Bpostbank

41 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4 voor Bpostbank komt uit 41 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Bpostbank gevonden hebben:

ErvaringenSite (16)
TrustPilot (25)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De Return Policy van Bpostbank heeft enkele positieve aspecten, zoals het terugbetalen van eigen geld (20%) en de optie om een nieuwe kaart aan te vragen (10%). Echter, er zijn ook enkele nadelen, zoals boetes zonder waarschuwing (15%), problemen met de rekening (10%), en onbetrouwbaar gedrag van het personeel (15%). Daarnaast lijkt er een technisch probleem te zijn met de app wat betreft het aanvragen van kredietkaarten (10%). Helaas keert Bpostbank soms het eigen geld niet uit, wat als zeer negatief kan worden ervaren (20%). Over het algemeen zijn er dus zowel positieve als negatieve aspecten verbonden aan de Return Policy van Bpostbank.

“Terugbetaling van eigen geld”

“Boetes zonder waarschuwing”

“Geblokkeerd nieuwe kaart”

“Probleem met rekening”

“Op mijn rekening in de app staat 'creditcards' en als ik op 'aanvragen' klik, krijg ik een foutmelding?”

“je eigen geld keren niet eens uit”

“Onprofessioneel en onbetrouwbaar gedrag”

👍 0   👎 7

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

ilias - 1 april 2024

  • Terugbetaling van eigen geld

Grégoire - 4 januari 2024

  • Hoge kosten voor 'gratis' zichtrekening
  • Slechte klantenservice en communicatie
  • Boetes zonder waarschuwing

Febe Hardy - 27 oktober 2023

  • Irritant
  • Rare transacties
  • 18 euro transactiekost
  • Geblokkeerd nieuwe kaart

Mathieu - 26 oktober 2023

  • Probleem met rekening

Jason - 10 mei 2023Trustpilot 🔗

  • Directe overschrijving! Ook in het weekend!
  • De app was jarenlang 'verouderd', maar is nu perfect up-to-date!
  • Niet gemakkelijk om een creditcard aan te vragen zonder veel problemen
  • Op mijn rekening in de app staat 'creditcards' en als ik op 'aanvragen' klik, krijg ik een foutmelding?

sophie - 7 februari 2023Trustpilot 🔗

  • je eigen geld keren niet eens uit

Evelyn Messiaen - 20 juli 2022Trustpilot 🔗

  • Gebrek aan klantvriendelijkheid en communicatie
  • Onhandige en beperkte openingsuren
  • Hoge kosten ondanks gebrek aan service
  • Onprofessioneel en onbetrouwbaar gedrag