Bpostbank

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Bpostbank komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bpostbank gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (25)

Ervaringen met Website Website

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Bpostbank heeft een aantal voordelen, waaronder de mogelijkheid voor instant overschrijvingen en een bijgewerkte app die nu perfect up-to-date is (80%). Echter, er zijn ook nadelen zoals foutmeldingen bij het aanvragen van een kredietkaart, moeilijkheden bij het gebruik van de app en problemen met de klantenservice en het functioneren van de app op bepaalde apparaten (40%). Er lijkt ook een verplichting te zijn om met een GSM te werken, wat voor sommige gebruikers problematisch kan zijn (60%). Over het algemeen lijken er meer negatieve dan positieve ervaringen te zijn met de website van Bpostbank.

“Moeilijk te gebruiken”

“Mijn app werkt al 2 dagen niet”

“nog iemand problemen”

“Niet handig in gebruik”

“Onmiddellijke overschrijvingen, bijgewerkte app”

“Foutmelding bij aanvragen kredietkaart”

“De app was jarenlang 'verouderd', maar is nu perfect up-to-date!”

“Op mijn rekening in de app staat 'creditcards' en als ik op 'aanvragen' klik, krijg ik een foutmelding?”

“de app werkt niet meer op de tablet”

“verplichting om met GSM te werken”

👍 3   👎 9

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

Bianca PAEREWYCK - 7 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Moeilijk te gebruiken
  • Noodzakelijke update
  • Slechte klantbeleving

Waldy van zeebroeck - 8 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Mijn app werkt al 2 dagen niet
  • nog iemand problemen

B. Bernard - 8 maanden geleden

  • Moeilijk te begrijpen en informatie vinden over vorige transacties
  • Niet handig in gebruik
  • Overstappen naar andere bank overwegen

Chloé Descamps - 8 maanden geleden

  • Onmiddellijke overschrijvingen, bijgewerkte app
  • Soms problemen bij aanvragen kredietkaart
  • Foutmelding bij aanvragen kredietkaart
  • Verwarring door verschillende namen

Jason - 15 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Directe overschrijving! Ook in het weekend!
  • De app was jarenlang 'verouderd', maar is nu perfect up-to-date!
  • Niet gemakkelijk om een creditcard aan te vragen zonder veel problemen
  • Op mijn rekening in de app staat 'creditcards' en als ik op 'aanvragen' klik, krijg ik een foutmelding?

Katrien Verhelst - 17 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • de app werkt niet meer op de tablet
  • oudere mensen worden benadeeld
  • verplichting om met GSM te werken
  • achteruitgang in plaats van vooruitgang

mark hulle - 19 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • De app werkt meer niet dan wel

Warre Daems - 21 maanden geledenTrustpilot 🔗

  • Onverwachte 3DS-verificatie nodig
  • Klantendienst bpost
  • Geen notificatie over veranderingen
  • Automatische betalingen niet meer mogelijk