ICI Paris

64 reviews uit 2 bronnen

We doen ons best om onze beoordelingen zo nauwkeurig en transparant mogelijk te houden. De tevredenheidsscore van 4.8 voor ICI Paris komt uit 64 recente beoordelingen, meestal van het afgelopen jaar. We halen deze beoordelingen van verschillende sites. We zorgen er steeds voor dat onze informatie up-to-date is, al kan het soms wat langer duren door vertragingen of technische problemen.

De tevredenheidsscore wordt berekend door het gemiddelde van alle beoordelingen te nemen.

Sites waar we de beoordelingen voor ICI Paris gevonden hebben:

ErvaringenSite (11)
TrustPilot (53)

Ervaringen met Retourbeleid Retourbeleid

We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Het retourbeleid van ICI Paris is problematisch, met moeilijkheden zoals lang wachten op terugbetalingen (23%), beschadigde artikelen ontvangen (8%), en een ingewikkelde retourprocedure met hoge retourkosten (14%). Er zijn herhaaldelijke klachten over trage terugbetalingen (17%) en onduidelijke retourinstructies (6%), wat resulteert in ontevredenheid bij klanten. Het bedrijf lijkt inconsistent te zijn met beloofde gratis producten (4%), waardoor het vertrouwen van de consument wordt geschaad. Over het algemeen lijkt de retourdienst van ICI Paris onbetrouwbaar en frustrerend voor klanten.

“Bestelling geannuleerd”

“Problemen met distributie en terugbetaling”

“Herhaaldelijk problemen bij aanbiedingen”

“Lang wachten op terugbetaling van retourzending”

“Moeilijk retourproces”

“bestelling kwam nooit aan en duurde meer dan 3 maanden voor geld terug”

“Beschadigd artikel ontvangen”

“Beschadigde artikelen ontvangen”

“Schandalige retourprocedure”

“Retourprocedure wordt bewust moeilijk gemaakt”

👍 1   👎 26

Samengevatte reviews

We gebruiken AI om elke beoordeling om te zetten in een duidelijke en beknopte samenvatting. Deze samenvattingen zijn chronologisch geordend, zodat je gemakkelijk de meest recente meningen en ervaringen van gebruikers kunt lezen. Hieronder vind je deze overzichten, waarmee je snel kunt zien wat andere gebruikers belangrijk vinden.

alice - 18 maart 2024

  • Bestelling geannuleerd
  • Nieuwe bestelling met minder korting
  • Geld terug van eerste bestelling afgetrokken
  • Twee leveringen gekregen
  • Één geannuleerde en één duurdere tweede bestelling
  • Niet meer bestellen bij dit bedrijf

zoé - 14 maart 2024

  • Bestelling niet ontvangen
  • Problemen met distributie en terugbetaling
  • Gebrek aan communicatie
  • Geen terugstorting op VISA-rekening
  • Herhaaldelijk problemen bij aanbiedingen
  • Hoge prijzen en gebrek aan service

Ayoub - 2 maart 2024

  • Lang wachten op terugbetaling van retourzending
  • Niet gewaardeerd als trouwe klant
  • Belasting ontwijken

ethan - 29 januari 2024

  • Moeilijk retourproces
  • Retourkosten zelf betalen
  • Verwarring bij retourneren
  • Lang wachten op terugbetaling

Milan - 8 januari 2024

  • bestelling kwam nooit aan en duurde meer dan 3 maanden voor geld terug
  • reden voor niet leveren was poststaking, pakket lag nog bij afzender
  • niet betrouwbaar bedrijf, beter elders meer betalen voor betrouwbaarheid

Christa Van den Langenbergh - 21 december 2023Trustpilot 🔗

  • Beschadigd artikel ontvangen

Joke Vanmassenhove - 28 november 2023Trustpilot 🔗

  • Beschadigde artikelen ontvangen

chris houben - 17 maart 2023Trustpilot 🔗

  • Schandalige retourprocedure
  • Retourprocedure wordt bewust moeilijk gemaakt
  • Veel formaliteiten en bewijzen nodig voor retourkosten
  • Onduidelijke retourdienst en betaling voor etiket
  • Product verkeerd voorgesteld
  • Onzekerheid over terugbetaling
  • Eerste en laatste aankoop bij ici paris xl

Va - 20 december 2022Trustpilot 🔗

  • Belachelijke manier van 'gratis' retourneren
  • Absurde manier van retourneren
  • Klant moet retour zelf betalen
  • Wachten op terugbetaling
  • Moeilijk te vinden retourinstructies

Caroline Vandewalle - 14 februari 2022Trustpilot 🔗

  • Slechte service in Brugge Steenstraat
  • Verkeerde omruiling en miscommunicatie
  • Onbehulpzaam personeel en gebrek aan servicegerichtheid
  • Slechte terugnameprocedure en onprofessionele behandeling

F. - 15 december 2021Trustpilot 🔗

  • Na 4 weken nog geen terugbetaling

Thomas De Meyer - 21 december 2020Trustpilot 🔗

  • Niet geleverd door voorraad- en terugbetalingsproblemen
  • Inefficiënte communicatie over terugbetaling en vertragingen
  • Trage terugbetaling en lange wachttijd

Sherron Vandereyd - 30 november 2020Trustpilot 🔗

  • Artikel niet in voorraad, wel op de site.
  • Trage terugstorting na annulering bestelling

Allaert - 7 mei 2020Trustpilot 🔗

  • onbetrouwbaar bedrijf
  • trage levering
  • moeilijk contact, enkel via chat
  • terugbetaling is moeilijk te bekomen, is via overschrijving
  • er zijn veel betere webshops met aantrekkelijke prijzen

Mirandra - 29 april 2020Trustpilot 🔗

  • Geen terugbetaling ontvangen!

Lenie - 13 juni 2019Trustpilot 🔗

  • Veel valse profielen op Google Recensies
  • Lang wachten op terugbetaling retourzending
  • Hoge kosten voor verzending
  • Belastingontwijking
  • Negatieve ervaringen bij andere winkels

christel - 1 maart 2017Trustpilot 🔗

  • Slechtste site ooit
  • Accepteert je code niet
  • Weigert je korting toe te voegen
  • Zet het beloofde gratis product niet in je bestelling
  • Geen reactie op e-mails