10% Zou hier weer kopen

Relevantste positieve review

  2024-03-07
Pasaje de ida y vuelta de Asun
Ik heb een retourticket gekocht van Asunción naar CDMX voor 180 dollar, plus een extraatje voor e...Lees verder
noé

Relevantste negatieve review

  2024-03-15
Afspraak wijzigen
Ik heb onlangs geprobeerd om mijn afspraak te verzetten, maar het was echt gedoe. De website deed...Lees verder
Martin

Review met meeste stemmen

  2021-12-09
vlucht
Mijn startvlucht was laat met vertrek, dus tegen de tijd dat ik aankwam bij de Avianca Ticketing-...Lees verder
Jaap

Reviews (21)

  (0)

 (2)

  (9)

  (9)

  (1)

  • Nog geen reviews!

    Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vliegtickets

    Mijn ervaring met dat bedrijf was echt teleurstellend. Ze verkopen tickets aan de lopende band en willen geen verantwoordelijkheid nemen als er iets fout gaat. Het leek alsof ze totaal geen interesse hadden in wat ik te zeggen had en ze wilden gewoon geen verantwoordelijkheid opnemen. Ik zou anderen echt afraden om hun kostbare tijd en geld te verspillen aan dat onbetrouwbare bedrijf.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Afspraak wijzigen

    Ik heb onlangs geprobeerd om mijn afspraak te verzetten, maar het was echt gedoe. De website deed niet wat hij moest doen en de klantendienst was geen hulp. Het heeft me veel gedoe en tijd gekost om dit allemaal te proberen recht te zetten. Ik ben echt teleurgesteld in de service die ik heb gekregen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van vliegtickets

    Mijn ervaring met de luchtvaartmaatschappij was echt niet goed. Ik vond het super vervelend dat ik extra moest betalen voor het bellen naar de klantendienst. Die verborgen kosten vind ik echt niet kunnen en het maakt de klantenervaring er niet beter op. Ik zal anderen zeker afraden om tickets of diensten bij deze maatschappij te kopen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Toffe familievakantie

    Mijn familie en ik hadden zo'n rampzalige ervaring met onze vlucht via verschillende steden. Het was niet mogelijk om online in te checken vanwege verschillende mensen met dezelfde achternaam. Toen we op de luchthaven aankwamen, was de vlucht overboekt en mijn ouders van 72 en 71 jaar hadden geen stoel van Bogotá naar Buenos Aires. In Santo Domingo was er geen oplossing. Gelukkig werd het in Bogotá 5 minuten voor vertrek opgelost. Op zowel de heen- als terugvlucht ontdekten we dat letterlijk ALLES GELD kostte! Zelfs water en dekens moesten worden betaald. De stoelen konden niet achterover leunen, de service van het cabinepersoneel was heel slecht, en het enige entertainment was via WIFI op je telefoon. Mannen boven de 1.75 meter konden hun benen niet strekken gedurende de 6 uur durende vlucht. Al bij al een heel slechte ervaring. Ik zou zeker NIET TERUGVLIEGEN MET DEZE LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Pasaje de ida y vuelta de Asunción a CDMX

    Ik heb een retourticket gekocht van Asunción naar CDMX voor 180 dollar, plus een extraatje voor een koffer van 23kg. Ondanks een lange wachttijd van 7 uur voor de eerste vlucht, verliep de rest van de reis zonder problemen. Er was een vliegtuigwissel om mijn overstap te maken, en het personeel was altijd bereid om mijn vragen te beantwoorden en eventuele twijfels op te lossen. De economische stoelen waren niet erg comfortabel, maar waren wel vol te houden tijdens de reis. Over het algemeen vind ik het een geslaagde vlucht en zou ik graag weer met deze luchtvaartmaatschappij reizen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Ticket purchase

    Het is echt jammer hoe consumenten behandeld worden op deze markt. Het feit dat je geen ticket kunt kopen met alleen handbagage is gewoon niet aanvaardbaar. Het kopen van mijlen blijkt ook weer een bedrog te zijn. Wanneer je mijlen koopt, hebben ze een vastgestelde prijs. Maar wanneer je ze wilt gebruiken, verdubbelt de kostprijs. Het is echt schokkend om te zien hoe grote bedrijven de consument tot het uiterste uitpersen. Het is belangrijk om te onthouden dat alles in het leven een prijs heeft, en wat je de consument aandoet, zal uiteindelijk op jou terugkomen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vlucht naar Lima

    Onlangs had ik een vlucht geboekt naar Lima met deze luchtvaartmaatschappij en ik moet zeggen dat ik echt teleurgesteld was in de service. Vroeger stonden ze bekend om hun stiptheid en respect, maar vandaag de dag laten ze veel te wensen over. Mijn vlucht werd geannuleerd vanwege technische problemen en ik moest meer dan 2 uur wachten op de luchthaven van El Dorado. Ik snap niet hoe ze zichzelf nog durven te omschrijven als 'de meest punctuele luchtvaartmaatschappij'. Na deze ervaring zal ik zeker nooit meer met hen vliegen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bumped off flight

    Dees vliegmaatschappij is echt waardeloos, zulle. Ze hebben mijn vlucht overboekt, de klantenservice was een lachtertje, geen hulp, geen compensatie, de vlucht was vertraagd en duurde langer, totaal geen begrip, de slechtste omgang met fouten ooit, echt verschrikkelijk.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vluchtannulering en terugbetaling

    Ik heb mijn vlucht geannuleerd en nu ben ik al 6 maanden aan het wachten op mijn geld terug. Ondanks meerdere telefoontjes en e-mails waarin ik mijn bankgegevens heb doorgegeven, lijkt de klantenservice me aan het lijntje te houden. Het lijkt erop dat ze expres de situatie laten verergeren om ons geld te stelen. Echt schandalig!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Boekten een vlucht van Colombia naar Australië, laatste vlucht uitgevoerd door partnermaatschappij van Avianca.

    De vlucht van Bogota naar Los Angeles was oké, maar de laatste vlucht van LA naar Melbourne werd omgeleid naar Sydney vanwege het weer. Na 15 uur onderweg te zijn, vertelden ze ons dat we naar Sydney zouden vliegen wegens brandstofproblemen in Melbourne. We zouden op een andere vlucht van Sydney naar Melbourne gezet worden, maar bij het inchecken liep het mis met de tickets en mochten we niet aan boord.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Terugbetaling ticket

    Ik ben nog steeds aan het wachten op een terugbetaling sinds februari 2024 voor een ticket dat ik kon terugkrijgen. Het is ongelooflijk dat ze ervoor kiezen om mij als klant te verliezen in plaats van simpelweg het probleem op te lossen. Sinds februari heb ik al drie vluchten genomen die ik eigenlijk met hen had kunnen doen, maar ik ben naar andere maatschappijen gegaan. Wat een schande!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vluchten geboekt

    Het is echt duidelijk dat Avianca serieus in gebreke blijft als het gaat om service en kwaliteit van hun vluchten. Tijdens mijn reis met 4 vluchten heb ik echt vieze vliegtuigen gezien, ongeorganiseerd personeel en totaal geen service. Op een van die vluchten was mijn stoel zelfs vies en de stewardess deed er niks aan. Dat kan echt niet, dat toont gewoon dat Avianca nog veel werk te doen heeft rond klanttevredenheid en kwaliteit. En dan te bedenken dat ze zelfs op een vlucht van 6 uur geen water aanbieden en je voor alles extra moet betalen aan hoge prijzen. Ook de communicatie op hun website over de gebrekkige service is misleidend en moet zeker aangepakt worden. Voor mij was dit de eerste en meteen ook de laatste keer dat ik met Avianca vloog.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    A trip on a horrible airline

    Een reis met deze luchtvaartmaatschappij is precies zoals een ezel met vleugels berijden. Geen schermen, geen oplaadkabels, duur eten en zelfs betalen voor water. Een totale ramp!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoop van vliegtickets

    Pfoeh, zo saai gevlogen, die stoelen waren echt niet comfortabel en dan moesten we ook nog eens extra betalen voor een dekentje!<br><br>Ik neem nooit meer deze maatschappij, volgende keer kies ik wel iets anders.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    vluchtticket voor vlucht

    Mijn ervaring met deze luchtvaartmaatschappij was echt niet goed. Het personeel was super onbeleefd en leek totaal niet meelevend. Bovendien was de bagageregeling echt verwarrend bij het online boeken. Ze zeggen dat bepaalde dingen inbegrepen zijn, maar dan moet je toch extra betalen voor je bagage. Ik snap heus wel dat je moet betalen voor extra bagage, maar als ze aangeven dat het inclusief is en dan veranderen ze van gedachten, is dat gewoon misleidend. Boycot deze luchtvaartmaatschappij! Ik zal anderen blijven waarschuwen om deze luchtvaartmaatschappij te vermijden, ook al lijken ze "goedkoop" te zijn. Laat je niet misleiden door hun leugens. En dan krijg je zelfs niet eens de stoel waar je voor betaald hebt!!!!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vlucht New York - Panama City

    Ik heb een vlucht geboekt van New York naar Panama City en moest ook een terug- of doorvlucht boeken om Panama binnen te komen. Ik heb gekozen voor een vlucht met de optie tot omboeken, omdat ik niet zeker was van mijn verdere reisplannen. Helaas was het niet mogelijk om de vluchtroute online te wijzigen en was het nog moeilijker om contact op te nemen met de luchtvaartmaatschappij. Het is een schande hoe ze hun passagiers behandelen. Tijdens de heenvlucht moest ik $220 betalen voor mijn tweede stuk bagage! In het vliegtuig waren er geen verstelbare stoelen en geen schermen! Een cappuccino kostte $13!! Het is verbazend hoe zulke bedrijven kunnen blijven bestaan!


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vluchten met slechte ervaring

    Ik had echt een verschrikkelijke ervaring met die vliegtuigmaatschappij! Ze hebben mijn bagage doorzocht en zelfs een duur medicijn gestolen! En dan hebben ze ook nog eens de vluchttijden veranderd, waardoor ik mijn aansluiting heb gemist en een hele dag all-inclusive vakantie ben misgelopen. Ze hebben totaal geen verantwoordelijkheid genomen voor alle problemen die ze hebben veroorzaakt. En de zitplaatsen zijn echt super oncomfortabel, en ze geven zelfs geen water meer tijdens de vlucht, je moet alles tegen belachelijke prijzen betalen. Ik zal nooit meer met hen vliegen en raad iedereen aan om een andere luchtvaartmaatschappij te kiezen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Wansmakelijk onprofessioneel gedrag

    Wat een schande van een service in Cartagena! We werden geholpen door een onbekwame en onvriendelijke dame aan de balie die totaal geen interesse had in onze situatie. We zaten zonder internet en ze leek er niet om te geven dat we bijna ons vliegtuig zouden missen omdat we geen toestemming hadden om het land binnen te gaan. Zonder internet was het gewoon onmogelijk! Gelukkig was er een vriendelijke medewerker die ons heeft geholpen om verbinding te krijgen. Die dame heeft nog veel te leren over hoe je op een fatsoenlijke manier met mensen moet omgaan.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Flight from Cusco to Cartagena

    Als een teleurgestelde klant van de luchtvaartmaatschappij, moet ik mijn ontevredenheid uiten over de algehele ervaring van mijn recente vlucht van Cusco naar Cartagena. De hele reis werd getekend door annuleringen, belachelijke herboekingen en een algemeen gebrek aan klantenservice. De eerste aansluitende vlucht naar Bogota werd onverklaarbaar geannuleerd, wat resulteerde in aanzienlijke vertraging bij het bereiken van mijn eindbestemming. De daaropvolgende herboeking liet me achter met een wachttijd van 12 uur in Bogota, terwijl er meerdere eerdere aansluitende vluchten beschikbaar waren die niet toegankelijk waren zonder buitensporige kosten. Dit gebrek aan flexibiliteit in het wijzigen van reisplannen voegde alleen maar toe aan de frustratie van een reeds slecht beheerde reiservaring.<br><br>Naast de vluchtverstoringen waren mijn tassen verloren gegaan op weg naar Cusco, ondanks de verzekering dat ze rechtstreeks naar de eindbestemming zouden worden ingecheckt. Dit droeg alleen maar bij aan het algemene gevoel van chaos en gebrek aan verantwoording van het luchtvaartpersoneel.<br><br>De kosten van een extra hotelovernachting, samen met de verloren vakantiedag, wogen ruimschoots op tegen eventuele mogelijke besparingen die zouden kunnen zijn behaald door voor deze luchtvaartmaatschappij te kiezen. Het niveau van apathie dat werd getoond door het luchtvaartpersoneel gedurende de hele beproeving droeg alleen maar bij tot de negatieve indruk die werd achtergelaten door deze ervaring.<br><br>Samenvattend moet ik andere reizigers waarschuwen om deze luchtvaartmaatschappij koste wat het kost te vermijden. Het geleverde serviceniveau rechtvaardigt de mogelijke besparingen niet, en het totale gebrek aan professionaliteit en verantwoordingsplicht maakt het een van de slechtste luchtvaartmaatschappijen waar ik ooit het ongeluk mee heb gehad om mee te vliegen.


  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Vuelo Avianca Chili-Curaçao

    el pasado viernes 10 de febrero mi esposo y yo volamos con el vuelo nr AV98 de Avianca a las 6:55 am desde santiago de chile a bogota tránsito a curazao con el vuelo nr av 78. somos residentes de curazao. Tenemos bastantes incidentes que nos han molestado mucho durante este viaje. Para empezar con el check-in de nuestras maletas. La señora de Avianca preguntó si llenamos el formulario de emigración de Curaçao. respondemos que no, no es necesario porque somos residentes de Curaçao. ella insistió en que también tenemos que llenarlo, de lo contrario no nos dejaría pasar. Una vez cumplimentado el formulario como si no fuéramos residentes, nos dirigimos de nuevo a ella y le mostramos en la pantalla de nuestro móvil que el formulario se cumplimentaba online. Ni siquiera lo miró y asintió con la cabeza y luego nos permitieron registrar nuestras maletas. Ahora la historia del avión también con fastidio. Éramos el grupo A, así que fuimos de los primeros en abordar. Una vez que estamos en nuestra silla, vemos a una pareja con un bulldog francés atado, de al menos 15 kilos, que pasa caminando hacia atrás. cuando todos habían subido, de repente la pareja con el bulldog de 15 kilos se sentó detrás de mí con el perro en su regazo y un gran jadeo detrás de mí. Soy alérgico a los perros y luego en un vuelo durante casi 6 horas sin otra bebida o comida con un perro jadeando detrás de mí. ¿Cómo es posible que un perro pueda andar suelto en la cabina en un vuelo tan largo? la regla es que los perros pesados ​​pueden viajar en la bodega. Esto es simplemente inaceptable. Al final le expliqué el problema a la azafata y pude conseguir otro asiento. Lo que también lamentamos es que una Avianca así, la más grande de Sudamérica, en un vuelo de casi 6 horas, no reparta bebida ni snack a los pasajeros. Sí, había suficiente para beber o picar, pero podías comprar eso. Muy mala experiencia. Mal servicio por tanto dinero que pagamos por los boletos


Anderen bekeken ook