Alle reviews van L. Verbeke

  • Review over: Myprotein

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Product niet ontvangen

    Ik had een heleboel spullen besteld bij jullie, maar jammer genoeg is maar een deel ervan aangekomen. Ik heb de klantendienst gecontacteerd via e-mail en ze vertelden me dat er problemen waren met de leveranciers. Ze konden me geen leveringsdatum geven voor het ontbrekende product. Zelfs het annuleren van de bestelling bleek lastig, omdat ik niet kon aangeven welk specifiek product ik wilde annuleren. Dit heeft mijn vertrouwen in de service van jullie bedrijf serieus geschaad.


  • Review over: De Telegraaf

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nieuwe Telegraaf app werkt niet op IPad

    De nieuwste app van de Telegraaf is echt niet handig. We kunnen hele pagina's niet bekijken op ons scherm en artikelen die verder gaan op de volgende pagina, moet je helemaal doorklikken om te lezen. Sommige artikelen kunnen niet eens gedownload worden, alleen maar vergroot. En dan hebben we ook nog problemen met inloggen op onze twee iPads. Alles bij elkaar genomen is het gewoon een grote teleurstelling en daarom moeten we helaas ons abonnement opzeggen.


  • Review over: Suikerarrangement

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Gebruik maken van services

    Wel, mijn ervaring met deze diensten was echt geweldig. Het was een rollercoaster van emoties! Ik heb interessante mensen ontmoet en spannende avonturen beleefd. Suikerarrangement heeft me zeker niet teleurgesteld. De mensen op het platform zijn open-minded en weten wat ze willen, wat heeft geleid tot enkele leuke ontmoetingen. Misschien is het een beetje controversieel, maar ja, het leven is te kort om saai te zijn, toch?


  • Review over: Air Serbia

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Tijdens de zomervakantie in augustus geboekt.

    Vorig jaar ben ik tijdens de zomervakantie met die luchtvaartmaatschappij gevlogen en dat was echt een nachtmerrie. Mijn bagage was weg en pas vier dagen later kreeg ik die terug. Ik heb zoals het hoort een claim ingediend en alles correct afgehandeld. Maar in februari zeiden ze me plots dat er een document ontbrak, terwijl ik zeker wist dat ik dat document had meegestuurd. Ze sloten de claim zonder verder te communiceren en ik stond daar dan, met lege handen. Ik vind het echt niet ok dat ze mogen blijven vliegen en ik zal nooit meer met hen vliegen.