Alle reviews van Christian Dackus
Review over: Proximus
internet verbinding
Proximus is een ontzettende onvriendelijke stuntel maatschappij. Een communicatiebedrijf zonder veel kaas gegeten te hebben van goed communiceren met haar klanten.
Na zonder duidelijke reden en zonder verwittigd te zijn te zijn afgesloten heb ik mijn tweede woning tijdens de Coronatijd niet mogen bezoeken. Ik kreeg geen facturen meer en heb daarover vragen gesteld aan de klantendienst maar kreeg geen duidelijk antwoord. En toen ik in juni ineens een factuur van 248 euro kreeg en ik ging navragen waarom dit was werd mij enkel gezegd dat ik gewoon moest betalen vooraleer ik terug aangesloten zou kunnen worden. Waarom ik moest betalen werd me niet verteld. Enkele dagen later, toen ik maar betaald had, kreeg ik te horen dat ik mijn betaling gedaan had om dat ik het modem niet had geretourneerd. De medewerker kon me niet zeggen wie mij gevraagd had om deze te retourneren. De Corona overmacht werd verder genegeerd. Ik moest nu een nieuw abonnement afsluiten vooraleer ik weer aangesloten kon worden. Dat opnieuw afsluiten was de volgende klucht. Men kreeg het niet voor elkaar mijn adres goed in het systeem te krijgen. Een ander correspondentieadres dan mijn aansluitadres bleek ook onmogelijk. Toen ik uiteindelijk, weer een kleine week verder, mijn aansluit afspraak kon plannen bleek het adres fout. Weer wachten. En dat doe ik nu nog steeds. Ondertussen heb ik een bericht gekregen dat ik de 248 EURO terugkrijg voor het modem. Waarom is niet aangegeven. Het geld heb ik nog niet terug ontvangen.
Kortom het lijkt dat niets goed kan gaan bij Proximus en wat ze zeker niet kunnen is duidelijk toelichten wat ze allemaal aan het doen zijn. Dat geeft weinig hoop voor de toekomst.