Alle reviews van Elzo

  • Review over: Europ assistance

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Reisverzekering

    Dit is een slechte verzekering en op de koop toe ook nog duur. Als u in nood bent helpen ze u niet en sturen ze u van het kastje naar de muur. ze vragen documenten die niemand aflevert en die ook niet afgeleverd mogen worden door de wet op de privacy. 9 van de 10 claims worden afgewezen op basis van drogredenen . Mijd deze verzekering als de pest. Duur, geen service en als u in nood bent geen hulp .


  • Review over: Europ assistance

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    centerparcs annulatie verzekering

    Mijn dochter brak haar arm enkele dagen voor we naar centerparcs gingen. We hebben de reis geannuleerd, het duurde meerdere dagen voor centerparcs ons de gegevens voor de verzekering doorgaf, dit was na de normale start dag van onze reis.
    Europ assistance heeft onze claim geweigerd omdat de dokter de medische vragenlijst niet invulde voor de aanvang van onze geplande reis. Ik heb hen er meermaals op gewezen dat dit onmogelijk was. De communicatie loopt enkel via het web-formulier en men antwoordt niet op vragen, het lijkt een kapotte plaat.

    Beste .
    Dit is een tactiek die europe assistance steevast toepast om niet te moeten betalen .
    Ze komen constant met drogredenen aandraven en komen hun contractuele verplichtingen niet na . Bekijk de reviews en de antwoorden van europ assistance. dan weet je genoeg .


  • Review over: Europ assistance

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    ALL IN RISK REISVERZEKERING

    10 Maanden geleden gingen we een weekje op reis naar Griekenland. Om op ons gemak te zijn namen wij een All In Riskverzekering bij Europ Assistance. Prijs: meer dan 300,00 €. Bij aankomst op de luchthaven kreeg ik mijn trolley volledig opengereten terug. Klaar voor de vuilbak. Ik moest die van Tui meegeven met de grote bagage. Doe dit nooit! Stekker laptop geplooid, nog een geluk dat ik mijn laptop zelf in de grote valies gestoken had, mijn handtasje met vakantiejuwelen, gespaard door 40 jaar reizen in diverse landen ook weg. Reizigers op de bus 1 uur moeten wachten op ons tot we aangifte gedaan hadden. Alles volgens het boekje gedaan, aangifte, fotos enz... Na 10 maanden over en weer mailen staan we nog steeds even ver. Nu vragen ze een faktuur van de trolley, wie heeft dit nog in zijn bezit? Over mijn stekker en fantaisiejuwelen wordt er met geen woord gerept. Terwijl ik die juwelen nog het ergste van allemaal vindt. Een valies kan je vervangen, emotionele zaken kunnen nooit meer vervangen worden. Ik krijg dus helemaal niks betaald. De taktiek van EA bestaat er in alles op de lange baan te schuiven, of u nu bewijzen, aangiften, fotos enz... heeft speelt bij hun geen enkele rol. Ze maken het hun klanten zodanig moe, om er steeds hun tijd en energie in te steken, dat ze het beu worden en opgeven. Ik ga echter nooit opgeven, nu gaat het voor mij om het principe. Ik krijg zelfs geen enkel voorstel. Mijn laatste mail staat vol schrijffouten en zegt zo goed als stop er maar mee, want tegen ons kan je toch niet winnen. Daarom ook deze review. Ik schrijf nooit geen slechte reviews, maar dit is er over. Daarom wil ik iedereen verwittigen, de schade aan uw bagage en uw verlies wordt na 10 maanden over en weer mailen NOOIT terugbetaald. Nu laat ik overal waar ik de kans krijg een review achter met mijn ervaringen met EA, zolang dit niet opgelost wordt, blijft ik dit doen. Het is mijn plicht om pottentiële klanten te verwittigen. En dit bedrijf heeft een score van 9/10 ? Ik denk dat ze hun reviews zelf schrijven. Ik had veel meer verwacht van EA en ben bijgevolg heel ontgoocheld. Dus beste mensen, kijk aub uit, het kan jullie duur komen te staan. Je verliest 2 x geld!


    Ik heb heb weer een claim ingediend met alle gevraagde documenten. En weer is de claim zonder opgaaf van reden afgewezen. Bedrijf reageert niet op mijn vragen/berichten. Ik heb precies gedaan wat ik moet doen en naar mijn idee willen ze gewoon niet uitbetalen. Belachelijke situatie, ik heb een verzekering en kan er onterecht geen gebruik van maken. Vreemd, dat ze hier op dit platform wel reageren. Klacht heb ik ook bij de consumentenbond neergelegd. Wat een vreselijk bedrijf. NOOIT IETS van afnemen

    Europe asistance is een oplichters verzekering. Ze hebben ons met ziekte en pech laten stikken in de Filipijnen . Ze vragen documenten die daar niet afgeleverd worden en de ziekenhuizen ginds weigeren samen te werken met europe assistance wegens de vele slechte ervaringen die ze hebben met deze maatschappij. Het enige wat europe asistance doet is een dossiertje openen en de klant van het kastje naar de muur sturen . Vier weken lang met een gebroken voet zonder enige hulp van E/ A. . Die fameuze dokter Moens van hen weigert zelfs personen in nood te helpen . Papiertjes moet hij hebben . Bekijk ook maar eens de reviews van deze maatschappij. Ze laten hun klanten stikken !