Alle reviews van AJ van Dommelen
Review over: Krefel
Samsung Note 10 plus aura glow 512GB
KOOP HIER NIET!!
21 sept jl telefoon besteld en gelijk ook betaald met Visa. Bedrag was ook meteen geaccordeerd door Visa. Na 3 weken nog niets. Ik heb gebeld om te vragen hoe lang het nog zou duren. Meldt de dame aan de telefoon doodleuk dat bestelling allang binnen is maar de betaling via Visa niet. Betalen kan niet met een 'buitenlandse' kaart, aldus de medewerkster.
Visa geeft aan dat dit onzin is.
Geen enkel mailtje of telefoontje of anderszins een bericht gekregen van Krefel dat de betaling niet bekend/binnen was bij de boekhouding. Na betalingsbewijs opgestuurd te hebben, week geleden al, nog steeds niets gehoord van de 'boekhouding'.
Twee dagen geleden via Messanger contact gehad en de medewerker gaf mijn melding over het uitblijven van bericht en/of levering weer door aan diverse andere afdelingen....
Zo blijft de klant aan het lijntje gehouden worden door een zeer moeilijk bereikbaar bedrijf dat het woord klantvriendelijkheid niet kent. Wel willen verkopen, maar niet leveren. Hierop heb ik schriftelijk bij 2 kanalen binnen Krefel kenbaar gemaakt de bestelling te willen annuleren en het bedrag teruggestort te krijgen. Dit is geen manier om met klanten om te gaan. Gewoon niets van zich laten horen, laat staan eens een concreet antwoord waarom er niet geleverd wordt.
Kortom, Krefel krijgt wel het geld binnen, maar levering blijft uit.
Benieuwd hoe lang ik moet wachten totdat de 'boekhouding' tijd en zin heeft om het bedrag van bijna 1200 euro terug te storten..... maar dat krijgt een staartje.
Ik adviseer om bij een ander, wél goed, efficiënt en klantvriendelijk bedrijf uw bestelling te plaatsen. Géén Krefel!
Ik heb exact hetzelfde aan de hand. Een bestelling van 1600 euro. "Er is een probleem met de betaling", terwijl Mastercard bevestigt dat deze betaling onmiddellijk in orde was. Ondertussen werd ik geblokkeerd op hun messengerchat en kan ik niets meer posten op hun fb-pagina. Telefonisch contact is 1x gelukt, ze schermen met "het was black friday" en "de boekhouding zegt dat er een probleem is". Hebt u uw geld uiteindelijk teruggekregen of niet? Ik ben hoogst ongerust!