Tele2

54 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.8 voor Tele2 komt uit 54 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Tele2 gevonden hebben:

ErvaringenSite (18)
TrustPilot (36)

Ervaringen met Levering Levering

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Tele2 biedt een snelle internetverbinding (80%), vlotte bestelling en levering (95%) en vriendelijke medewerkers tegen een voordelige prijs (90%). Echter, er zijn diverse storingen en problemen met de levering van het product, zoals het ontvangen van een tweedehands modem met vuil- en gebruikssporen (50%), lang wachten op oplossingen (55%) en onjuiste facturering (40%). Ook is het opzeggen van het abonnement bij Tele2 erg moeilijk en wordt dit bemoeilijkt door het gebrek aan goede klantenservice (50%).

“Snel bestellen, snelle levering, voordelige prijs, vriendelijke medewerkers”

“Vlot bestellen en levering”

“Supersnelle service”

“Snelle levering”

“Traag internet”

“Niet zo snel internet als beloofd”

“af en aan verbinding, vijf keer tweedehands router ontvangen die niet werkte”

“Oplichters”

“Lang wachten en geen bereik”

“Geen internet, TV en vaste telefoon”

👍 5   👎 41

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

M. Antoine - 14 april 2024

  • Snel bestellen, snelle levering, voordelige prijs, vriendelijke medewerkers

Leroy - 1 maart 2024

  • Goede service
  • Hoge prijzen
  • Vlot bestellen en levering
  • Duidelijke info over tarieven en voorwaarden

A. Vermeiren - 27 december 2023

  • Supersnelle service
  • Vriendelijk personeel
  • Goede prijzen
  • Snelle levering

noé - 8 december 2023

  • Slechte klantenservice
  • Traag internet
  • Problemen met facturering
  • Lang wachten op hulp
  • Niet zo snel internet als beloofd

Oldenhuis - 18 september 2023Trustpilot 🔗

  • internetverbinding en klantenservice waardeloos
  • af en aan verbinding, vijf keer tweedehands router ontvangen die niet werkte
  • kosten elders werken niet vergoed, klachten niet in behandeling genomen
  • slechte ervaring

Frans Van Horssen - 4 augustus 2023Trustpilot 🔗

  • Veel beloven en weinig doen
  • Oplichters

exsploreadvance l - 31 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Lang wachten en geen bereik

Willy Swaan - 6 juli 2023Trustpilot 🔗

  • Krankzinnige antwoorden bij opzeggen
  • Weigeren om telefoonlijn vrij te geven
  • Afkoopsom vragen bij annulering
  • Slechte communicatie
  • Provider is een oplichter
  • Geen internet, TV en vaste telefoon
  • Hoge afkoopsom eisen bij verhuizing
  • Ingeschakelde rechtsbijstandverzekering vanwege slechte communicatie
  • Onmogelijk om op te zeggen
  • Onmogelijk om modems terug te sturen
  • Niet meeverhuizen bij verhuizing
  • Overmatige afkoopsom eisen
  • Geen reactie op klachten
  • Belemmering door gebrek aan internet, TV en vaste telefoon
  • Betalen voor vrijgeven telefoonlijn
  • Geen hulp bij problemen na verhuizing
  • Lange wachttijd voor reactie
  • Moeilijkheden bij contact met het hoofdbureau
  • Telefoonlijn niet vrijgegeven na opzegging
  • Onnodige kosten bij annulering
  • Geen compensatie voor gebrek aan diensten

D-Dayvid Fuente - 29 juni 2023Trustpilot 🔗

  • Waardeloos
  • Slechte internetverbinding en snelheid
  • Hoge dataverbruik
  • Slechte klantenservice
  • Afschuwelijk bedrijf
  • Nooit meer iets afsluiten

Co Vink - 27 september 2022Trustpilot 🔗

  • Nooit aan beginnen
  • Opzeggen van je abonnement kan eigenlijk helemaal niet?! Het is werkelijk onmogelijk tenzij je je volledige vakantiedagen er aan besteed en gespaard hebt voor de telefoonkosten.
  • Ze zullen het meest verdienen aan het in de wacht zetten van klanten!!

Tobias Battistella - 16 september 2022Trustpilot 🔗

  • Geen goede app functionaliteit
  • Slechte klantenservice
  • Moeilijkheden met aanpassingen
  • Negatieve ervaring met abonnement

ma mehrezi - 25 augustus 2022Trustpilot 🔗

  • Drie weken zonder tv en internet
  • Onervaren medewerkers aan de telefoon
  • Vol bedrag betalen na oplossing
  • Geen excuses
  • Slechte bedrijf

Ellen Meier - 8 juni 2022Trustpilot 🔗

  • Kan niet opzeggen via website, klantenservice of opzegformulier
  • Verwarring rond opzegtermijn
  • Geen duidelijke opzegprocedure
  • Onbekende zoektermen bij opzeggen

Cypriot Venus Farzaneh Roza Ma - 5 januari 2022Trustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Te hoge kosten buiten bundel
  • Onnodige kosten
  • Onjuiste facturering
  • Onbetrouwbare service
  • Miscommunicatie abonnement
  • Ongebruikte datakosten
  • Slechte klantenservice
  • Ongeautoriseerde abonnementsverlenging

Coen - 25 november 2021Trustpilot 🔗

  • Bizarre tarieven!!
  • Internet meteen afgesloten

outlaw cycler - 18 augustus 2021Trustpilot 🔗

  • Oplichters
  • Facturen sturen van diensten die NIET zijn geleverd
  • naar incasso sturen

L.A.J.A. van oosterwijck - 17 augustus 2021

  • Onbetrouwbaar.
  • Product wordt niet geleverd, facturen kloppen niet.
  • Ga niet in zee met Tele2.

Klant - 21 juli 2021Trustpilot 🔗

  • Twee maandelijks opzegbaar
  • Opzegtermijn verstopt in kleine lettertjes
  • Onbeschofte klantenservice en belabberd bereik
  • Goedkoper abonnement met beter bereik en vriendelijke klantenservice

Wendy R - 9 december 2020Trustpilot 🔗

  • Slechte klantenservice
  • Lange wachttijd oplossing
  • Geen vergoeding voor leveringsproblemen
  • Geen follow-up na belofte

R H - 23 september 2019Trustpilot 🔗

  • Hopeloos slecht

M A - 16 juli 2019Trustpilot 🔗

  • Wat een zootje
  • Proces niet op orde
  • Onjuiste informatie
  • Betaling miscommunicatie
  • Verkeerde telefoon geleverd
  • Frustratie bij retourproces
  • Onjuiste informatie over retour
  • Klantenservice onbehulpzaam
  • Spijt als nieuwe klant

Dylan Littel - 28 maart 2019Trustpilot 🔗

  • Snelle levering beloofd maar niet nagekomen
  • Gebrek aan communicatie over bestelstatus
  • Onduidelijkheid over betalingsstatus en levering
  • Trage afhandeling van klachten en bestellingen

L.M - 8 februari 2019Trustpilot 🔗

  • Geen internet gedurende 11 dagen, geen beloofde vergoeding
  • Geen duidelijke communicatie over monteursafspraak
  • Meerdere malen contact moeten opnemen voor afspraak monteur
  • Onjuiste informatie over beloofde afspraak monteur
  • Langdurige gesprekken over internetstoring tijdens vakantie
  • Niet nakomen van beloofde terugbelafspraken
  • Geen correcte vergoeding na oplossing storing

Loes - 23 augustus 2016

  • Goede prijzen
  • Betrouwbare service
  • Snelle internetverbinding
  • Moeilijk bereikbare klantenservice

menno - 15 oktober 2015

  • Slechte dienstverlening en dramatische klantenservice
  • diverse storingen gehad waarbij ALTIJD de telefoonverbinding weg was
  • modem gekregen met vuil- en gebruikssporen van vorige gebruiker
  • bekabeling in appartement moeten laten vervangen op onze kosten
  • korting van slechts EUR 3,00 per maand aangeboden als compensatie
  • nieuw contract in laten gaan zonder toestemming bij compensatiedatum
  • geen mogelijkheid om op te zeggen na 14 dagen schriftelijk handelen
  • diverse storingen ondanks meerdere oplossingspogingen
  • bedrijf moeite doet om cliënt te behouden ondanks vele klachten

Wim van ... - 4 oktober 2015

  • Lang wachten op tv-aansluiting