Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De communicatie van Bpostbank heeft zowel positieve als negatieve aspecten. Het positieve is dat er instant overschrijvingen mogelijk zijn en dat de app regelmatig wordt bijgewerkt. Ook is er vriendelijke bediening en goed advies beschikbaar. Aan de andere kant is er sprake van onhandige bevestigingsmethoden via de app, gebrek aan kennis bij helpdeskmedewerkers, hoge kosten voor 'gratis' zichtrekeningen en slechte klantenservice en communicatie. Er is ook verwarring door verschillende namen en problemen met terugkerende betalingen. Over het algemeen kan de communicatie van Bpostbank worden verbeterd om de klanttevredenheid te verhogen. (25%)