Suunto

21 reviews uit 1 bron

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 5.6 voor Suunto komt uit 21 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Suunto gevonden hebben:

Trustpilot

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Suunto ontvangt gemengde beoordelingen. De hoge retourkosten van 50 euro (33%) worden als een nadeel beschouwd, met klanten die twijfelen over de terugbetaling van geretourneerde artikelen (17%). Sommige klanten hebben gemeld dat ze geen nieuw horloge kregen bij retourzending (17%), terwijl anderen klagen over een slechte kwaliteit horloge met een gebrek aan garantie (33%). Dit kan resulteren in teleurstellende ervaringen bij het retourneren van aankopen (100%).

“defect sporthorloge, geen garantie, slechte klantendienst, lange hersteltijd”

“Slechte kwaliteit horloge - gebrek aan garantie”

“Vreselijke ervaring bij terugsturen van aankoop”

“Hoge retourkosten van 50 euro”

“Twijfel over terugbetaling van geretourneerd artikel”

“geen nieuwe horloge verstrekt”

“Teleurstellende klantenservice en terugbetalingsproblemen”

👍 0   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

seppe - 6 weken geleden

  • defect sporthorloge, geen garantie, slechte klantendienst, lange hersteltijd

Maarten Berwaerts - 3 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Slechte kwaliteit horloge - gebrek aan garantie

marion - 3 maanden geleden

  • Vreselijke ervaring bij terugsturen van aankoop
  • Hoge retourkosten van 50 euro
  • Slechte klantendienst met geen antwoord in de chat en onzin reacties
  • Twijfel over terugbetaling van geretourneerd artikel

Vermeiren - 4 maanden geleden

  • horloge werkt niet na twee maanden
  • app werkt niet goed
  • klantenservice is onbehulpzaam
  • lang wachten op reparatie
  • geen communicatie over status
  • geen reserveonderdelen beschikbaar
  • geen nieuwe horloge verstrekt

B. Gilson - 6 maanden geleden

  • Teleurstellende klantenservice en terugbetalingsproblemen