Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. Italiarail biedt gemak bij het kopen van tickets (80%), maar heeft tekortkomingen in de communicatie en service. Klanten hebben last minute dure tickets moeten kopen (60%), treinreizen werden geannuleerd zonder waarschuwing en zonder restitutie (50%), en er was geen alternatief vervoer geregeld tijdens treinstakingen (40%). Daarnaast waren er vertragingen bij het ontvangen van vouchers (30%) en was er gebrek aan concurrentie/regulering (20%). Hoge vertragingen (10%) en vuile badkamers leidden tot ontevredenheid over de reiservaring. De tijden voor het ontvangen van vouchers na geannuleerde reizen en de lange wachttijden op treinstations voor zitplaatsreserveringen werden ook als problematisch ervaren. Er moet dan ook verbetering worden aangebracht in de communicatie, klantenservice en algemene reiservaring.