Alle reviews van kristof

  • Review over: Euroflorist

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket (49€)

    2 weken geleden bloemen besteld die de dag erna geleverd zouden worden. Ook speciaal hun gekozen omdat ze beloofden te leveren op die dag. Dag zelf krijg ik een mail dat levering op de gewenste dag niet zou lukken. Dan maar gekozen om het zo snel mogelijk te laten leveren. Na 10 dagen stuur ik opnieuw een mail met de vraag om de levering te bevestigen. Enkele dagen later antwoorden ze dat er jammer genoeg iets mis is gegaan.. Er werd nooit geleverd. Had ik niets gevraagd, dan had ik het nooit geweten. Nu hopen dat ze dit wel gaan terugbetalen. Maar de kans... De reden voor die bloemen, dat komt natuurlijk niet meer terug. Beschamend.

    Hier eenzelfde ervaring: niet doen!!!!


  • Review over: Euroflorist

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Supergroot boeket

    Ik wil heel even euroflorist bedanken want ik had een boeket(je) besteld voor mijn oma die in het zuikenhuis lag. Toen werd ik gebeld dat ze mijn preciese bloem die ik besteld had niet meer hadden en of dat erg was. Ik wilde graag blauwe (achtige) bloemen want daar houdt ze van. Dus zolang het maar blauwig was, was het ok. Toen ik zelf een paar dagen later naar het ziekenhuis ging om mijn oma te bezoeken bleek het boeket 2x zo groot te zijn als dat ik besteld had. Ze gaven aan dat ze dit gedaan hadden omdat ik niet de bloemen had gekregen die ik besteld had in eerste instantie. Nou prima, mijn oma was heel erg blij!!

    Ik bestelde op zondag bloemen die maandag moesten geleverd worden bij een vriendin. Ik had alles betaald en kreeg een orderbevestiging. Maandag kreeg ik via spam een bericht dat ze de bloemen niet konden leveren die dag. Kunnen ze niet ineens zeggen dat ze de bloemen niet kunnen leveren.

    Ik ben niet tevreden over de betaling omdat ik daar geen bevestiging van kreeg of er overheen gekeken heb. Zodoende heb ik bij een andere bloemist, die een pak goedkoper is, een nieuwe bestelling gedaan bestemd voor levering aan dezelfde persoon. Die gaat m.a.w. twee bloemenpakketten aan haar deur geleverd krijgen wat uiteraard niet mijn bedoeling is.
    Er is blijkbaar geen mogelijkheid om de bestelling ongedaan te maken en de factuur te annuleren. Euroflorist rekent bijna 10,00 € extra aan voor levering aan huis. Intussen vond ik andere online floristen die niets extra aanrekenen hiervoor.

    Hier geloof ik geen bal van: communiceren is zeker niet hun sterkste kant en zomaar een commerciële tegemoetkoming doen, daar hebben ze bij euroflorist nog nooit van gehoord

    Na een klacht werd er snel een commerciële geste gedaan en werd een nieuw en mooi boeket Er geleverd samen met een woordje met excuses.
    Fleuristen: wees op uw hoede! We leven in 2021, mensen sturen foto's van het boeket door!

    Ik had rouwboeket besteld het leek er niet op wat ik had besteld heel weinig bloemen ik heb heel de week gebeld slechte service het boeket was ook 62 euro nou ik koop er nooit niks meer wat slecht daar


  • Review over: Euroflorist

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boeket 44 €

    Welgeteld 4 bloemen voor 44€ en 1 week te laat geleverd.
    Een schande