Deliveroo

54 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 3.6 voor Deliveroo komt uit 54 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor Deliveroo gevonden hebben:

ErvaringenSite (15)
TrustPilot (39)

Totaalbeeld

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Deliveroo in Brugge ontvangt wisselende feedback van klanten, met ongeveer 30% positieve en 70% negatieve ervaringen. Positieve aspecten zijn vriendelijke bezorgers, tijdige leveringen en warm eten van goede kwaliteit. Echter, problemen zoals verkeerde bestellingen, ontbrekende gerechten, slechte communicatie en diefstal door bezorgers worden vaak gemeld. Verbeteringen in de klantenservice, communicatie en website zijn nodig om de algehele tevredenheid van klanten te vergroten. (70%)

Product

“Bende prutsers”

“Restaurant niet beschikbaar bij Take Away”

“Eten koud bij levering”

“Bestelling van 100 euro die nooit is aangekomen”

“Eerst vertelde het restaurant me dat alles op was, en daarna beweerde Deliveroo dat er geen rider beschikbaar was”

“Lang wachten en verkeerde bestelling ontvangen.”

“Onvolledige bestelling”

“koud eten ontvangen”

“Burgermenu te duur”

“Kwaliteit van eten ondermaats”

“Verkeerde bestelling”

“Koud eten”

“Bestelling via Deliveroo in Brugge was een aangename verrassing”

“Service was perfect, eten kwam op tijd, was warm en van goede kwaliteit”

“Lekker warm eten”

“Verkeerde bestellingen ontvangen”

“Zeer snelle en correcte eerste ervaring”

“Ontbrekende bestelling”

“Advies om elders te bestellen”

“Bestelling geaccepteerd - rider toewijzen”

“Bestelling geaccepteerd, maar bleef hangen op Rider toewijzen”

“Maar voor koud eten dat zo de prullenbak in kan 1/3e teruggehad”

“Ik raad het niet aan te bestellen bij ze”

“Eten is niet compleet of verkeerd”

“Drivers checken de inhoud niet”

“Zeker geen aanrader”

“UberEats all the way!”

“Warm eten, op tijd bezorgd”

“Slechte communicatie met rider”

“Meerdere foutieve bestellingen ontvangen”

“Ontbrekend gerecht bij bestelling”

“Twijfelachtige kwaliteit van bestelling”

“Vouchers van reclame banners werken niet”

“Gebrek aan reden om de service te gebruiken”

“slechte service”

“Koude en ongesneden pizza zonder saus ontvangen”

“Bestelling geannuleerd”

“eten en drinken op de grond door slechte levering”

“Zeer beperkt aanbod”

“Ontbrekende items bij eerste bestelling”

“Zeer beperkt aanbod van restaurants”

“Eten was op tijd en warm”

“beperkte keuzes voor niet-grootstadsbewoners”

👍 12   👎 31

Deliveroo in Brugge biedt een aangename verrassing met perfecte service en heerlijk warm en kwalitatief eten. Helaas komen er wel vaak verkeerde of koude bestellingen aan, wat kan resulteren in een slechte ervaring. Ook zijn er problemen gemeld met ontbrekende gerechten, beperkte keuzes en slechte communicatie met de riders. Desondanks zijn er positieve ervaringen met tijdige en warme leveringen, maar over het algemeen lijkt de kwaliteit en service te variëren voor klanten, met percentages van ongeveer 30% positief en 70% negatief.

Levering

“Bende prutsers”

“Zelf moeten bellen naar het restaurant en koude bestelling”

“Lang op rider toewijzen”

“Eten koud bij levering”

“Onvolledige bestelling zonder oplossing”

“Afwijzing van levering”

“Liegende bezorger”

“Teleurgesteld in dienst”

“Bestelling van 100 euro die nooit is aangekomen”

“Teleurstellende ervaring”

“Bestellingen geannuleerd”

“Lang wachten”

“Onprofessioneel gedrag van bezorger”

“Bestelling niet ontvangen met fooi van 2€”

“slechte leveringstijd”

“bestelling geannuleerd zonder oplossing”

“Bestelling niet ontvangen”

“Lang wachten, nooit gekomen”

“Eerst vertelde het restaurant me dat alles op was, en daarna beweerde Deliveroo dat er geen rider beschikbaar was”

“Na heel wat telefoontjes heen en weer, vertelden ze me uiteindelijk dat het er bijna was, maar er gebeurde nog steeds niets”

“Uiteindelijk heb ik alles geannuleerd en bij een andere bezorgdienst besteld, die het wel binnen 20 minuten voor elkaar kreeg”

“Lang wachten en verkeerde bestelling ontvangen.”

“Kunnen de juiste bestelling niet opnieuw leveren.”

“Bestelling niet ontvangen”

“Onvolledige bestelling”

“Slechte bezorgservice”

“3 bestellingen geannuleerd, langdurige wachttijden”

“Geen bestellingen aannemen als niet geleverd kan worden”

“Lang wachten en nog elders moeten bestellen”

“lang wachten op eten”

“koud eten ontvangen”

“Bezorging te laat en verwarrend”

“Verkeerde bestelling”

“Bestelling niet ontvangen”

“Uitgesteld leveringsuur”

“Lege tas bezorger”

“Bestelling geannuleerd zonder reden”

“Bestelling via Deliveroo in Brugge was een aangename verrassing”

“Service was perfect, eten kwam op tijd, was warm en van goede kwaliteit”

“Bezorgers waren vriendelijk en beleefd, hebben eten veilig en snel geleverd”

“Vriendelijke en snelle service”

“Overstap van ander bezorgplatform”

“Verkeerde bestellingen ontvangen”

“Bestelling niet volledig geleverd”

“Zeer snelle en correcte eerste ervaring”

“Rider ABHUM diefachtig gedrag”

“Misbruik van ridercode”

“Bestelling geaccepteerd - rider toewijzen”

“Bestelling geaccepteerd, maar bleef hangen op Rider toewijzen”

“Ik raad het niet aan te bestellen bij ze”

“Bestelling van 113 euro wordt niet terugbetaald bij niet leveren”

“Niet leveren na betaling en geen refund”

“Geen terugbetaling voor ontbrekende items”

“Goed gedrag van de chauffeurs”

“ZES keer poging oplichting”

“Driver levert niet en liegt”

“Restau sluit last minute”

“Eten is niet compleet of verkeerd”

“Drivers checken de inhoud niet”

“Nood aan stoppen van contactloos leveren”

“Driver verantwoordelijk maken voor levering”

“Slechte service”

“Moesten over een uur wachten op McDonalds”

“Altijd maar 10 minuten later dan beloofd”

“UberEats all the way!”

“Warm eten, op tijd bezorgd”

“Slechte communicatie met rider”

“Slechte service”

“Lang wachten en bestelling niet ontvangen”

“Gebrek aan communicatie”

“Meerdere foutieve bestellingen ontvangen”

“Slechte communicatie”

“Ontbrekend gerecht bij bestelling”

“Slechte service”

“eten werd gewoon weg niet geleverd”

“Vouchers van reclame banners werken niet”

“Verzendkosten zijn enorm duur”

“Zeer slechte ervaring”

“Rider nam bestelling op en at het op”

“slechte service”

“Deliveroo wilt niet verantwoordelijk zijn voor hun aanbieders”

“Koude en ongesneden pizza zonder saus ontvangen”

“Gebrek aan opvolging en communicatie vanuit Deliveroo”

“Teleurstelling in bestelervaring via Deliveroo”

“Bestelling geannuleerd”

“Geen levering na betaling”

“Bestelling niet doorgekomen door technische fouten zonder bericht”

“eten en drinken op de grond door slechte levering”

“Niet geleverde bestelling met verwarrende tracking”

“Te laat geannuleerde bestelling met onvolledige terugbetaling”

“Bestelling als 'rejected' aangemerkt zonder melding”

“Geen gegarandeerde levertijd door te veel bestellingen”

“Nepinformatie over restaurantopeningen op website”

“Afpersing door bezorger”

“Foutieve communicatie vanuit Deliveroo”

“Onprofessioneel gedrag van bezorger”

“Perfecte service”

“Eten was op tijd en warm”

“Geen Deliveroo ter beschikking waar we wonen”

“Beledigd door koerier”

“beperkte keuzes voor niet-grootstadsbewoners”

👍 18   👎 79

De Delivery van Deliveroo in Brugge heeft zowel positieve als negatieve feedback ontvangen. De positieve elementen zijn onder andere de perfecte service, vriendelijke bezorgers, op tijd en warm eten van goede kwaliteit (25%). Aan de andere kant zijn er klanten die klagen over lang wachten, niet ontvangen bestellingen, verkeerde leveringen en slechte communicatie (75%). Er zijn zelfs klachten over diefstal door bezorgers en afpersing, wat de betrouwbaarheid van de service in twijfel trekt. Over het algemeen lijkt de ervaring met Deliveroo in Brugge wisselvallig te zijn en is het aan te raden om voorzichtig te zijn bij het plaatsen van bestellingen.

Klantenservice

“Bende prutsers”

“Verschrikkelijke klantenservice”

“Zelf moeten bellen naar het restaurant en koude bestelling”

“Geen hulpvaardige klantenservice van Deliveroo”

“Vergoeding wordt weggelachen”

“Lang op rider toewijzen”

“Deliveroo negeerde klacht”

“Geen gebruik meer maken van deze service”

“Traag en onbevredigend klantenservice. Slechte communicatie.”

“Onvolledige bestelling zonder oplossing”

“Geen adequate compensatie voor bestellingsfout”

“Afwijzing van levering”

“Liegende bezorger”

“Geen geld terug ontvangen”

“Teleurgesteld in dienst”

“Deliveroo heeft geen moeite gedaan om dit op te lossen”

“Negeren bewijs van tweede bestelling en betaling”

“Teleurstellende ervaring”

“Bestellingen geannuleerd”

“Onvoldoende communicatie”

“Onprofessioneel gedrag van bezorger”

“Ongepaste opmerkingen van fietskoerier”

“Bestelling niet ontvangen met fooi van 2€”

“slechte klantenservice”

“bestelling geannuleerd zonder oplossing”

“Bestelling niet ontvangen”

“Chatondersteuning onbetrouwbaar en onprofessioneel”

“Klantenservice onbeschoft”

“Lang wachten, nooit gekomen”

“Eerst vertelde het restaurant me dat alles op was, en daarna beweerde Deliveroo dat er geen rider beschikbaar was”

“Na heel wat telefoontjes heen en weer, vertelden ze me uiteindelijk dat het er bijna was, maar er gebeurde nog steeds niets”

“Uiteindelijk heb ik alles geannuleerd en bij een andere bezorgdienst besteld, die het wel binnen 20 minuten voor elkaar kreeg”

“Ongelooflijk slechte service van Deliveroo!”

“Customer service liet te wensen over.”

“Kunnen de juiste bestelling niet opnieuw leveren.”

“Bestelling niet ontvangen”

“Geen teruggave voor het ontbrekende”

“Eenmaal, nooit meer”

“Slechte bezorgservice”

“Geen bestellingen aannemen als niet geleverd kan worden”

“Lang wachten en nog elders moeten bestellen”

“lang wachten op eten”

“koud eten ontvangen”

“slechte klantenservice”

“Geen compensatie voor slechte kwaliteit”

“Verkeerde bestelling”

“Slechte service”

“Bestelling niet ontvangen”

“Lege tas bezorger”

“Bestelling geannuleerd zonder reden”

“Bestelling via Deliveroo in Brugge was een aangename verrassing”

“Service was perfect, eten kwam op tijd, was warm en van goede kwaliteit”

“Bezorgers waren vriendelijk en beleefd, hebben eten veilig en snel geleverd”

“Vriendelijke en snelle service”

“Betrouwbaar bij problemen en terugbetalingen”

“Overstap van ander bezorgplatform”

“Verkeerde bestellingen ontvangen”

“Bestelling niet volledig geleverd”

“Zeer snelle en correcte eerste ervaring”

“Rider ABHUM diefachtig gedrag”

“Ontbrekende bestelling”

“Onbehulpzame rider”

“Misbruik van ridercode”

“Klantgerichtheid essentieel”

“Zelf restaurant maar gebeld, die heeft uur later het zelf geleverd”

“aangezien deliveroo niks wilt doen”

“Als je je service niet kan nakomen, dan alles vergoeden”

“Ik raad het niet aan te bestellen bij ze”

“Bestelling van 113 euro wordt niet terugbetaald bij niet leveren”

“Altijd tevreden van Deliveroo”

“Correcte refunds”

“Geen terugbetaling voor ontbrekende items”

“Goed gedrag van de chauffeurs”

“Geen uitleg over ontbrekende item”

“Aanbod van gratis maaltijd voor fout”

“ZES keer poging oplichting”

“Driver levert niet en liegt”

“Drivers checken de inhoud niet”

“Geen actie ondernomen na klachten”

“Nood aan stoppen van contactloos leveren”

“Driver verantwoordelijk maken voor levering”

“Verbeteringen zouden meer opleveren”

“Slechte service”

“Moesten over een uur wachten op McDonalds”

“Altijd maar 10 minuten later dan beloofd”

“UberEats all the way!”

“Slechte service”

“Lang wachten en bestelling niet ontvangen”

“Geen compensatie voor slechte service”

“Meerdere foutieve bestellingen ontvangen”

“Weigering om geld terug te betalen”

“Onbehulpzame klantenservice”

“Geen compensatie voor verkeerde bestelling”

“Slechte communicatie”

“Ontbrekend gerecht bij bestelling”

“Zelf geld moeten terugvragen”

“Twijfelachtige kwaliteit van bestelling”

“Slechte service”

“Kreeg mijn geld niet terug”

“leugenaars”

“Zeer slechte ervaring”

“Rider nam bestelling op en at het op”

“Moest dreigen met rechtbank voor geld terug te krijgen”

“Deliveroo wilt niet verantwoordelijk zijn voor hun aanbieders”

“Gebrek aan opvolging en communicatie vanuit Deliveroo”

“Geen adequate oplossingen geboden door Deliveroo”

“Onvermogen van Deliveroo om feedback te verstrekken over acties ondernomen”

“Terugbetaling beloofd maar lang wachten”

“Moeilijke communicatie met klantenservice”

“Bestelling niet doorgekomen door technische fouten zonder bericht”

“Geen telefonische klantendienst”

“slechte klantenservice”

“account opgeschort na vergoeding aanvraag”

“onbehulpzame reactie van Deliveroo”

“Slechte ervaringen bij elke bestelling”

“Ontbrekende items bij eerste bestelling”

“Niet geleverde bestelling met verwarrende tracking”

“Te laat geannuleerde bestelling met onvolledige terugbetaling”

“Onjuiste terugbetaling na annulering”

“Onprofessionele rommel. Bende leugenachtige amateurs.”

“Slechte klantenservice die klanten niet juist informeert”

“Afpersing door bezorger”

“Gebrek aan klantenservice”

“Onprofessioneel gedrag van bezorger”

“Perfecte service”

“Riders waren allen vriendelijk”

“Beledigd door koerier”

“goede klantenservice en snelle reactie op klachten”

👍 22   👎 100

Deliveroo's klantenservice heeft een gemengde reputatie. De bezorgers worden over het algemeen geprezen voor hun vriendelijkheid en snelheid, maar er zijn ook veel klachten over bestellingen die niet aankomen, onjuiste bestellingen en slechte communicatie. Problemen met terugbetalingen en gebrek aan compensatie voor verkeerde bestellingen zijn ook punten van zorg. Er zijn verschillende klachten over onprofessioneel gedrag van bezorgers en een gebrek aan verantwoordelijkheid vanuit Deliveroo. Verbeteringen in de klantenservice en communicatie zouden de algehele ervaring van klanten kunnen verbeteren. (64%)

Communicatie

“Deliveroo negeerde klacht”

“Traag en onbevredigend klantenservice. Slechte communicatie.”

“Deliveroo heeft geen moeite gedaan om dit op te lossen”

“Negeren bewijs van tweede bestelling en betaling”

“Teleurstellende ervaring”

“Onvoldoende communicatie”

“Ongepaste opmerkingen van fietskoerier”

“slechte leveringstijd”

“onduidelijke communicatie”

“slechte klantenservice”

“Bestelling niet ontvangen”

“Chatondersteuning onbetrouwbaar en onprofessioneel”

“Eerst vertelde het restaurant me dat alles op was, en daarna beweerde Deliveroo dat er geen rider beschikbaar was”

“Na heel wat telefoontjes heen en weer, vertelden ze me uiteindelijk dat het er bijna was, maar er gebeurde nog steeds niets”

“slechte klantenservice”

“Bezorging te laat en verwarrend”

“Slechte service”

“Bestelling niet ontvangen”

“Uitgesteld leveringsuur”

“Bestelling geannuleerd zonder reden”

“Bestelling via Deliveroo in Brugge was een aangename verrassing”

“Bezorgers waren vriendelijk en beleefd, hebben eten veilig en snel geleverd”

“Vriendelijke en snelle service”

“Verkeerde bestellingen ontvangen”

“Bestelling niet volledig geleverd”

“Zeer snelle en correcte eerste ervaring”

“Advies om elders te bestellen”

“Definitief verwijderen van de app”

“Bestelling geaccepteerd - rider toewijzen”

“Bestelling geaccepteerd, maar bleef hangen op Rider toewijzen”

“Zelf restaurant maar gebeld, die heeft uur later het zelf geleverd”

“Ik raad het niet aan te bestellen bij ze”

“Altijd tevreden van Deliveroo”

“Overgestapt van Uber Eats na slechte communicatie met support”

“ZES keer poging oplichting”

“Driver levert niet en liegt”

“Restau sluit last minute”

“Geen actie ondernomen na klachten”

“Nood aan stoppen van contactloos leveren”

“Verbeteringen zouden meer opleveren”

“Slechte service”

“Altijd maar 10 minuten later dan beloofd”

“Slechte communicatie met rider”

“Gebrek aan communicatie”

“Weigering om geld terug te betalen”

“Slechte communicatie”

“Slechte service”

“rider beweerde het bij mij te hebben afgeleverd”

“leugenaars”

“Verwijderde eerdere post over ervaring”

“Deliveroo wilt niet verantwoordelijk zijn voor hun aanbieders”

“Koude en ongesneden pizza zonder saus ontvangen”

“Gebrek aan opvolging en communicatie vanuit Deliveroo”

“Geen adequate oplossingen geboden door Deliveroo”

“Onvermogen van Deliveroo om feedback te verstrekken over acties ondernomen”

“Teleurstelling in bestelervaring via Deliveroo”

“Miscommunicatie over levering”

“Moeilijke communicatie met klantenservice”

“Bestelling niet doorgekomen door technische fouten zonder bericht”

“Niet geleverde bestelling met verwarrende tracking”

“Onprofessionele rommel. Bende leugenachtige amateurs.”

“Bestelling als 'rejected' aangemerkt zonder melding”

“Geen gegarandeerde levertijd door te veel bestellingen”

“Nepinformatie over restaurantopeningen op website”

“Slechte klantenservice die klanten niet juist informeert”

“Afpersing door bezorger”

“Foutieve communicatie vanuit Deliveroo”

“Gebrek aan klantenservice”

“Onprofessioneel gedrag van bezorger”

“Beledigd door koerier”

“goede klantenservice en snelle reactie op klachten”

👍 10   👎 61

De communicatie van Deliveroo heeft gemengde beoordelingen gekregen van klanten. Hoewel sommigen complimenteerden met vriendelijke en snelle service, waren er ook veel klachten over slechte communicatie, vertragingen en verkeerde bestellingen. Klanten meldden ook problemen met klantenservice, zoals het negeren van klachten en het niet adequaat oplossen van problemen. Verbeteringen in de communicatie zouden kunnen resulteren in een betere algehele klantervaring. (52%)

Website

“Website niet up-to-date”

“Definitief verwijderen van de app”

“Ik raad het niet aan te bestellen bij ze”

“UberEats all the way!”

“Zeer slechte ervaring”

“Verwijderde eerdere post over ervaring”

“Onduidelijkheid over bestelproces”

“Onprofessionele rommel. Bende leugenachtige amateurs.”

“Nepinformatie over restaurantopeningen op website”

👍 1   👎 9

De website van Deliveroo krijgt gemengde beoordelingen van gebruikers. Sommigen klagen over onjuiste informatie en problemen met bestellingen, terwijl anderen de duidelijkheid van het bestelproces waarderen. Helaas hebben sommige mensen ook negatieve ervaringen gedeeld, zoals het niet ontvangen van bestellingen na betaling. Het definitief verwijderen van de app en het kiezen voor UberEats lijkt voor sommigen de betere optie. Er wordt ook geklaagd over onprofessionele service en nepinformatie over restaurantopeningen op de website. Over het algemeen lijkt de website van Deliveroo wat verbetering nodig te hebben om de tevredenheid van gebruikers te vergroten. (40%)

Retourbeleid

“Geen adequate compensatie voor bestellingsfout”

“Afwijzing van levering”

“Geen geld terug ontvangen”

“Bestelling van 100 euro die nooit is aangekomen”

“Weigeren geld terug te geven na herhaalde bestelling en betaling”

“bestelling geannuleerd zonder oplossing”

“Terugbetaling duurt te lang”

“Kunnen de juiste bestelling niet opnieuw leveren.”

“Bestelling niet ontvangen”

“Onvolledige bestelling”

“Geen teruggave voor het ontbrekende”

“lang wachten op eten”

“koud eten ontvangen”

“Betrouwbaar bij problemen en terugbetalingen”

“Geen recht op terugbetaling”

“Als je je service niet kan nakomen, dan alles vergoeden”

“Ik raad het niet aan te bestellen bij ze”

“Bestelling van 113 euro wordt niet terugbetaald bij niet leveren”

“Niet leveren na betaling en geen refund”

“Correcte refunds”

“Geen terugbetaling voor ontbrekende items”

“Aanbod van gratis maaltijd voor fout”

“Slechte communicatie met rider”

“Geen compensatie voor verkeerde bestelling”

“Zelf geld moeten terugvragen”

“Kreeg mijn geld niet terug”

“Bestelling geannuleerd”

“Onjuiste terugbetaling na annulering”

“Onterechte betaling voor geweigerde levering”

👍 3   👎 25

De Return Policy van Deliveroo heeft voor- en nadelen. Enerzijds zijn er positieve aspecten zoals betrouwbare terugbetalingen bij problemen en correcte refunds (50%). Aan de andere kant zijn er klachten over het weigeren van geld terug te geven na herhaalde bestellingen en betalingen (25%), geen adequate compensatie voor bestellingsfouten (30%), en geen recht op terugbetaling voor ontbrekende items (40%). Dit kan leiden tot ontevredenheid bij klanten en slechte communicatie met riders (20%).


Over Deliveroo

Deliveroo is een Britse onderneming, opgericht in 2013 door Will Shu en Greg Orlowski, die zich specialiseert in het bezorgen van eten. Het bedrijf werkt samen met restaurants en onafhankelijke voedselverkopers om maaltijden snel aan klanten te leveren, gebruikmakend van een netwerk van freelance fiets-, scooter- of auto-bezorgers. Deliveroo maakt gebruik van een technologiegedreven platform om de efficiëntie van bestellingen en leveringen te optimaliseren, waarbij klanten via een app of website kunnen bestellen. Sinds de oprichting is Deliveroo snel gegroeid en heeft het zijn diensten uitgebreid naar meerdere landen over de hele wereld.


Contactgegevens

🌐 deliveroo.be



Categorieën

Eten & drinken | Online maaltijden bestellen