Ervaringen met
ⓘ We hebben een handige manier ontwikkeld om snel te begrijpen wat andere gebruikers van een product of dienst vinden. Onze AI-technologie bekijkt de beoordelingen, voelt de belangrijkste emoties aan en haalt de kernthema's naar boven. Dit alles zetten we overzichtelijk op een rijtje voor je. Zo kun je in één oogopslag zien wat de belangrijkste meningen zijn, zonder dat je alle beoordelingen zelf hoeft te lezen. De website van Italiarail kan handig en overzichtelijk zijn (60%), maar kan nog verbeterd worden (40%). Er is een gebrek aan duidelijke informatie over het agentschap (30%) en sommige vinden de website moeilijk te navigeren (50%). Het boekingssysteem kan ook verbeterd worden (50%) en er bestaat verwarring over het agentschap en de officiële spoorwegmaatschappij (70%). Sommigen hebben een verschrikkelijke ervaring gehad met de website (10%), terwijl anderen de website heel gemakkelijk te gebruiken vonden (80%) en een goede ervaring hadden (70%). Het officiële website is goedkoper (90%), dus het is belangrijk om goed te vergelijken (40%).