Alle reviews van Davy

  • Review over: Emma Matras

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Matras

    Op 17 februari bestellen mijn vrouw en ik een matras bij Emma. Er wordt een bestel periode gegeven van 27/02/24 - 01/03/24... Hier starten de problemen.
    1 maart komt en gaat, maar geen matrassen. Ik bel naar Emma. Ik krijg als antwoord: "Geen probleem meneer, er is een kleine vertraging in het magazijn, Gelieve nog een weekje te wachten." Ik wacht nog een week als domme klant.
    Week gaat voorbij en de bestelstatus blijft staan als "Bestelling verwerkt".
    Ik bel nogmaals naar Emma. daar krijg ik vele excuses, en er wordt een dringend verzoek gedaan naar het magazijn om de 2 matrassen zo snel mogelijk te verzenden. Ik wacht nog een week. Geen matrassen. Nu begin ik stilaan mijn geduld te verliezen. Ik bel nogmaals... Nu wordt er gezegd dat de matrassen binnen drie dagen bij mij zullen aankomen. Drie dagen gaan voorbij... Ik bel terug. antwoord:"Ja ik kan zien in het systeem dat jullie matrassen al 16 dagen klaarstaan in het magazijn maar Bpost heeft de matrassen nog niet opgehaald. onze excuses, fout van Bpost. We zullen u compenseren met 70 Euro" Daar begin ik mij vragen bij te stellen. Ik wacht nog drie dagen. U raad het al... Geen matrassen. Ik bel vandaag (21/03/24) Terug naar Emma. Daar krijg ik als antwoord dat ze me niet te woord kunnen staan omdat de bestelling geplaatst was in naam van mijn vrouw en dat zij toestemming moet geven om over het dossier te praten. Ik leg uit dat ze moet werken tot voorbij de uren dat de klantendienst open is. "Het spijt me meneer, maar ze moet aanwezig zijn om toestemming te geven." Ik bel nogmaals en deze lieve mevrouw zegt dat dit ook kan door een email te sturen. De email wordt verstuurd.
    Eindelijk kan ik praten met een medewerker. "Het spijt ons meneer, maar Bpost heeft de matrassen nog altijd niet opgehaald, ik zal nogmaals een verzoek indienen." Ik vraag om escalatie van het gesprek naar een manager of verantwoordelijke. "Het spijt me meneer, maar dat kunnen we niet doen."

    Ik wordt kwaad en verlies mijn geduld en hierbij kom ik dan terecht bij trustpilot.

    Hetzijn missschien de "beste matrassen" volgens testaankoop, maar de service trekt echt op niets en je kan nergens terecht. ze blijven verzoekjes sturen naar hun magazijn. er zijn er ondertussen drie verstuurd maar ik krijg geen feedback en geen updates. na wat zoekwerk besef ik dat deze problemen al sinds 2019 bezig zijn. Maar ondertussen heeft Emma wel recordwinsten.

    Ik slaap op mijn sofa, maar ik ben erzeker van dat de CEO van Emma op een zeer zachte en duurzame Tempur Pedic slaapt...

    Sla alstublieft dit bedrijf over als je op zoek bent naar een matras, zeker als je er een snel wilt. Ik hoop op een laat kerstgeschenk in 2025.

    UPDATE:
    na een telefoongesprek wederom met emma, kunnen ze me nu vertellen dat de besteldatum is ingetrokken en ik nu gewoon moet wachten op een nieuwe "belofte datum". De man waarmee ik sprak was heel kort van stof en wou mij zo snel mogelijk van de telefoon. M.A.W. ik ben nu volledig overgeleverd aan de genade van Emma en heb geen idee waar ik nu terecht moet. Dit is niet langer een review, maar een script voor een tragedie.
    Ik blijf het zeggen, blijf weg bij Emma matrassen, bestel er niks want ze behandelen hun klanten als kleine kinderen die met een kluitje in het riet worden gestuurd. BESTEL NIKS BIJ EMMA.