Alle reviews van Luc
Review over: Badjas
badjassen
Afgelopen week een bad jas gekocht, is erg mooi en voelt heel fijn aan. De maat past precies en klopt helemaal met de website. Heel goeie kwaliteits stof en beschikbaar is mooie kleuren! Ik maak helemaal de show thuis. Verder vond ik de levering heel snel en was de bad jas goed ingepakt, hierdoor kon er niks misgaan bij de levering. Ik heb nu ook een badjas voor mijn baby besteld, die verwacht ik morgen ook binenn te rkijgen!
Ik zou dit merk aan iedereen advisreren die een bad jas zoekt! Want ze hebben een snelle srevice en levering en goede productenReview over: Fun
Speelgoed
Bestelling gedaan voor petekind haar kerst (coronatijd).
Na het ingeven van facturatie - en leveradres, blijkt dat ze de bestelling gewoon opsturen naar facturatieadres.
Je moet trouwens goed opletten want als je leveradres veranderd verander automatisch facturatie adres. uiteindelijk toch klaar gekregen om 2 verschillende adressen in te geven, leveren ze nog aan het foute.
Service desk contacteren lijkt mij uiterst moeilijk daar ze niet reageren op mail. En tel. krijg je iemand op de voice-mail die volgens mij niets met Fun te maken heeft.
We zijn geleerd. Nooit nog Fun!Review over: HLN
HLN DIGITAAL
Waarom is er tegenwoordig op vele gevoelige berichten zoals nu met de vechtpartijen in Blankenberge, Syriestrijders geen reacties meer zichtbaar en wel vaak de berichten waar vroeger wel veel reacties op kwamen. Ik besef dat de racistische reactie eruit moeten maar ik vind dit toch belangrijke topics waarover gedebatteerd moet worden onder de lezers !!
hoi ik heb een digitaal abonnement en kan niet meer inloggen en als ik een nieuw paswoord aanvraag krijg ik geen mail
Sinds 25 juni heb ik een abonnement bij Proximus, waarin e-press (digitaal lezen HLN) begrepen is. Het heeft enkele dagen geduurd, maar het kwam in orde. Inderdaad, ook maar enkele dagen en dan ... gedaan met lezen. Even Proximus gebeld, de technische fout lag bij HLN. Even HLN gebeld, er zou toch iets schelen bij Proximus. Na 15 telefoonoproepen... 'u hebt een GID-code nodig' zegt de klantendienst van HLN. Uiteindelijk bezorgt Proximus mij deze code, die ik op mijn beurt aan HLN bezorg. Nu gaat het opgelost worden. Joepie! Helaas... er geraakt niks opgelost! We zijn intussen bijna 3 maanden en minstens 30 telefoonoproepen verder en nog steeds kan ik HLN digitaal niet lezen. Toch kreeg ik vandaag netjes en tijdig de rekening van Proximus in de bus. Ik heb geen zin om te betalen, maar dan kan ik ook niet meer telefoneren, internetten of T.V. kijken. Dan misschien toch nog maar eens HLN digitaal proberen te lezen?
Review over: Farmaline
Late levering
De levertermijn is te lang. Dit heb ik verschillende keren ervaren. Voor mij geen farmaline meer.
Hi there
Buy all styles of Oakley & Ray Ban Sunglasses only 19.95 dollars. If interested, please visit our site: supersunglasses.online
Sincerely,
Farmaline » Betrouwbare drogist? Lees (bestel) ervaringen van klanten. - ervaringensite.beProblemen met farmaline. 14 mei grote bestelling gedaan. Tot nu toe nog niets ontvangen. Al verscheidene keren contact gehad via chat of mail. Altijd dezelfde smoes. Te druk. Ik wil graag mijn geld terug
inderdaad niets bestellen bij farmaline altyd problemen beloven je van alles maar maken niets waar! afblijven van die gangsters veel gedoe en bla bla maar betalen en niets zien van je bestelling!dit kan niet vind ik geen gedoe hou je gewoon aan je woord heel simpel!word vervolgd!!
Op 22/5 bestelling gedaan. Twee dagen later kreeg ik bericht dat de bestelling later zou geleverd worden. Al twee keer gebeld. Steeds worden er beloftes gedaan maar nu op 12/06 nog steeds geen levering. Dit kan toch niet! Bestelling van ongeveer 150£.
Ik heb reeds verschillende malen besteld bij farmaline. Ik heb nu opnieuw besteld, 10 dagen geleden.
Ik wil mijn bestelling annuleren, maar dat kan voor één of andere reden niet met als gevolg dat ik ook mijn geld niet terugkrijg. Ik vraag me af in hoeverre ze dat wettelijk allemaal kunnen.
Niet leveren, kan niet annuleren, geen terugstorting, geen reacties op mijn mails. Het zal de laatste keer zijn dat ik bij farmaline bestel. Ik had ze na de 1ste late levering nog een kans gegeven.Review over: CarDelMar
Car Del Mar , Oplichters
We hadden een wagen gehuurd op Tenerife, en bijbetaald verzekering all in .
Totaal 333 euro. Bij aankomst moesten we nog eens bij betalen voor extra verzekering .
Wij waren niet akkoord , men stelde ons voor om dan maar te annuleren , maar tot op heden
hebben wij niets van de 333 euro terug gekregen .
Nooit meer Car del Mar . Bandieten en oplichters.
We wensen deze mensen nog veel geluk!
Heb een abb. en er is een prijsverandering van 22,95 naar 28,95 hoe kan dat?