Alle reviews van Randy De Bels

  • Review over: Coolblue

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ipad

    anderhalf jaar geleden kocht ik een Ipad op coolblue. Echter wil hij gewoon niet meer aangaan wat ik ook doe.

    Ondertussen ben ik al 3MAAND bezig met nu mijn 5de poging om het toestel op te sturen. Het toestel wordt continu na lange wachttijd terug opgestuurd. De ene keer vol scheuren de andere keer zonder mijn oplader die ik er origineel in stak. Geen enkele keer werd de ipad herstelt. Deels omdat mijn Apple ID nog zou gekoppelt zijn . Helaas blijkt Coolblue na zoveel keer gemeld te hebben het nog altijd niet te verstaan dat dit ontkoppelt wordt wanneer de ipad verbinding maakt met het internet. Echter moet het toestel in de eerste plaats daarvoor kunnen opstarten. Het personeel blijkt dit niet te verstaan en of willen dit juist niet verstaan zodat ze dit nog even kunnen rekken. Zo kunnen ze de 2 jaar garantie simpelweg omzeilen. Ondertussen worden ze educatief klaargestoomd om samen in 1 grote sekte kring de klant te brainwashen dat het allemaal in orde komt. Dit met het nieuw soort marketing waar de gemiddelde mens met een IQ boven 90 een trombose opdoet. 1 tip, blijf weg van manipulatieve kaltes blau
    monopoly met hun gestapo secretaressen. DIE JE TROUWENS ONMOGELIJK KUNT BEREIKEN WANNEER ZE ZIEN DAT ER EEN FOUT IS. Ze leggen meerdere malen af in lange telefoonsessies wanneer het uiteindelijk toch nog eens jou beurt is.

    Laat u niks wijsmaken door die kiekens van de klantenservice. U hebt 2 jaar garantie. In de eerste 6 maanden recht op gratis vervanging of geld terug. Nadien gratis herstelling en ....de garantieperiode wordt verlengd met de tijd waarin u geen genot had. Laat u niet afschepen met voucher. Dit is Europees consumentenrecht. Stel hen in gebreke en stuur een cc naar FOD economie, consumentenrecht.
    Jefke, ervaringsdeskundige.