Alle reviews van Christian

  • Review over: Alensa

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    lenzen

    Retour gestuurd en ontvang mijn geld niet retour. Ik zou ontzettend lang moeten wachten omdat ze het retourproces niet voor elkaar hebben. Als ik het al terug ontvang..

    Blijkbaar staat Alensa boven de wet. Binnen 14 dagen moeten ze een retour terugbetalen. Retour is allang aangekomen bij het opgegeven retouradres.

    Hier zeker niet bestellen als je je geld terug wilt ontvangen bij eventuele retour.


  • Review over: Euroflorist

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bedriegelijk

    LET OP VOOR DEZE SITE: foto's geven niet weer wat je eigenlijk krijgt. Bloemen van heel slechte kwaliteit.
    Ik heb een rouwkrans besteld twv 200euro. Het werd eerst en vooral al niet geleverd zoals gevraagd en daarnaast klopte de rouwkrans helemaal niet met hetgeen we hadden besteld op de website.
    Iginio van de klantendienst heeft niet het minste inlevingsvermogen (tegemoetkoming van 5 euro) Sorry mevrouw, u heeft geen foto genomen. Nee, spijtig ik was even met iets anders bezig tijdens de begrafenis!

    Ik ben nu 3 maanden bezig om mijn kastje omgeruild te krijgen voor een werkend kastje en ik vroeg mij af of er nu echt veel mensen zijn opgelicht en of er iemand is die een rechtzaak begonnen is te deze oplichters om zo te voorkomen dat er nog meer mensen in zee gaan met deze oplichters.

    Ik ben benieuwd naar de reacties en kan ienand mij vertellen wie hier nu de eigenaar van is?

    HOORT BIJ DE TOP VAN DE GROOTSTE OPLICHTERS
    Betaald : 1 stenen decoratieve bloempot met frisse lentebloemen t.w.v. 40 € met speciaal verpakkingspapier en een wenskaart + fles wijn t.w.v. 9,95 € om af te leveren voor Pasen in deze coronatijden.
    Gekregen : een miserabele, aftandse en beschadigde plastic pot vol met vlekken met 1 miserabel bloemetje en de rest wat groenafval, 3 piepschuimeitjes en een klein houten konijntje verpakt in gewone folie ZONDER speciale verpakking, ZONDER wenskaart en ZONDER wijn. De bloemist in de buurt, die de opdracht heeft gekregen, bleek uiteindelijk 25 km van het leveradres te wonen.
    De afleveraar heeft achteraf gezien dat de fles wijn er niet bij zat en heeft die 5 uur later komen brengen. Voor de betaalde prijs kunnen er minstens 2 identieke flessen worden gekocht.
    Ik heb mijn klachten en eis om gedeeltelijke terugbetaling vorige week via mail aan info@euroflorist.be overgemaakt en een antwoord gevraagd binnen de 3 werkdagen, zonder enig antwoord en we zijn al mer dan een week verder. Ze weten hun ook goed te verstoppen want een telefoonnummer vindt je niet.
    Misschien betalen zij de bloemist een aalmoes voor het geleverde werk en steken ze de rest gewoon in hun zakken.
    ABSOLUUT TE MIJDEN !!!!!!

    Geeft op het laatste moment aan dat ze niet kunnen leveren ... en je kunt meerdere dagen wachten op terugbetaling