Alle reviews van Mick

  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Video Projector

    Ik bestelde een projector op 28 oktober, ontvangen op de 29e, ging kapot op 29 november, vervangingsverzoek werd niet gerespecteerd, de projector ging ter reparatie (ondanks een vervangingsverzoek), en na EEN MAAND NIETS! na 2 weken zonder nieuws moest ik een bericht plaatsen en verschillende keren contact met hen opnemen om uiteindelijk een e-mail te ontvangen waarin stond dat de reparatie meer dan 3 weken kon duren (deze week ontvangen), dus in het beste geval heb ik mijn apparaat eind januari.
    Met andere woorden: als alles goed gaat, is CoolBlue goed, aan de andere kant kun je bij het minste probleem net zo goed ELDERS een nieuw apparaat kopen in plaats van er iets van te verwachten.


    Het is duidelijk dat dit mijn LAATSTE bestelling bij hen zal zijn en dat zowel mijn privéaccount als mijn professionele account zullen worden gesloten.

    Zelfs Chinese sites die producten voor € 5 verkopen, hebben een betere service dan CoolBlue.

    Met andere woorden, een apparaat ontvangen op 29 oktober, geretourneerd op 29 november en nog niet geretourneerd op 29 december, allemaal zonder enige informatie, ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik beschouw dat niet als klantenservice.

    En dan zijn we verbaasd dat Belgische klanten hun aankopen vooral ELDERS doen dan in België. Het is duidelijk dat dit met een service als deze niet verrassend is.

    Voor degenen die zich baseren op de "positieve" recensies: lees ze nog eens goed door, want ze zijn allemaal hetzelfde, en zodra er een negatieve recensie wordt geplaatst, worden er, als bij toeval, op wonderbaarlijke wijze zo'n vijftien positieve recensies toegevoegd in de 24 uur. .. Vreemd