
DKV
Alle reviewsDKV
Alle reviews (12)
Nog geen reviews!
Ga op zoek naar bedrijven waar je ervaring mee hebt en schrijf er reviews over! Je reviews dragen bij aan een transparantere markt en zorgt voor betere betrouwbaarheid van bedrijven..
DKV Smile
Ze liegen dat ze zwart zien zodat je een verzekering zou nemen en zou betalen terwijl ze eigenlijk al weten dat ze nooit intussen gaan komen. Wij hebben 1 genomen voor onze zoon om achteraf per brief te vernemen dat hij LEVENSLANG uitgesloten is voor Orthodontie. Tijdens mijn telefoon naar DKV om meer uitleg, zeer onvriendelijk en onrespectvol onthaald. Ik heb ondertussen al een klachten brief naar DKV verzonden.... IK RAAD IEDEREEN AF OM EEN VERZEKERING BIJ JULLIE TE NEMEN. JULLIE ZIJN DIE 1 STER ZELF NIET WAARD.
Gewaarborgd inkomen
Pure oplichting! Als u denkt goed verzekerd te zijn met een gewaarborgd inkomen van Dkv lees dan even dit: 1 hoe verklaar je dat iemand al jaren op de ziekenkas staat maar voor Dkv niet ziek is. Het betreft een spierziekte wat op alle vlakken is vast te stellen. 2 Hoe verklaar je dat een expert aangesteld door de rechtbank een blijvende ziekte vaststelt van 67% maar na 1 jaar plots van 67% naar 15% gaat. Hier kan maar 1 verklaring zijn: OMKOPING! 3 Hoe verklaar je dat na 13 jaar premie betalen (+|- 15.000 euro) Dkv zegt dat er geen dekking meer is sinds 2009 maar toch het geld is blijven aannemen??? Blijkbaar is dit voor een rechtbank een normale gang van zaken. Dkv is een bedrijf met lange tentakels en er enkel op uit is geld uit uw zakken te kloppen. Ik heb de algemene voorwaarden meerdere malen gelezen en het besluit is eenvoudig: alles is zo opgesteld dat Dkv er ALTIJD kan onder uitkomen en als dat dreigt mis te lopen zijn er nog altijd de methodes wat het daglicht niet mogen zien.
DKV hospitalitatie verzekering
Wegblijven!
Ik ben via mijn werkgever verzekerd geweest bij DKV mijn werkgever ging failliet . Mijn nieuwe werkgever voorzag niet in een groepsverzekering bij DKV. en dus wenste ik met eigen middelen die verzekering verder te nemen. Dat kon alleen als ik betaalde wat mijn vorige werkgever nog schuldig was aan DKV (enkel voor mij). Dat heb ik betaald. Inmiddels ben ik gepensioneerd en elk jaar wordt de maandelijkse bijdrage alsmaar duurder. Inmiddels betaal ik voor 2 personen 105€ per maand. Mijn echtgenote kreeg een operatie aan de voet. DKV betaalde zijn deel, maar het afsluiten van de laatste rekening (200€ ambulante kosten) die door DKV aan ons moest worden terugbetaald kwam door de covid te laat, en dus werd de laatste betaling niet uitgevoerd. Wij hebben verschillende malen om uitleg gevraagd maar nooit gekregen. Het is mijn makelaar die uiteindelijk met de uitleg kwam dat we net te laat waren met het indienen van de laatste afrekening, en dat bovendien deze in de periode kwam dat onze vrijstelling (125€) verviel en dus opnieuw zou moeten betaald worden. Communicatie met DKV is gewoon onmogelijk wat ze ook mogen beweren.1
1
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
Wegblijven
Alle reviews die hier negatief zijn, kloppen volledig. Als het niet via de werkgever was, dan zou ik er nooit mee aangesloten zijn.
Voorheen waren ze telefonisch bereikbaar via een callcenter. Heden is dat ook niet meer het geval. Gewoon een bandje dat je het maar moet uitzoeken op de website. Mijn tegoeden hebben ze in alle geval op een onbekend rekening nummer gestort. Niemand weet hoe dat komt. Niemand is bereid te helpen of te reageren. Sleept al 2 maanden aan. Bellen, mailen heeft allemaal geen zin. Je geraakt nooit bij iemand van DKV zelf, zelfs niet via de werkgever die daar toch meer dan 600 personen als klant heeft aangebracht. Als je prive bent, wegblijven. Dit is geen menselijke firma meer, enkel geldschepperij.Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
Blijf ervan weg!!!
Moest dit niet via de werkgever zijn zou ik mij hier nooit aansluiten! Blijf hier van weg! Verzekering ( waarvoor je betaalt) moet service aanbieden. Je zal nooit iemand kunnen spreken bij dkv. Alles zit slecht in elkaar. De app werkt niet en de website is niet veel beter! Triestig bedrijf dat rijk wordt door zo veel mogelijk mensen te negeren zodat de mensen het beu worden en niet meer naar hun geld vragen.
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
zeer ontevreden over DKV hospitalisatie
Bijna onmogelijk om telefonisch te bereiken, als het lukt call center die niets met DKV te maken hebben
- ook na 1 maand geen reactie op vraag ingediend via contactformulier (nochtans onmiddellijk automatisch antwoord ontvangen dat de mail goed werd ontvangen en eerstdaags zou worden beantwoord)
- terugbetaling onkosten laat zeer lang op zich wachten en ze betalen eerst de kleine bedragen op de grote zijn we nog aan het wachtenMuchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
ontevreden op alle vlak
- zeer moeilijk telefonisch bereikbaar, en als je dan toch iemand aan de lijn krijgt, word je allesbehalve geholpen ('ik vraag het even aan een collega', en dan wordt er ingehaakt!)
- ook na 1 maand geen reactie op vraag ingediend via contactformulier (nochtans onmiddellijk automatisch antwoord ontvangen dat de mail goed werd ontvangen en eerstdaags zou worden beantwoord)
- terugbetaling onkosten na operatie verliep zeer moeizaam en is nog steeds niet helemaal in orde
- en dit alles ondanks een zeer hoge premie!Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
erbarmelijke klantenservice
Na 6 keer bellen kon ik eindelijk iemand bereiken van DKV. Hij wist mij te vertellen dat hij geen informatie over polissen kon opvragen omdat hij hier geen toegang tot had. Mijn verzekering is geregeld via het werk, het advies was dan ook om de contactpersoon van mijn werk te contacteren. Wie deze persoon juist was kon hij me niet vertellen. Wat is het nut van een klantenservice als ze zelfs geen simpele vragen kunnen beantwoorden?
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
dkv app
ongelooflijk, probeer maar eens een account aan te maken op de DKV app. Blijkbaar is mijn geboortedatum ergens in hun database verkeerd. Na herhaaldelijk mailen en via HR van mijn werkgever lukt het niet om mijn geboortedatum juist te programmeren. Uiteindelijk een mail dat het in orde is en de vraag om opnieuw een account aan te maken...
invullen, kaart scannen, opnieuw invullen... en dan de geboortedatum (ik ken er maar één) krijg ik een maandkalender te zien met de datum van vandaag... na 734 keer swipen krijg ik mijn geboortedatum te zien en lukt het om die in het accountaanvraag-formulier in te vullen. Nog wat invullen en... account bevestigen... GEBOORTEDATUM VERKEERD natuurlijk. Geweldige app.Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
Je bent er nog minder dan een nummer
Mijn vrouw werd geopereerd aan haar schouder en moest 60 beurten kine volgen. Op 7 april en 11 mei diende ik telkens een betaling van een reeks van 10 beurten in, maar kreeg geen reactie. Driemaal gemaild om vriendelijk te vragen of ze alles ontvangen hebben, nooit geen antwoord gekregen hoewel ik steeds een automatisch antwoord kreeg : uw mail is goed ontvangen, onze diensten zullen u zsm verder helpen. Dan heeft mijn echtgenote gebeld en vriendelijk gevraagd of ze haar enige uitleg over haar dossier konden geven, als antwoord kreeg ze : Mevrouw, begrijpt u niet dat dit 4 tot 6 weken duurt. Jamaar, zei mijn vrouw, we spreken nu al over meer dan 8 weken. Antwoord van DKV : Mevrouw, snapt u dat nu nog niet, het duurt altijd 4 tot 6 weken. Spreken die een andere taal ofzo? Ook eenmaal alles ingediend, automatisch antwoord ontvangen dat alles goed ontvangen was, maar 6 weken later beweerden ze dat ze niets ontvangen hadden. Als u een goed dekkend alternatief heeft : blijf hier weg. Alleen in uw geld snel van uw rekening te halen zijn ze goed. Ivan Peeters
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?
Anderen bekeken ook



HEMA Zorgverzekering
Staat u op het punt om over te stappen van zorgverzekeraar? En heeft u moeite om een keuze te maken uit de vele verzekeraars die beschikbaar zijn? ...

Univé Zorg
Univé Zorg is een onderdeel van de verzekeraar Univé. Univé is een coöperatieve verzekeraar zonder winstoogmerk. Klanten ...
Muchas gracias. ?Como puedo iniciar sesion?