Alle reviews van Andrés
Review over: Sixt
huren van 2 voertuigen
Mocht ik kunnen zou ik ze voor elke beoordeling 0 sterren geven.
Hieronder ziet u mijn verhaal en boze mail naar Sixt. Hier hebben ze echter nooit op geantwoord en onze waarborg is ook nog niet terug gestort.
ik heb 2 voertuigen bij Sixt gehuurd voor een periode van 12 dagen.
Het eerste voertuig dat ik wou huren was een Opel Astra (5 zitplaatsen). Ik kreeg een dag voor de huurperiode per telefoon te horen dat deze niet meer ter beschikking was en dat ik in de plaats een duurder voertuig kreeg maar dat de upgrade gratis was. Daarnaast wou ik een busje met 9 zitplaatsen huren en belde hiervoor naar de klantendienst om me hiermee te helpen. Hiervoor heb ik 62min aan de betalende wachtlijn gehangen en ben nadien geholpen door Phebe Somers. Aan deze medewerker vroeg ik om een busje met 9 zitplaatsen te reserveren voor 12 dagen. Ze zei dat ze dit had gedaan en ging een offerte en reservatie doorsturen. Wanneer we het busje in Gent wouden komen ophalen bleek ze een BMW 3 series ( 5 zitplaatsen) gereserveerd te hebben. Ik heb dus een telefoongesprek van €18,60 betaald om een foute reservering te krijgen waardoor wij met onze vriendengroep bijna niet op vakantie konden vertrekken. Het ophalen van de voertuigen verliep dus erg stroef door de fout langs de kant van Sixt. Na meer dan 2u te moeten onderhandelen kregen we een Peugeot Traveller (9 zitplaatsen). Dan deed het tweede probleem bij het ophalen zich voor. Zoals per telefoon was laten weten was de Opel Astra niet meer beschikbaar. Het enige voertuig met 5 zitplaatsen dat in Gent nog ter beschikking was, was de fout gereserveerde BMW 3 series. Dit voertuig werd aan ons meegegeven maar de beloofde upgrade kregen we niet en we moesten betalen voor een veel duurder voertuig dan we hadden geboekt. De Opel Astra had een totaal prijs van €1120,41 terwijl wij voor de BMW plots €1512,56 moesten betalen. Dat is een verschil van maar liefst €392,14. Dit is in mijn ogen onaanvaardbaar en dient rechtgezet te worden. Wij willen dat de €392,14 terug wordt overgeschreven naar onze rekening. Indien de persoon die deze mails verwerkt hier geen bevoegdheid tot heeft wens ik het telefoonnummer en emailadres van iemand die hier wel de bevoegdheid voor heeft.Review over: Kamernet
Kamer in Utrecht lukt niet
Het is me niet gelukt een kamer te krijgen met Kamernet in Utrecht
Er is wel veel aanbod, maar als ik dan reageer, hoor ik nooit meer wat
Werkt die website gewoon niet goed, of is iedereen hier gewoon heel aso?Maar niet geld dat je niet hebt!!
Dat is juist wel goed voor de economie, want mensen lenen geld om uit te kunnen geven en in de economie te pompen.
Geld moet rollen!