Van De Moer Instruments

83 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 7.6 voor Van De Moer Instruments komt uit 83 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Van De Moer Instruments gevonden hebben:

ErvaringenSite (17)
TrustPilot (66)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van Van De Moer Instruments heeft enkele voor- en nadelen. Enerzijds is er een makkelijke retourbeleid, wat handig is voor klanten die niet tevreden zijn met hun aankoop. Anderzijds is er een traag annulerings- en terugbetalingsproces, wat voor frustratie kan zorgen bij klanten die snel hun geld terug willen. Ook hebben sommige klanten ervaren dat het retourbeleid niet altijd correct wordt toegepast, met loze beloftes en vertragingen in de terugbetaling. Al met al kan het retourbeleid van Van De Moer Instruments verbeterd worden om meer consistentie en efficiëntie te bieden aan klanten. (60%)

“Boeking direct omgezet naar ander filiaal”

“Traag annulerings- en terugbetalingsproces”

“Top team, top service !”

“Makkelijke retourbeleid”

“Traag retourbeleid”

“Loze belofte van terugbetaling”

“Geen correcte terugbetaling”

“Op de terugbetaling nog geld proberen achterhouden”

“het stemmen van de gitaar was niet aan de verwachtingen voldaan”

👍 3   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Don Calewaert - 3 januari 2024Trustpilot 🔗

  • Topservice
  • Leveringsmail lang op zich laten wachten
  • Direct contact verkregen met Stijn
  • Beschadigd CBG
  • Boeking direct omgezet naar ander filiaal
  • Topprijs behouden

Elias Egaña - 18 december 2023Trustpilot 🔗

  • Gitaar niet op voorraad ondanks website anders aangaf
  • Niet teruggebeld zoals beloofd
  • Traag annulerings- en terugbetalingsproces

Kris De Bisschop - 18 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Top team, top service !

Donovan Van Uffelen - 21 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Uitstekende klantenservice
  • Prijsmatching met concurrenten
  • Makkelijke retourbeleid
  • Aanbevolen voor toekomstige aankopen

Jo Devriese - 16 februari 2023Trustpilot 🔗

  • Goede prijzen
  • Slechte communicatie
  • Gebruikt product ontvangen
  • Traag retourbeleid

Lowie Konings - 17 januari 2023Trustpilot 🔗

  • Pure oplichterij en walgelijke klantenservice
  • Geen levering of reactie na twee weken
  • Verschillende excuses voor niet leveren producten
  • Loze belofte van terugbetaling
  • Producten nog steeds als beschikbaar vermeld terwijl niet in stock
  • Schandalig gedrag van de winkelketen
  • Muzikanten worden benadeeld door praktijken van de winkel
  • Nooit meer terugkeren naar de winkel en leerlingen afraden om er te kopen

Eva Perez - 2 september 2022Trustpilot 🔗

  • Geen correcte terugbetaling
  • Op de terugbetaling nog geld proberen achterhouden
  • Is zelfde als diefstal

Rudy Van Buynder - 20 februari 2020

  • het stemmen van de gitaar was niet aan de verwachtingen voldaan