Alle reviews van JJ

  • Review over: Orange

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Orange Love Duo

    Echt Kafka! Ik kocht recent een iPhone 10 mini bij Orange. Paar maanden geleden functioneerde interne microfoon niet meer. Bij erkende winkel in Oostende waar ik toen op vakantie was zeiden ze dat ik moest inleveren in Brussel waar ik woon. Binnen garantie enkel niet indien waterschade werd me daar verzekerd, en zeker geen waterschade, via luidspreker of oortjes geen probleem. Moeilijk binnen werkuren daar naartoe te gaan, breng hem binnen bij erkende verdeler en weigeren, ze willen bestelbon. Ik toon aan dat ik online bij Orange zelf heb gekocht, geen bestelbon gekregen. Weigeren.Bel in winkel zelf naar klantendienst, meer dan een uur op wacht gehouden. Verbinden me door en dan... voicemail. Bel terug, stel voor om te mailen naar winkel, maar dienst boekhouden antwoordt niet meer. Ik laat klacht opstellen aan telefoon en word onvriendelijk (onterecht, heb ondanks alles mijn geduld bewaard en ben vriendelijk gebleven) de deur gewezen in de winkel. Ben week daarop naar winkel in Brussel gegaan met Orange logo, in onderaanneming. Dus weerom naar andere winkel. In Nieuwstraat een uur gewacht en uiteindelijk ingeleverd. Vorige week krijg ik een mail dat de reparatie niet onder garantie valt en dat in bijlage een offerte werd gestuurd. Probleem: geen bijlage. Stuur hiervoor mail, antwoord vrijdag u krijgt offerte voor 18u. Dinsdag nog steeds geen offerte, spam gecheckt. Stuur opnieuw mail, en laat weten dat het niet meer hoeft, ik zal de telefoon wel opnieuw ophalen, ik wens niet in te gaan op welke offerte ook. Antwoord: u zal toch de kosten voor de offerte moeten betalen... Bel naar klantendienst om te vragen of er absurd kosten worden aangerekend voor de aanmaak van een offerte, agente gaat het navragen en zet me op wacht. Twintig minuten later neemt ze me terug om te zeggen dat ze geen antwoord heeft en... vraagt me later terug te bellen. Ik skipte een aantal etappes in dit relaas, anders was het hier een roman, maar ter conclusie: Bijna drie maanden na mankement aan telefoon en na meer dan 12 uur (!) cumulatief puur hiermee bezig te zijn heb ik nog steeds mijn telefoon niet, geen idee waarom of hoeveel ik zou moeten betalen voor een telefoon gekocht via Orange die ik nog steeds afbetaal, en moet ik blijkbaar opdraaien voor de kosten van het opmaken van een offerte voor reparaties die mij werden gegarandeerd onder garantie te vallen... Ab-surd!