Alle reviews van Chris
Review over: HelloFresh
Onbereikbare en klantonvriendelijke klantendienst
We hadden een vraag i.v.m. vermoedelijk te veel aangerekende leveringskosten voor een aantal maaltijdboxen.
We deden diverse pogingen om de klantendienst te contacteren (zowel via mail, via whatsapp als via de assistent Foody) maar nergens konden we terecht.
Tenslotte telefonisch contact opgenomen met de ‘klantendienst’. Na ruim 30 minuten wachten, had ik uiteindelijk iemand aan de lijn die me na 1 minuut echter al meedeelde dat ze om privacyredenen mij niet kon helpen omdat mijn naam niet vermeld staat in het account en niet ik maar mijn man de accountbeheerder is.
Na 39 dure belminuten was ons probleem dus nog altijd niet opgelost. Uit pure frustratie, ontevredenheid en machteloosheid hebben we onmiddellijk ons lidmaatschap opgezegd.Review over: Orange
Extra betalen omdat ik niet over mijn limiet ben
Mijn ervaring was negatief, mijn kinderen noesten ineens 30 euro extra betalen omdat ze over hun “limiet” waren gegaan maar hun 4g was niet op!
Review over: Coolblue
Samsung wasmachine
De mensen die de wasmachine leverden zijn echt super! Ook de verkoper bij Coolblue in Wilrijk , zeer vriendelijk
Review over: Beter Bed
Fijne winkel maar te duur
Veel keus, goed personeel en mooie, ruime winkels. Maar dan ga je naar Ikea en daar zijn ze gewoon veel goedkoper. Vind het jammer, maar ik ga niet veel meer betalen dan.
Op 2augustus kocht ik in Hasselt bij cool blue een wasmachine AEG maar ze konden pas leveren op 13 augustus dus niets’anderedaags !!! Vandaag 13 aug krijg ik van cool blue dat de mannen mijn adres niet gevonden hadden en in een nieuwe afspraak moest maken voor een dag naar mijn keuze.ik heb dat geprobeerd maar mijn keuze dag kon niet dus moest ik wel akkoord gaan met de datum die mij werd voorgesteld.mijn vrouw zit dan al 3weken zonder wasmachine.De slogan voor 23uur besteld ‘s anderdaags geleverd gaat niet op ‘n loze belofte.