Alle reviews van Ilias Saidi

  • Review over: Honor

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van twee slimme horloges

    Ik heb twee slimme horloges gekocht voor mijn kinderen. Beide horloges hadden problemen met de bandjes die braken binnen de garantieperiode. Ik nam contact op met het bedrijf voor vervanging of reparatie, maar ze vertelden me dat de kosten van reparatie hoger zouden zijn dan een nieuwe kopen. Ze beweerden dat beide kapotte bandjes niet onder de garantie vielen, wat ik heel vreemd vond. Het is toevallig dat ze beide tegelijk braken en nu beweerden ze dat het buiten de garantieperiode viel. Het bedrijf is echt nutteloos en het verbaast me niet dat andere klanten hetzelfde problemen hebben ervaren. Het defect trad op binnen het eerste jaar van de tweejarige garantieperiode en Honor heeft helemaal niets gedaan! Ze proberen klanten geld af te troggelen voor reparaties. De producten zijn niet geschikt voor het beoogde doel en het lijkt erop dat ze hun zogenaamde garantie niet nakomen.