priceline

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor priceline komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor priceline gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (12)

Ervaringen met Klantenservice Klantenservice

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De klantenservice van Priceline wordt als zeer slecht ervaren door veel klanten, met problemen zoals onbereikbaarheid, geen reactie op e-mails, slechte communicatie en gebrek aan vertrouwen in terugbetalingen. Klanten klagen over langdurige wachttijden, onvriendelijkheid, en moeite met annuleren en boeken. Er is een gebrek aan communicatie tussen verschillende afdelingen binnen het bedrijf, waardoor klanten in de steek gelaten worden met onopgeloste problemen. Het bedrijf heeft ook overboekingen van hotels, fouten met boekingen en annuleringen, en onduidelijke informatie op de website. De klantenservice wordt als waardeloos ervaren en klanten hebben aangegeven nooit meer van Priceline gebruik te maken. (92%)

“Vreselijke ervaring met autoverhuur”

“Onbereikbaarheid en geen reactie op e-mails”

“Geld kwijt zonder oplossing”

“Geannuleerde en opnieuw geboekte vlucht met 65 uur tussenstop zonder communicatie-opties”

“Verschillende afdelingen in het bedrijf praten niet met elkaar, geen mogelijkheid tot vluchtaanpassingen”

“Familie kon niet helpen en kreeg enkel dezelfde vlucht per e-mail doorgestuurd”

“Na 3 weken nog steeds vast met rampzalige vlucht”

“Geld van creditcard afgehaald zonder toestemming”

“Onvriendelijk bij de vraag om gegevens te verwijderen”

“Moeilijkheden bij boeken”

👍 2   👎 51

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

S. Goethals - 6 maanden geleden

  • Vreselijke ervaring met autoverhuur
  • Geen auto overhandigd bij aankomst
  • Onbereikbaarheid en geen reactie op e-mails
  • Geld kwijt zonder oplossing

Lukas - 6 maanden geleden

  • Geannuleerde en opnieuw geboekte vlucht met 65 uur tussenstop zonder communicatie-opties
  • Verschillende afdelingen in het bedrijf praten niet met elkaar, geen mogelijkheid tot vluchtaanpassingen
  • Familie kon niet helpen en kreeg enkel dezelfde vlucht per e-mail doorgestuurd
  • Na 3 weken nog steeds vast met rampzalige vlucht

A. De Smet - 6 maanden geleden

  • Geld van creditcard afgehaald zonder toestemming
  • Onvriendelijk bij de vraag om gegevens te verwijderen

Julia - 7 maanden geleden

  • Informatie niet up-to-date
  • Moeilijkheden bij boeken
  • Onzeker over betalingsgegevens achterlaten

gilles - 7 maanden geleden

  • Boeking op Priceline
  • Geen bevestiging ontvangen
  • Reservering gemaakt bij Agoda
  • Chat abrupt beëindigd
  • Positieve reviews uit de VS
  • Naam van een man genoemd

Siebe De Coninck - 8 maanden geleden

  • slechte customerservice
  • Zo saai en onbeleefd
  • stomme computertelefoon die me doorverwijst
  • klantenservice die niet eens voor priceline werkt
  • Echt belachelijk!
  • NOOIT MEER gebruik van maken

K. Moens - 10 maanden geleden

  • Rommelig bedrijf
  • Slechte klantenservice
  • Overboekte hotels
  • Terugbetaling gedoe
  • Onbereikbaar telefoonnummer
  • Engels taalbarrière
  • Gebrek aan vertrouwen terugbetaling

Maya Verhaegen - 10 maanden geleden

  • De website is een rommeltje met verborgen kosten en geen annuleringsoptie
  • Geen duidelijke informatie over wie mag rijden
  • Klantendienst verwijst gewoon door naar verhuurbedrijf

Sanne - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet mogelijk contact te krijgen, auto niet kunnen ophalen, geld kwijt

alyssa - 11 maanden geleden

  • klantendienst te lang wachten
  • niet kunnen annuleren vanwege Corona
  • slechte ervaring
  • geen contact met klantendienst in Nederland

Japio Jas - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf
  • Overboekt hotel
  • Langdurig proces voor terugbetaling
  • Moeilijk bereikbaar vanuit Nederland
  • Onbereikbaar telefoonnummer
  • Alles in het Engels, kan probleem zijn voor anderen

Heidi Deprez - 18 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Geen klantenservice
  • Niet-functionerende telefoondienst
  • Nooit meer!!!NOOIT DOEN!!!

Henriette van de Loo - 22 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Achterhaalde informatie en mogelijkheid om te boeken terwijl de locatie vol zit

Beste Kerel - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Reservering niet ontvangen na boeking via Priceline
  • Chatondersteuning overgedragen naar Agoda zonder aankondiging
  • Positieve recensies beginnen met een naam uit de VS

Linda - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf
  • Geen klantenservice in Nederland
  • Lange wachttijden bij Amerikaanse klantenservice
  • Slecht Engels accent van klantenservice

Naomi Jacobs - 5 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onduidelijke website in Mexico, verborgen kosten, geen annulering, extra bestuurder
  • Slechte klantenservice bij Priceline.com, beperkte antwoorden, doorverwijzing naar autoverhuurbedrijf

Koen Daems - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer goed

Mandy - 7 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloze klantenservice en lange wachttijd
  • Geen andere contactmogelijkheden dan bellen
  • Afdelingen communiceren niet met elkaar
  • Vlucht niet kunnen aanpassen na 3 weken

Sabby - 7 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onverwachte afschrijving van je creditcard
  • Priceline gesmeekt om mijn account en alle gegevens die ze van mij hebben te verwijderen
  • Extra kosten betalen bovenop de afgesproken prijs
  • Zal er nooit meer boeken