Uniqlo

87 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Uniqlo komt uit 87 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Uniqlo gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (69)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Uniqlo is over het algemeen gebruiksvriendelijk en efficiënt, met een vlotte bestel- en retourprocedure. De producten worden snel en correct verzonden, en zijn van goede kwaliteit. Echter, er kunnen problemen zijn met kortingscodes en communicatie hierover, en sommige klanten ervaren moeilijkheden met inloggen op hun account. Daarnaast zijn er klachten over onjuiste productinformatie en veranderingen in het retourbeleid zonder communicatie naar de klant toe. In de fysieke winkel is de ervaring positief, terwijl de webshop soms als verwarrend wordt ervaren. Het is belangrijk om vooraf reviews te lezen en het retourbeleid te controleren. (70%)

“Ontoegankelijkheid van account”

“Retourbeleid is waardeloos”

“Miskoop zonder korting”

“correct, snel verzonden, juiste maat.”

“vlotjes, snel en in perfecte staat aan, juiste maat, makkelijk te gebruiken, bestellen ging zonder problemen, positieve ervaring”

“verwarrende website”

“Alles verliep vlot bij bestellen en retourneren van items”

“In de winkel kan je hem niet gebruiken, ook al is dat nergens duidelijk aangegeven.”

“problemen met kortingscode”

“Onbruikbare kortingscode”

👍 7   👎 15

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Hardy - 6 maanden geleden

  • Verkeerde bestelling
  • Slechte service
  • Lang wachten op geld
  • Onbereikbaarheid van bedrijf
  • Geld niet teruggekregen
  • Moeilijk terugstuurproces
  • Ontoegankelijkheid van account
  • Geen reactie op e-mails
  • Niet opnemen van telefoon

Anna - 6 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Retourbeleid is waardeloos

A. Wauters - 6 maanden geleden

  • Miskoop zonder korting

Olivia Ceulemans - 7 maanden geleden

  • correct, snel verzonden, juiste maat.
  • vlotjes, snel en in perfecte staat aan, juiste maat, makkelijk te gebruiken, bestellen ging zonder problemen, positieve ervaring

Nijs - 8 maanden geleden

  • retourbeleid is om te huilen
  • verwarrende website
  • super onduidelijk
  • klanten worden weggejaagd

Elias - 8 maanden geleden

  • Alles verliep vlot bij bestellen en retourneren van items
  • Bestelling in winkel ophalen was handig
  • Levering aan huis verliep vlot en snel
  • Terugsturen van items zonder problemen
  • Geld terugbinnen afgesproken termijn zonder extra kosten
  • Verzendkosten niet vergoed, maar duidelijk aangegeven op website

Tine Demurie - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • NOOIT een cadeaubon online kopen!!!
  • In de winkel kan je hem niet gebruiken, ook al is dat nergens duidelijk aangegeven.
  • Het personeel in de winkel kon me niet verder helpen want ze hadden daar geen personeelsuren voor.
  • Als ik Uniqlo contacteerde stuurden ze me door naar Buyatab waarmee ze samenwerken en omgekeerd.
  • Ik ben UREN kwijt hiermee én mijn bellimiet is overschreden door zolang aan de lijn te hangen op een zogenaamd gratis nummer.
  • Dit heeft me zoveel energie en geld gekost om gewoon uiteindelijk het geld teruggestort te krijgen.
  • Na 5 weken 'onderhandelen' heb ik nog steeds mijn cadeaubon niet kunnen gebruiken OF de waarde teruggekregen...
  • Vreselijke service!!!!!

Meunier - 9 maanden geleden

  • problemen met kortingscode
  • chat support ontkende probleem
  • gebrek aan oplossing via e-mail
  • teleurstellende service

Winta Steurbaut - 9 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onbruikbare kortingscode
  • Problemen met levering en retour
  • Onhandige communicatie over kortingscode
  • Spijt van aankoop via webshop

Seppe Gillet - 10 maanden geleden

  • Problemen met levering en retourzending
  • Onhandige kortingscode
  • Teleurstelling over de service

Rogier - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • extreem slechte service
  • ruim 2 maanden wachten op mijn geld
  • retoursysteem werkt niet
  • onmogelijk om contact met ze te krijgen
  • niet inloggen in je profiel, wachtwoord opnieuw opvragen werkt niet
  • geen reactie op e-mails
  • mijn geld krijg ik nooit meer
  • nieuwe onschuldige consumenten trappen er gewoon weer in

Jeroen - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Prima producten, prima retourproces!

El - 24 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Fysieke winkel fijn, webshop een nachtmerrie
  • Hartstikke leuke kleding en van hoge kwaliteit
  • Fysieke winkels zijn heel fijn en krijgen 5 sterren
  • Bestelling online en retourneren: 0 sterren
  • Trui was niet meer op maat in de fysieke winkel
  • Klant moet retourkosten betalen van €25 voor een trui van €30

Maria Anna - 3 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Prachtige kleding
  • Absurd hoge retourkosten

wilma sluijs - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Uitstekende kwaliteit
  • Prima geholpen
  • Vriendelijk personeel
  • Netjes uitziende winkel

PiMo - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Retourneren naar Duitsland
  • Buitenlandse retour
  • Alleen creditcard retour
  • Vooraf reviews en returnpolicy lezen

Klant Wilma Hoogervorst - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • Productinformatie was verkeerd
  • Artikelen waren te groot
  • Problemen met retourneren
  • Hoge kosten voor retourneren

Heleen Quant - 4 jaren geledenTrustpilot 🔗

  • tevreden over levering en kwaliteit van de producten
  • moeten 11 Euro betalen voor retourneren van truien
  • retourbeleid veranderd zonder klant op de hoogte te stellen
  • Overweeg juridische stappen te ondernemen