Alle reviews van danny callens

  • Review over: Essent

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    essent

    sinds juni 2019 loopt het goed fout bij esssent beginnend bij de afrekening.Meterstand door gegeven via hun website.Daarna wachtende op eindafrekeking die niet afkomt.Krijgen zelf geen betalingsopdrachten niet meer.Als we bellen naar een medewerkster(3 maal) van Essent verteld die dat er wat administratieve problemen zijn die weldra zouden opgelost worden.Na geruime tijd nog steeds geen nieuws ,dus wij besluiten ons aaan te sluiten bij een andere energie leverancier.Daarna krijgen we ineens telefonisch bericht van een medewerker van Essent waarom we overgeschakeld zijn naar een andere leverancier.Alles nog eens uitgelegd aan hem ,hoe de situatie in eenzit,en hij beloofd ons dat hij alles in het werk ging zetten om alles in orde te brengen.Blijkt ook allemaal een maat voor niets.Tot we nu op 27 /11/ 2019 en aanmaning krijgen van achterstallige betalingen met herinneringskosten.Maar er staat gewoon een bedrag op van 992 euro zonder verdere uitleg of meterstanden,maanden achterstand e.d.Zeer onproffesionele aanmaning .Denkt dat we bij deze een advocaat zullen moeten inschakelen om alles in orde te krijgen.Ze sturen gewoon een rekening zonder enige uitleg.Zeer onproffesioneel .

    Wij zitten hier in hetzelfde schuitje. Reeds van voor juli problemen. Zou allemaal in orde komen maar is nog steeds een probleem. Het begon met de afrekening, krijgen een afrekening aan waarop enkel de elec op vermeld was. We trekken wel een 300€ terug. Dus online de vraag gesteld om een volledige factuur te krijgen, ze gingen dat in orde maken. Wat gebeurde er NIKS. terug geïnformeerd waar de factuur bleef , We maken dat in orde. Wat gebeurde er NIKS.
    Dan maar telefoontje gedaan en weer ging het in orde komen WAT Gebeurde ER JUST NIKS. Het straffe van de zaak we trekken terug maar maand bedrag word wel met meer dan 30€ op getrokken. Dus nogmaals telefoontje . Maar mijnheer wij kijken altijd 3 jaar terug , straf toch, als ik dus ga tanken met de auto rekent de pomp er dan maar ineens wat bij om dat ik 3 jaar geleden wat meer verbruikt heb. Allee om verder te gaan aangetekend schrijven en ja hoor kreeg ik toch telefoon zeker en ja hoor het gaat allemaal in orde komen wat gebeurde er NIKS . na een paar maanden kreeg ik een factuur van meer dan 400€ hup weer gebeld hadden ze de oplossing gevonden en mijn maand bedrag om gezet naar 3 maandelijks en ze zouden terug per maand factureren en die factuur van 3 maanden zouden ze met 50€ per maand afhouden. Begin van de maand inderdaad 50€ van de rekening opgelost denk je dan oef. zit nu nog steeds te wachten op mijn maandelijkse factuur dus in november geen tussentijdse factuur ontvangen. Sorry hoor maar ofwel denken ze bij essent dat hun klanten achterlijk zijn ofwel zijn dat daar gewoon klungelaars. GE ZOU VOOR MINDER KWAAD WORDEN NIET.

    Zelfde meegemaakt. Ik betaal zelfs voor mijn boven buurman!! Mistery switch zegt Essent!! Slechte service en betaal teveel. Ben nu via Test-Aankoop om mijn geld van Essent terug te krijgen. Ben alleenstaande moeder schandalig rot bedrijf Essent

    Ongeveer dezelfde situatie bij ons, wij hebben reeds 36 maanden miserie. M.a.w. zijn we reeds drie jaar bezig om de fouten die gebeurden aan te tonen en te bewijzen. Ontelbaar veel mails verstuurden we al, online contactformulieren meegerekend. Twee aangetekende brieven, telefoontjes, niets helpt. Het bewijs ligt zwart op wit op tafel, zijnde de 'bedragen' van voorschotfacturen dewelke niet correct worden hernomen op de afrekeningsfacturen, en nog houdt Essent haar been stijf. Onbegrijpelijk. Hopelijk heeft de ombudsman voor energie voldoende slagkracht om ons geld terug te kunnen krijgen.