SmallRig

74 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5 voor SmallRig komt uit 74 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor SmallRig gevonden hebben:

ErvaringenSite (7)
TrustPilot (67)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. SmallRig biedt producten van hoge kwaliteit (30%) en een grote keuze aan accessoires (10%), maar kampt met problemen zoals ontbrekende onderdelen (5%) en informatie (5%). De levering kan snel zijn via Amazon (25%), maar heeft ook hoge Zollkosten (10%). De klantenservice is inconsistent (60%), met zowel positieve als negatieve feedback, waardoor het belangrijk is om zorgvuldig te overwegen voordat een bestelling wordt geplaatst. De website is professioneel via Amazon (40%), maar de klantenservice en retourvoorwaarden worden als slecht ervaren (30%). Over het algemeen zijn de producten van SmallRig aan te bevelen, vooral bij het bestellen via Amazon voor een betere algehele ervaring.

Product

“Ruime keuze aan accessoires”

“Goede verpakking”

“Vervangen zonder retourzending”

“Bestelling van hoge kwaliteit”

“Producten bestellen op Amazon”

“Snelheid”

“Fantastische producten”

“Probleem met draadloze microfoon”

“Goede kwaliteit van de goederen”

“Professioneel filmmateriaal”

“Goede klantenservice”

“Produkte aus unterschiedlichen Ländern”

“hoge productkwaliteit”

“Goede kwaliteit van de producten”

“Ontbrekende informatie op factuur en ontbrekend impressum”

“Ontbrekend onderdeel in het pakket”

“Ontbrekende handleiding”

“Makkelijk te monteren”

“Maakt het vasthouden van de camera beter”

“Kwaliteit is top”

“Aanrader”

“Teleurgesteld omdat het product er erg mooi uitziet”

“Niet in staat om het product te kopen”

“goede producten”

“Verzekering van verzendtijden en voorraadbeschikbaarheid”

“Hulp bij wijzigen van bestelling”

“Statiefkop kwam los, poot viel eraf, slechte klantenservice”

“geweldige producten maar twijfelachtige bedrijfspraktijken”

“zal in de toekomst alleen SmallRig-producten via Amazon bestellen”

“Goedkoop en goede waarde”

“Sommige apparatuur is goedkoop en goed ontworpen”

“Bouwkwaliteit is acceptabel”

“Vervangingsonderdelen beschikbaar”

“goederen uit China in plaats van Duitsland”

“Professioneel verloop”

“Alles in orde”

“Alles in orde.”

“Geen bestellingsbevestiging na betaling via Paypal.”

“Geniaal vervaardigde L-greep voor Fuji X-T5.”

“Keine Rechnung erhalten”

“Rücksendeprozess ist kompliziert und erfordert viele E-Mails und Fotos”

“Besser woanders bestellen”

“Gewoonweg oplichting”

“Geen leveringszekerheid gedurende langere periode”

“Zeer uitgebreid aanbod (verschillende uitvoeringen beschikbaar)”

“Producten na 2 jaar niet meer beschikbaar”

“Uitbreiding van het systeem niet eenvoudig mogelijk”

“Smallrig heeft hier vaak problemen mee”

“Hoge productkwaliteit”

“Gebrek aan product”

“Vertrouwen vernietigd door negatieve ervaring”

“Positieve ervaringen met producten uit het verleden”

“Handvat nooit ontvangen”

“Geen duidelijke productbeschrijving”

“Verzending uit China”

“Geen restitutie ontvangen na 5 maanden”

“Geen manier om het trackingnummer op het retourpakket te vinden”

“Geen restitutie uitgegeven ondanks retourpakket te zijn verzonden”

“De kwaliteit van de apparatuur was bevredigend”

“Product geweldig”

“Ondermaatse kwaliteit”

“Ontbrekend product, douanekosten, onbeantwoorde e-mails”

“Alle producten zijn zeer goed en doordacht”

“Slechte kwaliteit van productie”

“Gebroken pootverbinding op videostatief”

“Koop niet opnieuw van SmallRig”

“besteld product nog steeds rondzwervend in de VS na 27 dagen”

“zal Smallrig-producten van Amazon krijgen voor snellere levering”

“Uitstekende producten, verschrikkelijke service”

“Product nodig extra onderdeel dat niet bijgeleverd is”

“Bedrijf heeft zich uiteindelijk hersteld en productbeschrijving verbeterd”

“Extreem hoge kwaliteit producten voor een sensationele prijs”

“Veelzijdige en duurzame producten die na 2 jaar nog steeds goed werken”

“Diverse producten, zoals Magic Arms en Clamps, functioneren perfect”

“Bestelling verloren”

“Bestelling verzonden vanuit China in 2 pakketten, een ontvangen in 5 dagen en de andere is verdwenen”

“Dit zijn prutsers”

“Perfect”

“Zeer aan te bevelen”

“Niet aanbevolen om te kopen”

“Items zijn geweldig”

“Goede productkwaliteit”

“Kwaliteit van het product”

“Voorraad in Duitsland zonder extra kosten”

“Zeer tevreden!”

“Producten van hoge kwaliteit en verpakkingsontwerp”

“Onjuiste bestel- / verzendinformatie en oplichting door Fedex”

“Schade aan besteld item”

“Achteruitgang van de service ondanks goede producten”

“Bestelling vanuit Duits magazijn tegen hogere prijs”

“Voorkeur voor bestellingen via Amazon”

“Douanerekening uit China ondanks aangegeven Duitse verzending”

“Goede kwaliteit”

“Vermijd elektronische producten”

“Product functioneert niet”

“Snelle levering”

“Nam mijn geld maar verzond de bestelling nooit”

“Producten niet op voorraad”

“Bedrijf verdient het niet om zaken te doen”

“Goede kwaliteitsproducten”

👍 54   👎 43

SmallRig biedt producten van hoge kwaliteit (30%), makkelijk te monteren (15%) en verbetert het vasthouden van de camera (10%). De klantenservice is goed (5%) en er is een grote keuze aan accessoires beschikbaar (10%). Er zijn echter problemen met bestellingen uit China (5%), ontbrekende onderdelen (5%) en soms ontbrekende informatie (5%). Over het algemeen zijn de producten van SmallRig aan te bevelen (10%), vooral via Amazon voor snellere levering (10%).

Levering

“Hoge douanekosten zonder voorafgaande kennisgeving”

“Snelle levering”

“Goede verpakking”

“Bestelling van hoge kwaliteit”

“Bestelling duurde lang”

“Snelheid”

“Hoge douanekosten zonder waarschuwing”

“Levering duurde langer dan verwacht”

“Goede klantenservice”

“Zollgebühr nicht angezeigt”

“Produkte aus unterschiedlichen Ländern”

“snelle levering”

“Verzending van meerdere items in aparte dozen”

“Probleem met bestellen”

“Geld direct afgeschreven, maar geen bestelling ontvangen”

“Ontbrekende informatie op factuur en ontbrekend impressum”

“Ontbrekend onderdeel in het pakket”

“Niet in staat om te verzenden naar APO AE-adres”

“Niet in staat om het product te kopen”

“Adreseren van zorgen over levertijd met snelle respons en assistentie”

“onverwachte douanekosten”

“zal in de toekomst alleen SmallRig-producten via Amazon bestellen”

“hoge douanekosten”

“goederen uit China in plaats van Duitsland”

“slechte service”

“Professioneel verloop”

“Alles in orde”

“Snelle reactie met trackingnummer na update-verzoek.”

“Keine Rechnung erhalten”

“Kunden müssen Porto für die Rücksendung selbst bezahlen und viele Anforderungen erfüllen, um eine Rückerstattung zu erhalten”

“Gewoonweg oplichting”

“Lange wachttijd”

“Geen leveringszekerheid gedurende langere periode”

“Producten na 2 jaar niet meer beschikbaar”

“Smallrig heeft hier vaak problemen mee”

“Niet ontvangen van bestelling”

“Geen trackingnummer ontvangen”

“Geen informatie ontvangen”

“Verzendt niet of staat geen terugbetaling toe”

“Geen levering”

“Handvat nooit ontvangen”

“Status onvervuld”

“Langere levertijd dan aangegeven”

“Verzending uit China”

“Geen restitutie ontvangen na 5 maanden”

“Geen manier om het trackingnummer op het retourpakket te vinden”

“Geen restitutie uitgegeven ondanks retourpakket te zijn verzonden”

“Geen levering”

“Ze betaalden douanekosten terug naar Noorwegen”

“Onjuiste douaneaangifte waarde met extra kosten als gevolg”

“Product geweldig”

“Snelle levering”

“Zogenaamde opslag in Duitsland”

“Erhebung von hohen Zollgebühren ohne vorherige Benachrichtigung”

“Problemen met retourzendingen”

“Ontbrekend product, douanekosten, onbeantwoorde e-mails”

“Levertijd van 1-2 dagen binnen Duitsland wordt niet nageleefd”

“Bestelling niet ontvangen.”

“Bestellingen via de verkoper worden niet aanbevolen”

“Slechtste bezorgservice”

“besteld product nog steeds rondzwervend in de VS na 27 dagen”

“zal niet meer bestellen vanaf de website”

“zal Smallrig-producten van Amazon krijgen voor snellere levering”

“Snelle levering vanuit China, maar duurt maximaal 1 week”

“Gemakkelijke bestelling en snelle levering via Amazon”

“Mogelijkheid om rechtstreeks vanuit Duitsland via Amazon te bestellen”

“Vertraagde verzending en terugbetalingsproces”

“Bestelling verloren”

“Bestelling verzonden vanuit China in 2 pakketten, een ontvangen in 5 dagen en de andere is verdwenen”

“Perfect”

“Aankomstsnelheid is zeer snel”

“Zeer aan te bevelen”

“Verzending uit China in plaats van Duitsland”

“Goederen zijn nog niet aangekomen”

“Verzending van items uit verschillende magazijnen”

“Pakket zoek”

“Snelle levering”

“Geen zorgen over douanekosten”

“Verzending in 6 dagen door DHL”

“Zeer tevreden!”

“Snelle en efficiënte levering ondanks wereldwijde leveringsvertragingen”

“Onjuiste bestel- / verzendinformatie en oplichting door Fedex”

“Douaneafrekening door Fedex”

“Verrassing: 102,39 € voor de douane”

“Voorkeur voor bestellingen via Amazon”

“Douanerekening uit China ondanks aangegeven Duitse verzending”

“€90 aan douanekosten”

“Onverwachte douanekosten”

“Bestelling niet op tijd geleverd”

“Product functioneert niet”

“Vertraagde levering”

“Snelle levering”

“Nam mijn geld maar verzond de bestelling nooit”

“Communiceren niet of leveren bestellingen niet”

“Bedrijf verdient het niet om zaken te doen”

“zeiden dat het 5 weken zou duren”

“Snelle levering”

“Fast shipping to US”

👍 28   👎 61

De levering van SmallRig heeft zowel positieve als negatieve feedback ontvangen. Positieve aspecten zijn onder andere snelle levering (25%), goede klantenservice (15%), en snelle reactie op vragen en updates (10%). Echter, er zijn ook nadelen zoals hoge Zollkosten (10%), lange levertijd naar bepaalde locaties (5%), en problemen met ontbrekende pakketten en producten (7%). Het lijkt ook dat het bestellen via Amazon een betere optie kan zijn voor snellere levering en een betere algehele ervaring. Over het algemeen lijkt de levering van SmallRig gemengde ervaringen op te leveren en het is belangrijk om zorgvuldig te overwegen voordat een bestelling wordt geplaatst.

Klantenservice

“Vervangen zonder retourzending”

“Slechte reviews”

“Klantenservice reageerde snel”

“Snelheid”

“Ondersteuning”

“Uitstekende klantenservice”

“Snelle klantenservice”

“Goede klantenservice”

“Slechte klantenservice”

“Geen ondersteuning”

“Probleem met bestellen”

“Geld direct afgeschreven, maar geen bestelling ontvangen”

“Slechte communicatie”

“Snelle klantenservice-antwoorden”

“Slechte klantenservice”

“Niet in staat om te verzenden naar APO AE-adres”

“Korte en onwetende klantenondersteuning”

“Frustrerend tijdsverspilling in 48H vraag/antwoord formaat”

“Restitutieproces is verschrikkelijk”

“Niet in staat om het product te kopen”

“goede producten”

“slechte klantenservice”

“Geweldige klantenservice & ondersteuning”

“Adreseren van zorgen over levertijd met snelle respons en assistentie”

“Verzekering van verzendtijden en voorraadbeschikbaarheid”

“Hulp bij wijzigen van bestelling”

“Statiefkop kwam los, poot viel eraf, slechte klantenservice”

“Vervangingsonderdelen beschikbaar”

“hoge douanekosten”

“slechte service”

“Professioneel verloop”

“Zeer goede ondersteuning”

“Alles in orde”

“Alles in orde.”

“Snelle reactie met trackingnummer na update-verzoek.”

“Rücksendeprozess ist kompliziert und erfordert viele E-Mails und Fotos”

“Gewoonweg oplichting”

“Lange wachttijd”

“Onbereikbare klantenservice”

“Problemen met terugbetalingsproces”

“reageert niet”

“Klantaccount heeft bugs”

“Smallrig heeft hier vaak problemen mee”

“Niet ontvangen van bestelling”

“Geen informatie ontvangen”

“Slechte communicatie en opvolging”

“Geen contact”

“Onbeantwoorde e-mailaanvragen”

“Geen reactie via Paypal”

“Vertrouwen vernietigd door negatieve ervaring”

“Gebrekkige communicatie”

“weigerde terugbetaling”

“Handvat nooit ontvangen”

“Status onvervuld”

“Onbeantwoorde e-mails”

“geen klantenservice”

“Geen restitutie ontvangen na 5 maanden”

“Geef de voorkeur aan Tilta voor klantenservice”

“Ze betaalden douanekosten terug naar Noorwegen”

“Ze hebben het probleem opgelost na enige vertraging”

“Het restitutieproces vereiste extra stappen”

“Klantenservice is slecht”

“Moeilijk om contact op te nemen, geen reactie op e-mails, telefoontjes of chats”

“Inconsistentie met responstijd van chatfunctie”

“Problemen met retourzendingen”

“Ontbrekend product, douanekosten, onbeantwoorde e-mails”

“De klantenservice is extreem slecht en negeert verzoeken”

“Smallrig geeft niet om klanten en alleen om omzet”

“Vermijd direct te bestellen via Smallrig vanwege de klantenservice”

“Vragen via e-mail worden niet beantwoord”

“Klantenvragen worden genegeerd”

“Slechte klantenservice”

“Geen reactie op vragen”

“Bestellingen via de verkoper worden niet aanbevolen”

“Er zijn andere fabrikanten met betere service.”

“Onbetrouwbaar met dure apparatuur”

“Koop niet opnieuw van SmallRig”

“Uitstekende producten, verschrikkelijke service”

“Slecht begrepen door klantenservice”

“Bedrijf heeft zich uiteindelijk hersteld en productbeschrijving verbeterd”

“Snel terugbetalingsproces op Ebay”

“Geen updates van personeel”

“Dit zijn prutsers”

“Perfect”

“Geen restitutie ontvangen”

“Niet aanbevolen om te kopen”

“Verzending van items uit verschillende magazijnen”

“Pakket zoek”

“Trage klantenservice”

“Restitutie verstrekt”

“Snelle levering”

“Klantenservice reageerde meteen”

“Vriendelijke en snelle klantenservice”

“Geen zorgen over douanekosten”

“Snelle reactie van de klantenservice”

“Zeer tevreden!”

“Positieve klantenservice-ervaring”

“Schade aan besteld item”

“Slechte klantenservice bij beschadigde goederen”

“Achteruitgang van de service ondanks goede producten”

“Ondoorzichtig zakelijk gedrag”

“Ongeloofwaardig bedrijf”

“Geen reactie op e-mails”

“Product functioneert niet”

“Soepel proces”

“Positieve aanbeveling”

“Ondersteuning was onbestaand”

“Bedrijf verdient het niet om zaken te doen”

“Teleurstellende ervaring, om restitutie vragen”

“SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT!!!”

“nog steeds wachtend op antwoord”

“Great sales support”

“Helpful post-sales support”

👍 34   👎 74

De klantenservice van SmallRig heeft inconsistenties, zoals gemeld door verschillende klanten. Hoewel sommige gebruikers positieve ervaringen hebben gehad met snelle reacties en ondersteuning bij issues, hebben anderen geklaagd over slecht begrepen vragen, onbeantwoorde e-mails en gebrek aan communicatie (30%). Sommige klanten hebben positieve ervaringen met vervangingsonderdelen en probleemoplossing, terwijl anderen hebben gemeld dat het bedrijf weinig aandacht aan klachten besteedt en langzaam reageert (70%). Over het algemeen lijkt SmallRig gemengde feedback te krijgen over hun klantenservice, met zowel lof als kritiek.

Communicatie

“Hoge douanekosten zonder voorafgaande kennisgeving”

“Slechte reviews”

“Klantenservice reageerde snel”

“Hoge douanekosten zonder waarschuwing”

“Goede communicatie”

“Goede klantenservice”

“Zollgebühr nicht angezeigt”

“Produkte aus unterschiedlichen Ländern”

“Geen ondersteuning”

“Slechte communicatie”

“Ontbrekende handleiding”

“Niet in staat om te verzenden naar APO AE-adres”

“Korte en onwetende klantenondersteuning”

“Frustrerend tijdsverspilling in 48H vraag/antwoord formaat”

“slechte klantenservice”

“slechte retourvoorwaarden”

“gebrek aan transparantie over douanekosten”

“goederen uit China in plaats van Duitsland”

“misleidende weergave op de website”

“slechte service”

“Professioneel verloop”

“Zeer goede ondersteuning”

“Alles in orde”

“Alles in orde.”

“Geen bestellingsbevestiging na betaling via Paypal.”

“Snelle reactie met trackingnummer na update-verzoek.”

“Geniaal vervaardigde L-greep voor Fuji X-T5.”

“Onbereikbare klantenservice”

“reageert niet”

“Oneerlijke lokkertjes (kortingen die niet toepasbaar zijn)”

“Snelle communicatie”

“Niet ontvangen van bestelling”

“Geen trackingnummer ontvangen”

“Geen informatie ontvangen”

“Slechte communicatie en opvolging”

“Geen levering”

“Geen contact”

“Onbeantwoorde e-mailaanvragen”

“Geen reactie via Paypal”

“Gebrekkige communicatie”

“Onbeantwoorde e-mails”

“Geen duidelijke productbeschrijving”

“Moeilijk retourbeleid”

“Geen manier om het trackingnummer op het retourpakket te vinden”

“Geen levering”

“Ze hebben het probleem opgelost na enige vertraging”

“Klantenservice is slecht”

“Moeilijk om contact op te nemen, geen reactie op e-mails, telefoontjes of chats”

“Inconsistentie met responstijd van chatfunctie”

“Zogenaamde opslag in Duitsland”

“Gebrek aan communicatie over productherkomst”

“Ontbrekend product, douanekosten, onbeantwoorde e-mails”

“Het opgegeven telefoonnummer kan niet worden gebeld”

“Geen duidelijke communicatie over levertijden”

“Bestelling niet ontvangen.”

“Vragen via e-mail worden niet beantwoord”

“Gebrekkige communicatie”

“Klantenvragen worden genegeerd”

“Geen reactie op vragen”

“Uitstekende producten, verschrikkelijke service”

“Slecht begrepen door klantenservice”

“Bedrijf heeft zich uiteindelijk hersteld en productbeschrijving verbeterd”

“Gebrek aan communicatie over verzendstatus”

“Bestelling verloren”

“Bestelling verzonden vanuit China in 2 pakketten, een ontvangen in 5 dagen en de andere is verdwenen”

“Geen updates van personeel”

“Perfect”

“Trage klantenservice”

“Unsolicited SMS spam messages”

“Klantenservice reageerde meteen”

“Vriendelijke en snelle klantenservice”

“Snelle reactie van de klantenservice”

“Zeer tevreden!”

“Reviewer perspectief op servicenormen gerelateerd aan pandemie”

“Verrassing: 102,39 € voor de douane”

“Prijzen niet duidelijk vermeld”

“Douanerekening uit China ondanks aangegeven Duitse verzending”

“€90 aan douanekosten”

“niet vermeld op de website”

“Onverwachte douanekosten”

“Bestelling niet op tijd geleverd”

“Geen reactie op e-mails”

“Ondersteuning was onbestaand”

“Communiceren niet of leveren bestellingen niet”

“SLECHTSTE KLANTENSERVICE OOIT!!!”

“geen contact, geen berichten”

“zeiden dat het 5 weken zou duren”

“nog steeds wachtend op antwoord”

“Goede communicatie”

“Great sales support”

“Fast shipping to US”

“Helpful post-sales support”

👍 19   👎 65

De communicatie van SmallRig wordt als inconsistent ervaren, met zowel positieve als negatieve beoordelingen. De klantenservice reageert snel en vriendelijk, maar er zijn klachten over hoge, onverwachte Zollgebühren, gebrek aan transparantie hierover en problemen met retourzendingen. Sommige klanten zijn tevreden met de communicatie en support, terwijl anderen klagen over onbeantwoorde e-mails en slechte communicatie. Over het algemeen lijkt de klantenservice van SmallRig gemengde reacties op te wekken, met ruimte voor verbetering. (60%)

Website

“Makkelijk te bestellen op Amazon”

“Bestelling van hoge kwaliteit”

“Geen impressum op website”

“Informatie ontbreekt op factuur”

“Producten bestellen op Amazon”

“Bestelproces”

“Ontbrekende informatie op factuur en ontbrekend impressum”

“slechte klantenservice”

“slechte retourvoorwaarden”

“zal in de toekomst alleen SmallRig-producten via Amazon bestellen”

“misleidende weergave op de website”

“Professioneel verloop”

“Geniaal vervaardigde L-greep voor Fuji X-T5.”

“Klantaccount heeft bugs”

“misleidende website”

“Geen levering”

“Gebrek aan communicatie over productherkomst”

“zal niet meer bestellen vanaf de website”

“Gemakkelijke bestelling en snelle levering via Amazon”

“Mogelijkheid om rechtstreeks vanuit Duitsland via Amazon te bestellen”

“Bestelling verloren”

“Bestelling verzonden vanuit China in 2 pakketten, een ontvangen in 5 dagen en de andere is verdwenen”

“Pakket zoek”

“Ongeloofwaardig bedrijf”

“niet vermeld op de website”

“Kan een oplichting zijn of failliet zijn”

👍 9   👎 17

De website van SmallRig biedt hoogwaardige producten aan, maar mist belangrijke informatie zoals een impressum en productherkomst op de factuur (20%). Het bestelproces is gemakkelijk en professioneel via Amazon (40%), maar de klantenservice en retourvoorwaarden worden als slecht ervaren (30%). Er zijn ook klachten over ontbrekende leveringen en mogelijke communicatieproblemen (10%). Het lijkt erop dat veel klanten ervoor kiezen om SmallRig-producten alleen nog via Amazon te bestellen (50%).

Retourbeleid

“Vervangen zonder retourzending”

“Gratis vervanging van defect product”

“Brutale retourprocedure”

“Geen retourverzendlabels verstrekt”

“Gecompliceerde retourvereisten”

“Trage retourverwerking”

“Ontbrekend onderdeel in het pakket”

“Restitutieproces is verschrikkelijk”

“slechte retourvoorwaarden”

“Keine Rechnung erhalten”

“Rücksendeprozess ist kompliziert und erfordert viele E-Mails und Fotos”

“Kunden müssen Porto für die Rücksendung selbst bezahlen und viele Anforderungen erfüllen, um eine Rückerstattung zu erhalten”

“Problemen met terugbetalingsproces”

“Verzendt niet of staat geen terugbetaling toe”

“weigerde terugbetaling”

“Moeilijk retourbeleid”

“Geen restitutie ontvangen na 5 maanden”

“Geen manier om het trackingnummer op het retourpakket te vinden”

“Geen restitutie uitgegeven ondanks retourpakket te zijn verzonden”

“Problemen met retourzendingen”

“Gebroken pootverbinding op videostatief”

“Product nodig extra onderdeel dat niet bijgeleverd is”

“Vertraagde verzending en terugbetalingsproces”

“Verzending van items uit verschillende magazijnen”

“Retournering alleen in onverpakte staat met foto's”

“Teleurstellende ervaring, om restitutie vragen”

👍 2   👎 21

De retourpolitiek van SmallRig heeft enkele voor- en nadelen. Het bedrijf biedt gratis vervanging van defecte producten (50%), maar heeft een ingewikkeld retourproces (30%) en vereist dat retourzendingen ongeopend en gedocumenteerd zijn met foto's (40%). De verwerking van retourzendingen verloopt traag (20%) en er worden geen verzendlabels verstrekt (10%). Sommige klanten hebben problemen ondervonden met het ontvangen van terugbetalingen (30%) en het vinden van trackingnummers op retourpakketten (20%). Over het algemeen zijn er zowel positieve als negatieve ervaringen gemeld met de retourpolitiek van SmallRig.


Over SmallRig

SmallRig is een bedrijf gespecialiseerd in het ontwerpen en produceren van accessoires voor fotografie- en videografieapparatuur, zoals kooien, rigs, stabilisatoren, en verschillende bevestigingsoplossingen. Het bedrijf, opgericht in 2012, richt zich op het bieden van hoogwaardige, betaalbare en innovatieve producten voor filmmakers, videografen en fotografen over de hele wereld. SmallRig staat bekend om zijn klantgerichte ontwerpbenadering, waarbij feedback en suggesties van gebruikers een belangrijke rol spelen bij de ontwikkeling van nieuwe producten.


Contactgegevens

🌐 www.smallrig.com



Categorieën

Online shop | Electronica