priceline

22 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor priceline komt uit 22 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor priceline gevonden hebben:

ErvaringenSite (10)
TrustPilot (12)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De bezorging van Priceline heeft veel problemen, zoals het niet overhandigen van een auto bij aankomst (-100%), moeilijkheden bij het boeken (-100%), geannuleerde en opnieuw geboekte vluchten met lange tussenstops (-65%), en het niet kunnen ophalen van een auto met verloren geld (-100%). Aan de andere kant zijn er positieve beoordelingen zoals een zeer goede service (+100%).

“Geen auto overhandigd bij aankomst”

“Geannuleerde en opnieuw geboekte vlucht met 65 uur tussenstop zonder communicatie-opties”

“Na 3 weken nog steeds vast met rampzalige vlucht”

“Geld van creditcard afgehaald zonder toestemming”

“Moeilijkheden bij boeken”

“Niet mogelijk contact te krijgen, auto niet kunnen ophalen, geld kwijt”

“slechte ervaring”

“Waardeloos bedrijf”

“Overboekt hotel”

“Reservering niet ontvangen na boeking via Priceline”

👍 1   👎 12

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

S. Goethals - 6 maanden geleden

  • Vreselijke ervaring met autoverhuur
  • Geen auto overhandigd bij aankomst
  • Onbereikbaarheid en geen reactie op e-mails
  • Geld kwijt zonder oplossing

Lukas - 6 maanden geleden

  • Geannuleerde en opnieuw geboekte vlucht met 65 uur tussenstop zonder communicatie-opties
  • Verschillende afdelingen in het bedrijf praten niet met elkaar, geen mogelijkheid tot vluchtaanpassingen
  • Familie kon niet helpen en kreeg enkel dezelfde vlucht per e-mail doorgestuurd
  • Na 3 weken nog steeds vast met rampzalige vlucht

A. De Smet - 6 maanden geleden

  • Geld van creditcard afgehaald zonder toestemming
  • Onvriendelijk bij de vraag om gegevens te verwijderen

Julia - 7 maanden geleden

  • Informatie niet up-to-date
  • Moeilijkheden bij boeken
  • Onzeker over betalingsgegevens achterlaten

Sanne - 10 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Niet mogelijk contact te krijgen, auto niet kunnen ophalen, geld kwijt

alyssa - 11 maanden geleden

  • klantendienst te lang wachten
  • niet kunnen annuleren vanwege Corona
  • slechte ervaring
  • geen contact met klantendienst in Nederland

Japio Jas - 12 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Waardeloos bedrijf
  • Overboekt hotel
  • Langdurig proces voor terugbetaling
  • Moeilijk bereikbaar vanuit Nederland
  • Onbereikbaar telefoonnummer
  • Alles in het Engels, kan probleem zijn voor anderen

Beste Kerel - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Reservering niet ontvangen na boeking via Priceline
  • Chatondersteuning overgedragen naar Agoda zonder aankondiging
  • Positieve recensies beginnen met een naam uit de VS

Koen Daems - 6 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Zeer goed

Sabby - 7 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Onverwachte afschrijving van je creditcard
  • Priceline gesmeekt om mijn account en alle gegevens die ze van mij hebben te verwijderen
  • Extra kosten betalen bovenop de afgesproken prijs
  • Zal er nooit meer boeken