
Avianca Reviews: Deel je review & Lees ervaringen!
Avianca
Alle reviews (2)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
Vuelo Avianca Chili-Curaçao
el pasado viernes 10 de febrero mi esposo y yo volamos con el vuelo nr AV98 de Avianca a las 6:55 am desde santiago de chile a bogota tránsito a curazao con el vuelo nr av 78. somos residentes de curazao. Tenemos bastantes incidentes que nos han molestado mucho durante este viaje. Para empezar con el check-in de nuestras maletas. La señora de Avianca preguntó si llenamos el formulario de emigración de Curaçao. respondemos que no, no es necesario porque somos residentes de Curaçao. ella insistió en que también tenemos que llenarlo, de lo contrario no nos dejaría pasar. Una vez cumplimentado el formulario como si no fuéramos residentes, nos dirigimos de nuevo a ella y le mostramos en la pantalla de nuestro móvil que el formulario se cumplimentaba online. Ni siquiera lo miró y asintió con la cabeza y luego nos permitieron registrar nuestras maletas. Ahora la historia del avión también con fastidio. Éramos el grupo A, así que fuimos de los primeros en abordar. Una vez que estamos en nuestra silla, vemos a una pareja con un bulldog francés atado, de al menos 15 kilos, que pasa caminando hacia atrás. cuando todos habían subido, de repente la pareja con el bulldog de 15 kilos se sentó detrás de mí con el perro en su regazo y un gran jadeo detrás de mí. Soy alérgico a los perros y luego en un vuelo durante casi 6 horas sin otra bebida o comida con un perro jadeando detrás de mí. ¿Cómo es posible que un perro pueda andar suelto en la cabina en un vuelo tan largo? la regla es que los perros pesados pueden viajar en la bodega. Esto es simplemente inaceptable. Al final le expliqué el problema a la azafata y pude conseguir otro asiento. Lo que también lamentamos es que una Avianca así, la más grande de Sudamérica, en un vuelo de casi 6 horas, no reparta bebida ni snack a los pasajeros. Sí, había suficiente para beber o picar, pero podías comprar eso. Muy mala experiencia. Mal servicio por tanto dinero que pagamos por los boletos
vlucht
Mijn startvlucht was laat met vertrek, dus tegen de tijd dat ik aankwam bij de Avianca Ticketing-balie voor mijn aansluitende vlucht, was er nog maar 1 uur voor het vertrek van de vlucht. Maria, de persoon die aan het bureau werkte, was extreem onbeleefd tegen de persoon voor me, niet zeker waarom. Toen ik aan de beurt was, stond ze vooraan in de rij en roept ze "Je bent te laat en ik kan je niet helpen". Haar collega overtuigde haar om te proberen te helpen, dus begon ze de informatie te verwerken, waar ik hoorde dat ik een Covid-gezondheidsvragenlijst nodig had. Ik heb alle overheidswebsites voor Panama gecontroleerd en daar werd niets over vermeld. We zullen dan haar grofheid echt in actie hebben geschopt. Ze zei met een prikkelbare stem, ik kan je niet helpen. U zult een andere vlucht moeten halen. Ik wist niet wie ik moest bellen of waar ik heen moest en was in een andere stad. Eindelijk, nadat ik haar een lezing had gegeven over haar houding en dat we klanten zijn en dat ze niet op deze manier tegen ons zou moeten praten, stemde ze toe. Ik heb een telefoonnummer van haar gekregen. Ik belde het nummer en werd meer dan een uur in de wacht gezet totdat de batterij van mijn telefoon leeg was. Ik keek op Expedia en geen Avianca-vluchten gingen dezelfde dag of de volgende dag naar Panama, dus boekte ik bij een andere luchtvaartmaatschappij. Toen ik probeerde mijn geld terug te krijgen, moest Expedia ze bellen omdat ik telefonisch of via hun website geen succes had. Ik kreeg te horen dat ze alleen vóór de vlucht restituties geven, en dan zou ik de eerste $ 400 van een vlucht van $ 630 verliezen. Dit plaatst Expedia ook in een kwaad daglicht en zal ook geen zaken meer met hen doen. Ze doen zaken met onbetrouwbare bedrijven.
Anderen bekeken ook



