Alle reviews van Herwig hemeleers

  • Review over: Parkos

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Charleroi? Nooit meer

    Woensdag 28/3 na extra files circa 30 minuten later aangekomen- 30 minuten vooraf verwittigd. Enkele minuten later, samen met nog 1 koppel en 1 dame ingestapt voor vertrek naar luchthaven. Chauffeur krijgt dan een telefoontje- bleek nadien van een volgende klant, stapt uit zonder ons te informeren en begint een overduidelijk prive-gesprek op GSM naast de schuttle. Na ruim 10 minuten draait een wagen waarin 2 volwassenen en 1 klein kind de parking op en rijdt naar achteraan de parking, 10 minuten later zijn ze nog steeds niet bij de inrit aan de shuttle. Ik wijs de chauffeur op feit dat wij en de dame stilaan in tijdnood raken, stel voor dat hij de parking oprijdt om aan hun wagen zelf de uitgebreide bagage op te pikken en krijg als antwoord dat ik maar op tijd moest gekomen zijn (2uur op voorhand...). Retourvlucht op woensdag 4/4 heeft ruim 1,5 uur vertraging (aankomst 00.15 ipv 22.55. Ik stuur SMS vanop Tenerife om 16u, zonder enige reactie. Bel bij aankomst om 00.30 (pick up bagage) en krijg antwoord dat ik -op mijn kosten- taxi moet nemen. Naar parking (20€ kost). Vraag waarom zij geen SMS retour stuurden: "als wij dat voor al onze klanten moeten doen..." Dit was nochtans geen normale situatie.. Beide heren(bewaking) hadden er blijkbaar nog lol in dat ik mij aan situatie ergerde en hielden parmantig een A4 blad voor mijn neus dat shuttle enkel rijdt van 04.00 tot 24.00. Op kopie reservering staat dit NERGENS vermeld, en bij aankomst was het bureautje gesloten(en rolluiken toe) dus nergens boodschap schuttle uren leesbaar. Kan maar 1 ding stellen: absoluut gebrek aan klantgericht service of vriendelijkheid. Volgende beter, maar wel elders.