Alle reviews van Steef

  • Review over: Reizendeals

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Nooit en nooit meer stelletje oplichters

    Koop nooit een reis hier!! Na alle recensies gelezen te hebben (te laat) ben ik ook de mist in gegaan met deze organisatie.
    Het begon zoals velen al melden met een paar klikken heb je wat gekocht. Daarna begon het, je hebt een reis voor 2 personen gekocht die €400-, kost, ik wilde graag mn 2 kleine kinderen meenemen en upgrade krijgen naar een 4 ster hotel, wat denk je uiteindelijk €1300-, afgetikt voor een 4 daagse reis naar Barcelona waarbij je niet weet met welke maatschappij, welk hotel je zit dus alles is een verrassing. Als je niet optijd betaald krijg je nog een deurwaarder op de stoep want daarmee kunnen ze heel goed dreigen. Prima betaald en vandaag 16-12-2022 zou ik gaan vliegen maar dat ging helaas niet door omdat bijna alle vluchten vanaf Brussel zijn geannuleerd. En dit 1 dag vantevoren bekend was. In Belgie gingen ze vandaag staken, ok heb er alle begrip voor dat dit onmacht is. Nu komt het mooie ik moet zelf met ze contact opnemen (10u sochtends) om dit probleem voor te leggen en ik krijg te horen ow ja ja dat hebben wij ook begrepen wat vervelend zeg. Nou prima je krijgt het advies stuur een mail en dan gaan we aan de slag. Alles gemaild en om 12u nog geen reactie uberhaupt dat je van iets op de hoogte wordt gehouden. 12u maar bellen wat denk je zijn ze dicht tot 13u, prima na 13u weer gebeld, ja hoor we zijn ermee bezig. Met wat ze bezig zijn geen flauw idee, je krijgt als response we nemen contact met u op. 15.30u nog steeds geen bericht dus maar weer bellen en wat denk je ze zijn nog steeds bezig en vinden het ook zo vervelend. Prima om 16u is de klantenservice dicht dus dan maar de noodnummer bellen en nemen ze op en geven ze aan u krijgt zo snel mogelijk een mail. Wat denk je krijg ik een mail met de mededeling dat er een staking plaats gaat vinden en dat je maar je reis-, annuleringsverzekering moet raadplegen en als dat niet lukt dan moet je bij Ryanair wezen. Punt klaar dat was hetgeen wat ze te melden hadden en ja toen barstte de bom. Dat zij in zo een situatie geen enkele oplossing kunnen bieden of dat ze überhaupt ernaar willen kijken en je niet kunnen vertellen waar ze godganse dag mee bezig zijn geweest. Nou mijn annuleringsverzekering dekt geen staking dus daar kon ik niet terecht, dus maar bij Ryan air aankloppen en die gaven de optie om een nieuwe datum te kiezen of het betaalde bedrag voor de tickets als tegoed te krijgen. Nou nu maar de optie gekozen om de boeking naar volgende week te plaatsen. Ondertussen had ik ook al een hele tijd geleden een auto gereserveerd en een tour in het Nou camp stadion. Nou €400-, zo naar de klote want die kon ik niet annuleren of verschuiven. Ik heb zelf contact moeten opnemen met het hotel maar die konden niks voor mij verschuiven omdat de Reizendeals dit moet doen. Gisteren meerdere malen hierover gemaild en geen reactie, pas vanochtend een reactie met de tekst wat vervelend voor u en we snappen het maar we kunnen niks doen, wat verwacht je nu van ons. Btw Emilie zegt dan we kunnen wel een ander hotel boeken maar dan moet u voor 17.00u nog eens extra €80 pp betalen zodat zij een ander hotel kunnen boeken. Denken ze dat ik een f*cking boom heb ofzo. En ik maar steeds bellen en waarschijnlijk hebben ze nummerweergave dus nemen ze maar niet op dus maar op het noodnummer bellen en je raad het al ze nemen op, nou flink wat woorden gehad met Emilie en die geeft dan aan Ryan air moet jullie geld terug geven en ik geef aan ik heb ze zelf gebeld en de enige 2 opties die zij aanboden was tickets omzetten of geld in de vorm van een tegoed krijgen. Het mooie komt doordat wij de tickets hebben laten omzetten is het ons fout dat die K*t bedrijf van Reizendeals niks voor mij kan doen tenzij zoals Jolanda aangeeft ik de €80-, pp betaal maar dan nu wel even voor 16.00u betaal en dan mag god weten waar je dan een hotel krijgt!!! Ik krijg nu de schuld dat ik deze keuze heb gemaakt, maar goed weet ik beter ik zit niet in de reisbranche. Maar nee zij zullen je niet helpen, zullen geen contact opnemen met de vliegmaatschappij etc.
    Ik heb nu zelf een ander hotel geboekt, nieuwe auto gereserveerd en nieuwe kaartjes voor Nou Camp aangeschaft en ben nu nog meer geld kwijt in totaal €2500-, ben ik nu ruim €1500-, de boot in gegaan voor een 4daagse trip naar Barcelona.
    Ik hoop dat ze gelukkig worden van mijn zuurverdiende centen en dat ze zoiets ook zullen meemaken voor hunzelf en hun gezin!
    Mensen wees voorzichtig met deze oplichters want je weet alleen wanneer je je reis gaat doen en welke stad maar voor de rest is het grote rookgordijn waar de nodige verrassingen zitten. Zij zullen je niet helpen als je in de problemen komt, je bent dan op jezelf aangewezen en zij compenseren niks maar willen alleen maar meer geld.
    Mensen neem het aan van mij en van de andere klanten aan want je komt er echt bedrogen uit!!!!