Alle reviews van Jef Ruytinx

  • Review over: Krefel

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    HP LAPTOP

    Beste,

    Op zondag 22/11 bestel ik een laptop voor levering in de winkel te Hasselt, dit om geen problemen te krijgen met uitgestelde leveringen bij Bpost. Betaling gebeurd reeds online.
    Maandagochtend, 07u24, krijg ik een mail dat het bestelde product niet in de winkel aanwezig is en men het betaalde bedrag zo spoedig mogelijk zal terugbetalen. Op dit moment geen vuiltje aan de lucht, vervelend maar dit kan wel eens gebeuren denken we dan.

    Omdat we nog steeds een laptop nodig hebben besluiten we dan maar dezelfde bestelling te plaatsen maar dan alsnog met levering via Bpost, maandagochtend 10u48. De laptop zou woensdag 25/11 geleverd worden.

    Groot was de verbazing, en hier begint de lijdensweg, wanneer we maandagmiddag vervolgens een mail ontvingen dat het eerste order toch zou doorgaan. (12u29)

    Vervolgens contact opgenomen met de dienst na verkoop maar dit is een drama, wij kunnen nu niets doen voor u meneer... De winkel in Hasselt: U annuleert best uw tweede order dat via bpost zou gaan via de button op de website om dan vervolgens alsnog de laptop op te halen in de winkel te Hasselt.

    Zo gezegd zo gedaan, ware het niet dat er absoluut geen reactie komt vanuit Krefel. Ondertussen is er een laptop geleverd via Bpost, 25/11. (Daar doen ze het absoluut nog niet zo slecht lijkt me..??) En verrassing, volgens de mails van bpost, wordt er vandaag nog een pakket van Krefel aan huis geleverd...

    Ik heb reeds meerdere mails gestuurd, oneindig wachtmuziekjes beluisterd maar ik kom geen stap verder tot een oplossing.

    Beste Krefel er is werk aan de winkel, veel werk en ik zou graag hebben dat jullie nu specifiek in mijn geval jullie slogan waarmaken. De prijs valt niet over te klagen maar van de service heb ik echt nog niets gemerkt!

    Concreet wil ik dat het tweede order asap geannuleerd wordt en het toestel niet geleverd of terug opgehaald wordt. Met natuurlijk een onmiddellijke terugbetaling.

    Ik hoop dat iemand dit oppikt en met een terdege oplossing komt.

    Met vriendelijke groeten,

    Jef Ruytinx
    Ruytinx Packaging
    013/77 77 72

    37480055
    37391927

    UPDATE: 26/11
    Als besproken ben ik naar de winkel te Hasselt gegaan om het geheel af te handelen. Ik ben te Hasselt uiterst goed en professioneel ontvangen door de winkelmanager, Steve W., die begrip had voor het ontstane ongenoegen en naar mijn mening oprecht beloofd heeft alles zo snel mogelijk recht te zetten.
    Nu is het nog afwachten of de dienst boekhouding, die voor de terugbetaling moet zorgen, even service minded is als de mensen in Hasselt. Winkel Hasselt dus voorlopig 9/10. Hoofkantoor Humbeek 1/10

    To be continued...

    Update 07/12

    Ondertussen zijn we bijna twee weken verder, heeft men mij al drie maal beloofd dat alles binnen de eerstvolgende drie dagen zou teruggestort worden, en hebben we, verassing verassing, nog steeds geen terugbetaling ontvangen.
    Het is me nu duidelijk dat je bij Krefel systematisch aan het lijntje gehouden wordt, ze liegen je continu wat voor en zetten hun eigen fouten niet recht. Ik zou persoonlijk door de grond zakken van schaamte de moment dat ik er al maar aan zou denken mijn klanten op deze manier te behandelen.
    Volgens de Europees geldende richtlijn heeft men officieel nog drie dagen om het bedrag terug te storten, wettelijk is men dus nog in orde maar aan mezelf en onze firma zijn ze een klant kwijt. Dossier wordt eind deze week overgemaakt aan onze raadsman.

    Oh ja, voor ik het vergeet:
    WIj zijn op deze twee weken ook drie maal gecontacteerd door Bpost met de vraag waarom we klacht hebben neergelegd voor een niet levering.
    En voor alle duidelijkheid, hebben we totaal niet gedaan. Iets in mij doet me vermoeden dat men bij Krefel eigenlijk door en door slecht is en zelfs Bpost er bij probeert te lappen in dergelijke situaties!

    Aan degene van Krefel die al deze reacties leest. Ik heb oprecht medelijden met u. Het moet niet makkelijk thuiskomen zijn, bij man of vrouw, wetend dat jullie alweer iemand proberen op te lichten.

    Hey Jef,
    Wou even opvolgen of je ooit je geld hebt teruggezien? Zit met een gelijkaardig probleem helaas..alvast bedankt!