Alle reviews van Bram

  • Review over: Alternate

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    nieuwe samengestelde pc met gratis item bij onderdeel

    Algemeen
    Het begon al bij een bestelling waarbij ik rechtstreeks in contact stond online met een medewerker. Deze helpt me verder bij het samenstellen van mijn build.
    Ik bestel een pc-case en deel hen mee dat deze in outlet is en ze deze apart moeten leggen. Hierop krijg je een positief antwoord.
    1.5 maanden later blijkt dat ze de case toch niet opzij gelegd hadden, deze verder verkocht hebben en je reeds een factuur betaald hebt van een onderdeel dat zij doodleuk verder verkocht hebben.
    Hierdoor is je bestelling al die tijd blijven liggen zonder dat men hier ook maar enige actie in ondernomen werd. Wanneer je hiervoor een oplossing vraagt zeggen ze droog weg dat je dan maar een andere case moet kiezen en voor dezelfde dan 60 euro moet bijbetalen bovenop het reeds betaalde bedrag.

    Om dab vervolgens bij dezelfde geplaatste bestelling waarbij er bij een bepaald onderdeel een gratis game bij zat.
    Dit besteld in een pc build die door Alternate gebouwd werd. Doordat Alternate het zo lang gerekt heeft (meer dan 2 maanden) om deze built te voltooien terwijl het onderdeel waar het gratis item aan vast hing al lang op voorraad was dit niet ontvangen.

    Wanneer ik dan contact opneem krijg je enkel de repliek dat de actie geldig was tot een maand na mijn bestelling. Doch doordat zij 2 maanden aan de pc werken heb ik plots geen recht meer op deze game.

    Krijg je nog per mail de opmerking dat dergelijke vouchers steeds per mail verzonden worden. Waarom werd er dan geen mail verzonden wanneer zij mijn besteld onderdeel hadden binnen gekregen? Ik heb er het raden naar.

    Het is spijtig dat zo'n groot bedrijf zijn klanten in de kou laten staan.
    Als je iets nodig hebt, zorg dat je het regelt in de winkel en het ineens kan meenemen... dan verloopt alles wel beter.

    Verzending
    Wanneer je iets besteld en het komt binnen zou je verwachten dat je dit toch ontvangt en niet een maand later het deksel op de neus krijgt.

    Klantenservice
    Bij de "klantenservice" totaal geen begrip voor de situatie en enkel maar uitvluchten zoeken op aangebrachte argumenten zonder een oplossing te bieden. Alle communicatie verloopt via mail en door telkens uitvluchten te blijven geven hoopt men precies dat je het gewoon opgeeft en opgelopen nadeel maar laat voor wat het is.

    Voor een bedrijf zo groot als Alternate is dit beneden alle pijl en is rijkt de service dus duidelijk niet verder dan hun eigen zakken vullen en je dan in de kou te laten staan.

    Spijtig.