Alle reviews van Febe Lenaerts

  • Review over: TUI Cars

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Mijn Huurauto bij een verhuurbedrijf

    Tijdens de kerstvakantie heb ik een auto gehuurd bij een verhuurbedrijf in Lissabon. Toen ik de auto terugbracht, bleek er schade aan de bumper te zijn. Hierdoor moest ik mijn eigen risico van 600€ betalen. Ik heb geprobeerd om deze schade te claimen bij het verhuurbedrijf, maar dat verliep niet vlot. Het duurde lang voordat ik contact kon krijgen, enkel via e-mail, en er werd amper gereageerd. Uiteindelijk leek het proces van de claim te starten, maar het verliep erg traag. De persoon die mijn aanvraag behandelde, vroeg drie keer om dezelfde bijlagen die ik al bij de eerste mail had meegestuurd. Toen alles eindelijk compleet was en ik vroeg hoe het verder zou verlopen, kreeg ik geen reactie meer. Dit was medio januari en ondanks vele e-mails en contact met het verhuurbedrijf in Nederland, bleef de situatie hetzelfde. TUI Nederland verwees me steeds naar hetzelfde e-mailadres waar ik geen antwoord op kreeg, en een Duits telefoonnummer vertelde me dat ze niet verantwoordelijk waren en dat ik een klacht moest indienen. Kortom, ik was erg teleurgesteld in de service van het verhuurbedrijf en zal in de toekomst mijn auto weer huren via een ander bedrijf.