Alle reviews van Kenny W.

  • Review over: Europcar

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Oplichters

    Na voor de 5de keer of zo een auto te verhuren bij deze firma toch echt wel iets meegemaakt.

    Bij afhalen van het voertuig werdt er bij inspectie meteen extra schade gevonden en genoteerd op MIJN copy van het contract.
    Alles goed en wel.

    Had dit contract 2 maal laten verlengen dus had ik 3 contracten in totaal.

    Bij het afleveren van de auto werdt ik door een zeer onvriendelijke medewerker van deze firma verplicht mijn contracten aftegeven , kreeg ik een nieuw contract van heel de huur periode en heeft ze het lef de schade van het eerste contract me aanterekenen.
    Wouw niet eens naar het eerste contract kijken !

    Haar antwoord op alles was maar "dit moet je er na met de klanten dienst regelen"
    Ik weiger de factuur van de schade te tekenen , en laat ze niet op het schade formulier aanduiden "klant akkoord"want alleen dan teken ik voor aflevering van het voertuig.

    Echter wordt er nu zonder goedkeuring toch 620€ van mijn creditcard gehaald terwijl ze wisten van niet akkoord en betwisting.
    De klanten dienst reageerd pas na 1 MAAND en elke reactie is 1week wachten.

    Resultaat klanten dienst:
    Shade formulier is vervalst , de medewerker heeft er na het tekenen toch op genoteerd "klant akkoord met schade"
    was ik kan bewijzen sinds ik het orignineel had waar dit niet op staat.
    antwoord klantendienst: dit is normaal ??????!!!!!!!!!

    Dat ze het geld zonder toestemming afhalen:
    "we hebben geen toestemming nodig , het formulier waar op staat klant akkoord is toestemming"

    Het origineel contract dat ik heb moeten afgeven weigeren ze over te praten , en de persoon die de extra schade bij afhalen had opgemerkt wordt niet gecontacteerd.
    + 620€ voor een zeer kleine lakkras van pak 0.5cm op 3cm is belachelijk.

    Klantendienst gaat zelfs zo ver te dreigen me meer te gaan aanrekenen omdat ik niet wil akkoord gaan blijkbaar.



    Na 2 maanden met hun onbekwamen klantendienst , bank geld laten terug halen sinds dit gedebiteerd is zonder toestemming.
    Als ze nu een cent willen mogen ze langs mijn advokaat komen.