ErvaringenSite

    Ervaringen Tele2

    Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op ErvaringenSite wat anderen van Tele2 vinden. Tele2 is een bedrijf die al vele jaren in ons land actief is. Ze zijn gestart met het aanbieden van goedkoper bellen via speciale codes op je huistelefoon. Tegenwoordig kunnen we ons dat niet meer voorstellen. Het is goed om te weten dat Tele2 is doorgegroeid naar een volwaardig telecombedrijf. Een bedrijf waar men vele verschillende diensten rondom telefonie, televisie en internet kan aanbiedt. Natuurlijk mogen we ook de mobiele abonnementen voor de smartphones en mobiele telefoons niet vergeten. Tele2 is een uitstekend bedrijf waar je terecht kunt voor meerdere zaken. 

    Heb jij ervaring met Tele2 en wil je jouw mening over hun graag delen? Dan zien we jouw reactie graag tegemoet op ErvaringenSite. Hierdoor kunnen we nog meer mensen helpen om een goed en eerlijk beeld te krijgen van een bedrijf. 

    Over Tele2
    Ruim twintig jaren geleden is Tele2 begonnen aan een missie. Een missie om de bestaande telecom giganten te lijf te gaan. Het is met succes gelukt! Er zijn tal van bestaande regels open gebroken en verandert. Tele2 is een aanwinst geweest voor België en de telecomwereld. Het is mogelijk geworden om goedkoper te bellen. 
    Tegenwoordig zijn ze zoveel meer en bieden ze mobiele telefonie aan,  internetdiensten en televisie aan. Het is mooi om te zien hoe Tele2 zich verder heeft ontwikkeld.

    Nog steeds vinden ze het belangrijk om midden in de maatschappij te staan. Ze zijn een maatschappelijk verantwoord bedrijf waar maatschappelijk verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staat. Wederom zijn ze toe te juichen door een goed voorbeeld te geven voor zoveel anderen. 

    Ook zijn ze nog steeds bezig en actief om de telecommarkt en mobiele telefonie plus internetdiensten goedkoper en beter te maken. Als het makkelijker kan dan zet Tele2 zich daar graag voor in. Het is goed om te ontdekken hoe Tele2 nog steeds een innovator wil zijn. Ze willen graag de beste telecomaanbieder van het land worden.  

    Heel erg grappig! Hans Teeuwen belt Tele2!


    De diensten van Tele2
    De diensten zijn op te splitsen in mobiele telefonie en diensten voor thuis. Hieronder hebben we een overzicht voor je gemaakt van de diensten van Tele2:
    •    Mobiel
    o    Mobiel abonnement 
    o    Mobiele telefoons 
    o    Mobiel internet 
    o    Sim only 


    •    Thuis
    o    Internet, Bellen & TV 
    o    Internet & Bellen 
    o    Internet & TV 
    o    Internet

    Klachten of tips over Tele2
    Op een van de pagina’s van de website van Tele2 zien we drie woorden achter elkaar staan: service, service, service. Het is een nobel streven natuurlijk om volop service te leveren. We vertrouwen dat Tele2 zich hier ook volop voor inzet. Ze bouwen de beste mobiele netwerken en ook glasvezelnetwerken voor hun zakelijke en particuliere klanten. Natuurlijk zit de concurrentie ook niet stil. Ze willen zich daarom onderscheiden door meer service te bieden. 

    Graag horen we van jou of ze dit ook echt doen. Het is daarom goed om je mening over Tele2 op ErvaringenSite achter te laten. 

    Wat vind jij van Tele2?
    ErvaringenSite is opgericht om over tal van bedrijven een transparant beeld te krijgen. Het is goed om daarom ook jouw oordeel en mening van Tele2 op ErvaringenSite te delen. Vind je Tele2  een goed, minder goed of zelfs slecht bedrijf? Had je een onprettige of juist geweldige ervaring met de klantenservice? Laat je mening en bericht achter op ErvaringenSite.

    Ongekend? Goed? Slecht? Ontdek op ErvaringenSite wat anderen van Tele2 vinden. Lees ervaringen van televisiekijkers die u voorgingen!

    Tele2
    Beoordelingen, klachten, ervaringen en reviews (10)

    6,4
    60% Zou hier weer kopen!

    Bestellen

    6,6

    Service

    5,6

    Prijs

    6,8

    Leveren

    6,2

    Alle reviews

    Lees hier onafhankelijke reviews, klachten en ervaringen. Wees op de hoogte waar u uw aankoop kunt doen of beoordeel zelf een winkel waar u een (online) aankoop heeft gedaan. Zo bepaalt tegenwoordig heel België zelf welke winkels slecht en goed zijn!

    Ga nooit in zee met Tele2

    oosterwijck12-07-2017

    Tele2 is alleen geinteresseerd in het afsluiten van contracten. ... Het bedrijf levert géén product/dienst of een zéér slechte kwaliteit. Bij vragen en/of klachten is het bedrijf een onneembare vesting. De telefoon wordt niet opgenomen (er zijn nog heel veel wachtenden voor je) of: DIT TELEFOONNUMMER WORDT TIJDELIJK NIET OPGENOMEN, PROBEER HET LATER NOG EENS. ... en de helpdesk is niet bemand. Er is ook een zéér groot verloop van ondeskundige medewerkers. En als je alle problemen zat bent en wil opzeggen, zit je vast aan een jaarcontract. ... GA NOOIT IN ZEE MET TELE2. ... Ik heb nog nooit zoveel klachten over een bedrijf gezien op internet

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan Jeugd van Tegenwoordig

    Melanie26-08-2016

    Ik vind die reclame zo leuk!!

    Niet omdat het moet maar #OmdatHetKan

    https://www.youtube.com/watch?v=XO9uqyFgTh0

    Wat betreft reclame boodschappen een dikke tien voor Tele2!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    10

    Tele2 interactieve tv en glasvezel

    Loes23-08-2016

    Super blij met Tele2. Ik ben al jaren klant bij Tele2, omdat ze zo voordelig zijn, en heb nog nooit problemen gehad. Glasvezel werkt snel en de interactieve tv werkt prima. Het enige nadeel van Tele2 vind ik de klantenservice, zij zijn niet altijd even goed te bereiken.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8

    Bellen voor korting dealtjes

    Maurits14-05-2016

    ik had Tele2 toen ik nog in Amersfoort woonde en wat heel relaxed was, was dat ik elk jaar kon bellen voor een nieuwe deal en dan kreeg ik steeds korting. Dat is dus een aanrader!

    Inmiddels ben ik overgestapt want verhuisd, naar Telfort.

    Maar Tele2 was misschien wel beter eigenlijk!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Slechte service

    Kristen13-05-2016

    Tja.. wat kunnen we zeggen van TELE2. Door een fout aan hun kant te veel betaald. Het goed zeggen was zo gedaan, dat wel. Het terugkrijgen van het teveel betaalde kostte me veel moeite. Maar wat veruit het meeste stoorde was de houding en wijze van benadering door de klantenservice. TELE2 kiest er duidelijk voor om klantenservice als een verliespost te zien, waarbij "zeurende" klanten moeten worden afgescheept. Zij maken geen fouten en zullen het dan "nogmaals" uitleggen (alsof ik debiel ben?). De wijze waarop je je voicemail inspreken gebeurd op een manier daar lusten de honden geen brood van. Ik heb hem bewaard als voorbeeld hoe dat het NIET moet. Je zou bijna denken ik een acteur gehuurd heb om het in te spreken, maar die had het niet beter gekund als zij zelf doen. Op hun forum zit geen personeel, maar slechts wat studenten die een paar euro krijgen om dingen "onder de aandacht" te brengen.

    Kortom: Doe je gewoon een bestelling en gaat dan alles goed, geen probleem met deze provider. Maar als je het geluk hebt dat je de klantenservice voor iets moet hebben omdat er iets fout gaat. Veel succes, je komt in kafkaiaanse toestanden terecht, waarbij directe communicatie bijna onmogelijk is, want de mensen die je zelf kunt bellen, chatten of via het forum benaderen, mogen en kunnen totaal NIETS. En de mensen die het wel kunnen zitten dusdanig in hun hoge toren dat de term klantgerichtheid niet in hun woordenboek voorkomt. Een TELE2 is duidelijk geen bedrijf dat via klantenservice wil scoren of leren.

    Het resultaat bij mij was, dat ze toch alles geregeld hebben, maar mij als klant toch kwijt zijn. Een soepele en goede afhandeling van mijn probleem (wat gemakkelijk was geweest door gewoon dingen goed te lezen) had ze minder geld gekost (in manuren) en een klant oplevert.
    Opmerkelijk dat ze het in de verkoop toch zo goed blijven doen.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2,5

    slechte dienstverlening en dramatische klantenservice

    menno15-10-2015

    Sinds bijna een jaar klant met een pakket (telefoon, tv en internet). Vanaf het begin diverse storingen gehad waarbij ALTIJD de telefoonverbinding weg was!
    Fase I:
    Na heel veel gezeur een ander modem gekregen die nog duidelijke vuil- en gebruikssporen van een vorige gebruiker had. Om dit voor elkaar te krijgen al diverse keren moeten bellen, wachten, vooral wachten en bedelen om een oplossing.
    Fase II:
    Ondanks nieuwe (oude?) modem weer diverse storingen waar Tele2 ongezien aangeeft dat wij de bekabeling in ons appartement (bouwjaar 2001) moeten laten vervangen, op onze kosten. Na veel gezeur en totaal gebrek aan meedenken is op kosten van Tele2 dit alsnog gebeurd, waarbij ik meteen al twijfels had.
    Fase III:
    Na de nieuwe bekabeling weer de ene storing na de andere.
    Na het zoveelste telefoontje van mijn zijde wordt me een korting op de abonnementsgelden geboden van welgeteld EUR 3,00 (!) per maand. Daarnaast bieden ze me weer een monteur aan voor EUR 80,00 als blijkt dat "zij er niks aan kunnen doen". Op mijn risico dus.

    Na ontvangst van de bevestiging van de compensatie blijkt ineens per compensatiedatum een nieuw contract in te gaan!!!
    Als ontevreden cliënt wordt mij dus een oor aangenaaid.
    Toen ik hier na 15 dagen achter kwam wilde ik opzeggen, werd mij erop gewezen dat ik dan binnen 14 dagen schriftelijk had moeten handelen.

    NB: ik ben een 78-jarige hartpatiënt die zich lekkerder voelt als ik ervan uit kan gaan dat mijn telefoonaansluiting het gewoon doet.
    Het is mij een raadsel waarom dit bedrijf zo'n moeite doet om mij als cliënt te behouden, terwijl ik statistisch gezien de volgende contractvervaldatum niet eens haal. Vanaf dat 1 waren er diverse storingen! Ik voel mij gegijzeld!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    2

    Alles-in-een-pakket

    Nick15-10-2015

    We hebben een Alles-in-een-pakket, Internet Bellen TV. Alles werkt eigenlijk goed genoeg, zeker voor de prijs.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    8,5

    Internet werk

    Sjaak14-10-2015

    Mijn internet doet het prima bij Tele2. Anders zou ik dit niet kunnen versturen, dus hierbij het bewijs (als het wordt geplaatst dan he)

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    7,5

    internetabonnement

    Agnes Gerard09-10-2015

    Internetabonnement afgesloten. Heb tot nu toe altijd bereik en het afsluiten ging vlot via de website.

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    JA
    9

    Wachten wachten wachten

    Wim van ...04-10-2015

    Het duurt nu al bijna een week en ik zit nog steeds zonder tvaansluiting. Hoe lang nog, Tele2?!

    Bestellen
    Service
    Prijs
    Levering
    Zou hier weer kopen
    NEE
    4,5

    Schrijf zelf een review over Tele2

    Uw beoordeling