Alle reviews van Fam de Lint

  • Review over: Europcar

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zeer slechte ervaring!!!!

    We hadden al wel vaker gehoord dat je indien je een auto huurt op Ibiza, je alert moet zijn dat je niet opdraait voor reeds aanwezige schades. Om deze reden meenden wij er goed aan te doen via Auto Europe een auto bij Europcar te huren, immers een groter en hopelijk professioneler bedrijf dan de kleinere spelers. We hebben bij het ophalen van onze auto aan laten tekenen dat er al de nodige lakschade zat op onze auto. Bij het inleveren zagen wij dat andere medewerkers een snel rondje om de auto liepen en aftekenden voor goede ontvangst. Onze auto werd echter aan een grondige inspectie onderworpen. Op het moment dat men begon over lakschade, gaven wij aan dat wij dit al hadden laten aantekenen en vervolgens werd dit inderdaad erkend door de manager. De inspectie ging echter voort en nu worden we belast voor een schade aan de onderzijde van de bumper. Helaas zijn wij bij het in ontvangst nemen van de auto niet zo ver gegaan dat we de onderzijde hebben geïnspecteerd . Er ontstond een discussie met de medewerker of dit een reeds bestaande of een nieuwe schade was. Toen de medewerkers merkte dat wij het niet eens waren met zijn bevindingen, sprak hij ineens geen Engels meer en zei dat het ons probleem was dat we geen Spaans spraken en werd bijzonder onvriendelijk. We werden gedwongen een schadeformulier te tekenen, en we hadden geen andere optie, want al met al kostte dit hele proces ons zoveel tijd dat wij anders onze vlucht zouden missen. We tekenden onder protest, hetgeen niet werd geaccepteerd. Ik ben absoluut teleurgesteld in de hele werkwijze en opstelling en in plaats van met plezier naar onze week op Ibiza terug te kijken, is het eerste waar je nu aan terugdenkt deze nare ervaring met Europcar!