Alle reviews van Chantal Claes
Review over: Belvilla
Huisje in Nl met vertrek begin mei
Belvilla is enorm goed in het verwerken van nieuwe boekingen.
En daar stopt het dan ook !
Tijdens de corona crisis leer je ze pas echt goed kennen.
Ze hebben zich verrijkt op kap van nagenoeg elke consument. Het internet staat bol van de negatieve recensies.
Toekomstige klanten: hou aub in het achterhoofd dat ze je letterlijk in de koude laten staan als er een probleem is.
- De belofte om de klant te contacteren vóór het geplande vertrek met een oplossing voor de geannuleerde reis: gebeurt niet
- Wel word je overspoeld door herinneringsmails om het restsaldo te betalen (gelukkig deed ik dit niet)
- Brave klanten betaalden dit wel en krijgen vervolgens zelf de annulatie van Belvilla --> geld kwijt!
- Enkele klanten kregen een voucher voor een nieuwe boeking. Uit wat ik uit de recensies lees, zijn de vouchers meestal niet te gebruiken
- Klantendienst is telefonisch niet te bereiken of je moet uren geduld uitoefenen of Belvilla gooit zelf de hoorn op de haak
- Ze zijn kampioen in het uitsturen van geautomatiseerde e-mails met verwijzing naar hun website, als reactie op je e-mails. Een echte oplossing aanbieden: NO WAY!
- Annulatiekosten / omboekingskosten --> allemaal torenhoog.
Ik vraag me af of er ondertussen al 5 % van de gedupeerden effectief geholpen is.
Kent iemand een organisatie die alle klanten bundelt en verwerkt, graag info.
Chantal ClaesReview over: Belvilla
Huisje in Nl met vertrek begin mei
Belvilla is enorm goed in het verwerken van nieuwe boekingen.
En daar stopt het dan ook !
Tijdens de corona crisis leer je ze pas echt goed kennen.
Ze hebben zich verrijkt op kap van nagenoeg elke consument. Het internet staat bol van de negatieve recensies.
Toekomstige klanten: hou aub in het achterhoofd dat ze je letterlijk in de koude laten staan als er een probleem is.
- De belofte om de klant te contacteren vóór het geplande vertrek met een oplossing voor de geannuleerde reis: gebeurt niet
- Wel word je overspoeld door herinneringsmails om het restsaldo te betalen (gelukkig deed ik dit niet)
- Brave klanten betaalden dit wel en krijgen vervolgens zelf de annulatie van Belvilla --> geld kwijt!
- Enkele klanten kregen een voucher voor een nieuwe boeking. Uit wat ik uit de recensies lees, zijn de vouchers meestal niet te gebruiken
- Klantendienst is telefonisch niet te bereiken of je moet uren geduld uitoefenen of Belvilla gooit zelf de hoorn op de haak
- Ze zijn kampioen in het uitsturen van geautomatiseerde e-mails met verwijzing naar hun website, als reactie op je e-mails. Een echte oplossing aanbieden: NO WAY!
- Annulatiekosten / omboekingskosten --> allemaal torenhoog.
Ik vraag me af of er ondertussen al 5 % van de gedupeerden effectief geholpen is.
Kent iemand een organisatie die alle klanten bundelt en verwerkt, graag info.
Chantal ClaesHet is goedgekomen! Aanbetaling werd teruggestort. Dank u Belvilla!
Goed nieuws mag ook gedeeld worden.
Het is goedgekomen! Aanbetaling werd teruggestort. Dank u Belvilla!
Goed nieuws mag ook gedeeld worden.