Alle reviews van Anouk Charlier

  • Review over: NordPass

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Aankoopproblemen NordPass app

    Ik heb de laatste tijd wat problemen gehad met mijn NordPass app op mijn Mac desktop, zelfs na het proberen van verschillende oplossingen zoals het opnieuw installeren van de app en het controleren van mijn Nord wachtwoord. Uiteindelijk heb ik maar besloten om hulp te vragen via de chat en kreeg ik hulp van een medewerker. Hij heeft me geholpen bij het opnieuw verwijderen van de app en benadrukte deze keer het verwijderen van de extensie op mijn Mac. Hij gaf me een nieuwe link voor het installeren van een nieuwe extensie, wat gelukkig het probleem oploste. Ik zal wat tijd nodig hebben om de nieuwe setup te testen, maar ik moet toegeven dat ik nog steeds LastPass mis vanwege het gemak van gebruik, hoewel het misschien niet zo veilig was. Toch ben ik dankbaar voor de hulp die ik kreeg, want het heeft me behoed voor het verliezen van al mijn gegevens door drastische maatregelen te nemen zoals het resetten van mijn NordPass. Zijn hulp heeft me ook geholpen om mijn Nord abonnement niet op te zeggen. De viersterrenbeoordeling geldt alleen voor de NordPass app en niet voor de medewerker, die echt geweldige hulp bood. Als ik alleen zou beoordelen op basis van de prestaties van de medewerker, zou het zeker een vijfsterrenbeoordeling zijn. Maar omdat het een beoordeling is voor het hele NordPass systeem, geef ik het vier sterren.