Alle reviews van R. Cuvelier

  • Review over: Shopbop

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Miskoop

    Onlangs had ik een teleurstellende ervaring met Shopbop die me echt dwong om deze review te schrijven. Ik wilde echt de problemen met hun klantenservice benadrukken die ik heb meegemaakt. Het begon allemaal met een verloren pakket (Bestellingsnummer #125656954), en vanaf daar ging het bergafwaarts. De reactie op mijn klacht was erg teleurstellend. Ik meldde het ontbrekende pakket, maar kreeg te horen dat USPS succesvol had geleverd aan mijn adres zonder enig bewijs. Dit maakte me nog meer gefrustreerd. Het gebrek aan communicatie vanuit Shopbop was ook heel zorgwekkend. Ondanks het sturen van een gedetailleerde e-mail met mijn zorgen, heb ik meer dan twee weken geen antwoord ontvangen. Deze stilte van hun klantenservice is onaanvaardbaar, zeker bij problemen met een verloren zending. Ze waren niet bereid om een grondig onderzoek te doen of om een redelijke oplossing aan te bieden, wat hun toewijding aan klanttevredenheid in vraag stelt. Mijn hele ervaring benadrukt echt het belang van goede klantenservice, vooral bij online winkels. Shopbop heeft gefaald in het bieden van tijdige en empathische reacties, wat niet alleen ongemakkelijk was, maar ook mijn vertrouwen in hun merk heeft geschaad. Kort gezegd, mijn ervaring met de klantenservice van Shopbop was zeer teleurstellend omdat ze basisprincipes van goede klantenservice misten - zoals communicatie, empathie, en een wil om problemen op te lossen. Ik hoop dat deze review Shopbop zal helpen om hun klantenservice te verbeteren, en dat het anderen zal waarschuwen voor mogelijke problemen met hun bestellingen.


  • Review over: BungalowS

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Snelle boeking tegen redelijke prijs

    De boeking ging vlot en de prijs was redelijk, maar het was niet helemaal duidelijk of we nu geboekt hadden via de website of het park zelf. Ook vonden we het vervelend dat de informatie over annuleren pas op het einde van het boekingsproces werd gegeven. We hadden graag eerder op de hoogte geweest van die voorwaarden.