Ervaringen Springer

Als u een wetenschappelijk onderzoeker bent of u bent een journalist in de wetenschap dan zult u wellicht de naam Springer gehoord hebben. Een uitgever die al enige jaren werkzaam is en veel boeken onder hun eigen naam hebben uitgebracht in diverse wetenschappelijke onderwerpen. Hier op Ervaringensite.be leest u wat andere mensen van dit bedrijf vinden en leest u reviews van degene die daadwerkelijk in contact zijn geweest met Springer. Door te lezen wat hun bevindingen zijn kunt u zich een goed beeld vormen van het bedrijf.

Over Springer

Springer is een uitgeverij van boeken, artikelen en tijdschriften op het gebied van wetenschap, geneeskunde en technologie. Het bedrijf is op gericht in 1950 door Bernard Springer. Wat klein begon, groeide uit tot een bedrijf wat ondertussen bijna drie duizend tijdschriften en meer dan driehonderdduizend boeken heeft uitgebracht. Als bedrijf zijn ze gevestigd in New York en biedt mogelijkheden en kansen voor zowel schrijvers, klanten als partners. Springer ontwikkelt, beheert en verspreidt kennis via allerlei media en bieden zo onderzoekers de mogelijkheid om hun resultaten te kunnen verbeteren en vooruitgang te boeken in hun vakgebied. Springer richt zich als bedrijf zowel op de uiteindelijke consument van deze media zoals boeken en artikelen die ze aanbieden, maar ook op de schrijvers van de inhoud hiervan en de diverse partners die het voor hen in de markt zetten.

Nieuwe maan in Maagd & Zon in Maagd! Algemeen - 17 Sept 2020

Producten en Diensten Springer

Springer biedt klanten meer dan tien miljoen wetenschappelijke documenten aan en hebben meer dan driehonderdduizend boeken te koop. Wanneer je een geprint boek koopt bij Springer verzenden ze deze gratis over de hele wereld. Betreft dit een e-book dan kun je deze meteen lezen op je door voor gewenste apparaat. De boeken van Springer zijn gesorteerd op 27 verschillende thema’s zoals; gedrag, klimaat, energie, opleiding, filosofie en zo voorts.
    Springer biedt naast de boeken en tijdschriften die ze aanbieden ook verschillende services aan. Zo hebben ze speciaal voor adverteerders mogelijkheden op als partners marketing activiteiten te delen. Voor mensen die reviews van boeken schrijven bieden ze de mogelijkheid om een speciale kopie daarvoor te ontvangen. Voor bibliothecarissen hebben ze een ondersteuningsmogelijkheid die hen in staat stelt om makkelijk door het gehele aanbod te zoeken naar het het gewenste boek of artikel. Voor schrijvers van wetenschappelijke artikelen kunnen ze als uitgever geheel ontzorgen als het gaat om printen, publiceren, marketing, distributie en overige zaken die er bij komen kijken.

Uw bevindingen, ervaringen en mening Springer

Heeft u ooit een boek gekocht via Springer? Dan horen we graag uw mening over het bedrijf en uw ervaring van a tot z als het gaat om zaken als klantvriendelijkheid, kennis, gemak en overige zaken die u denkt dat anderen zouden moeten weten voordat ze overgaan tot het bestellen van een boek via Springer. Heeft u misschien ooit een wetenschappelijk artikel uitgebracht via dit bedrijf, dan willen we u vragen om een review hier achter te laten en daar mee anderen inzicht te geven in de positieve maar misschien ook negatieve ervaringen die u met Springer heeft opgedaan.

Springer

10
    10