Alle reviews van Ryan

  • Review over: Orange

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Een pakket met gsm abonnementen en wifi thuis

    Hierbij wil ik mijn ernstige ontevredenheid uiten over de diensten van Orange, waar ik weer terug naar ben overgestapt. In het verleden heb ik bij Orange gezeten en was destijds zeer teleurgesteld over het bereik en de internetkwaliteit. Ondanks mijn aanvankelijke aarzelingen ben ik enkele maanden geleden overgestapt nadat ik werd gebeld door een medewerker van Orange die mij beloofd had dat er verbeteringen waren doorgevoerd, waaronder nieuwe kabels waardoor de internetkwaliteit veel beter zou zijn. Helaas bleek het beloofde goede bereik en internetkwaliteit niet waargemaakt te worden. Op de eerste verdieping had ik bijna geen bereik, en na aanschaf van een router van het merk Asus, zoals geadviseerd door Orange, werkte mijn internet zeer goed en had ik echt niks te klagen ik was zeer tevreden zelfs al heb ik daarvoor zelf een router moeten aanschaffen want anders had je heel matig wifi. Er ontstonden na enkele maanden problemen met de modem. De lan poorten stopten met werken waardoor de versterker het niet meer deed. Beneden was de wifi instabiel en viel regelmatig uit. Na meerdere contactmomenten met de klantenservice, waarin ik geduldig 2 weken moest wachten vanwege een storing. Waardoor ik een korting kreeg (die niet werd toegepast zoals afgesproken en hiervoor uiteindelijk ook meerdere malen voor moeten bellen) en extra data voor mijn toestel zodat ik deze kan gebruiken als hotspot in huis. Een technicus werd uiteindelijk gestuurd. Hij kwam binnen en deed metingen en concludeerde gelijk dat er geen bereik was, nadat er aan de bekabeling gezeten is meld de technicus dat alles het weer doet. (Dit was overigens niet de wifi problemen waren niet opgelost.) net voordat de technicus klaar is krijg ik terwijl mijn zieke baby huilt reactie op mijn zorgbehoevende baby onacceptabel: “Oefff ik ga er snel vandoor krijg er hoofdpijn van.” Ik heb hierna weer contact opgenomen met Orange en er zou een andere technicus gestuurd worden. (Dit is allemaal niet meer doorgegaan na het volgende.) Recent ontving ik een hoge factuur voor technicus-kosten, ondanks dat het probleem niet was verholpen. Heeft de technicus genoteerd dat er niks aan de hand was waardoor ik de technicus-kosten kreeg. Na aanleiding van deze factuur, heb ik gelijk contact opgenomen met de klantenservice, ik kreeg een meneer aan de lijn ik heb mijn klantengegevens door mogen geven aan meneer en zodra ik mijn probleem wou melden werd er geschreeuwd en kreeg ik geen kans om mijn verhaal te doen, er werd gezegd dat ik dingen maar niet wou begrijpen deze meneer wou totaal niet met een oplossing komen na herhaaldelijk mijn verhaal proberen te doen en zelf met oplossingen te komen weigert meneer mij te helpen en zegt dat ze “niks kunnen doen” waarop ik reageer met de vraag of hij mij kan doorverbinden met iemand anders aangezien ik zag dat meneer niet richting een oplossing wou komen en hoe meneer met klanten omgaat totaal niet professioneel is, hij wou me niet doorverbinden en bleef herhalen dat er geen oplossing zou komen en hing gewoon op. Nadat ik herhaaldelijk heb gebeld en uren aan de lijn ben geweest met verschillende medewerkers van Orange, werd mij aanvankelijk compensatie beloofd door een vriendelijke medewerkster, maar er was een storing en ik moest binnen een uur terugbellen om dit te regelen, bij mijn latere follow-up werd alles ontkend en werd mij verteld dat ik nergens recht op heb en dat de modem het gewoon doet. Ik heb alle gesprekken genoteerd en opgenomen, en ik ben bereid deze ter beschikking te stellen om mijn situatie te verduidelijken. Ik ben diep teleurgesteld in de gang van zaken en verwacht een snelle en passende oplossing.