Alle reviews van Dominique De Lange
Review over: Europ assistance
Reisverzekering
Via centerparcs hier terecht gekomen. Echter alleen maar problemen gehad met dit bedrijf. Allemaal erg omslachtig. Doen moeilijk over een annulering. Willen gegevens hebben die niet zomaar verstrekt mogen worden.
Inderdaad, ze doen er alles aan om niet te betalen. Ze vragen aan ons documenten die dienen aangeleverd te worden door derde partijen. Aangezien dit in ons geval niet lukt willen ze het bedrag van 8.200 EUR niet betalen!
Ze rekken dit dossier nu reeds 7 maanden. Wij hebben er genoeg van. Aangezien dit niet over 500 EUR gaat maar over 8.200 EUR gaat zien we ons nu genoodzaakt een advocaat te nemen om de procedure voor de rechtbank te starten.Review over: Europ assistance
Flex tickets
Don’t get involved with this organization. They will collet the fee and if you want to make use of the service they will make it as hard as possible. It’s a Kafkaesque nightmare.
I totally agree!!! Read my review !!
Never sign a contract with Europ Assistance!Review over: Europ assistance
Annuleringsverzekering
Nooit in zee gaan met dit bedrijf. Als je boekt bij Center Parcs, nooit een annuleringsverzekering bij deze ellende afsluiten. Europ Assistance is een slordig en onzorgvuldig bedrijf waar je nooit voet aan de grond krijgt, opzettelijk ondoorzichtig om je als klant te ontmoedigen. Lafjes communiceren achter een anoniem Frans gebeuren.
Samenvatting:
Slechte informatievoorziening, dubieuze handelswijze qua polisvoorwaarden verstrekken, niet lezen, slordige en onzorgvuldige dienstverlening. Kastje muur met ondoorzichtige organisatie (loketje hier, loketje daar, Frans adresje zus, Iers adresje zo). Polisvoorwaarden in gemêleerd Frans/Nederlands.
Uitgebreid:
Verzekering afgesloten, geen polis gekregen, niet gewezen op waar de voorwaarden staan, geen verwijzingen naar portals. Boeking geannuleerd, claim ingediend. Wordt van kastje naar de muur gestuurd. Krijg als service van Center Parcs de polisvoorwaarden toegestuurd van de verzekering, omdat ik ze niet had. Verwezen naar een onduidelijke portal...
Claim naderhand afgewezen op grond van een uitsluiting die niet in de polisvoorwaarden stond. Krijg van Europ Assistance een exemplaar toegestuurd dat ik nog nooit gezien heb en waarmee ik dus niet akkoord ben gegaan bij het afsluiten.
Dat mijn claim terecht of onterecht is afgewezen, boeit me niet. Dat ik het geld niet terug krijg is ook niet belangrijk. Wat ik echter slordig vind is dat er bij het afsluiten geen polis wordt gestuurd, je geen idee hebt wat je eigenlijk afsluit en waar je terecht kunt. Daarnaast krijg je hele andere voorwaarden toegestuurd die afwijken van wat Center Parcs je namens Europ Assistance verstrekt.
In een net, doch kritisch bericht aangegeven dat ondanks dat ik er vrede mee heb dat ik geen geld terug krijg, ik toch adviseer de werkwijze te verbeteren en duidelijker in de informatievoorziening te zijn. Krijg een totaal irrelevante reactie dat mijn claim al eerder afgewezen is, ik deze gegevens al eerder heb aangeleverd en dus er geen herziening plaats vindt. Verbijsterend hoe slecht men blijkbaar leest. Ik vraag niet om geld, ik heb helemaal geen gegevens aangeleverd, ik heb kritische feedback gegeven. Weer bewijs dat men hier onzorgvuldig en slordig te werk gaat. Mag mijn klacht ergens naar Frankrijk PER BRIEF (2020!!) sturen. Ontmoedigingsbeleid..
Ik zou me doodschamen als ik bij dit bedrijf zou werken.Daar ben ik het dus helemaal mee eens. Het is schandalig hoe ze daar mensen behandelen !!! Na 11 jaar verzekerd geweest te zijn bij hen, vind ik het echt schandalig wat er daar gebeurt! Ik hoop dat onze advocaat alles kan regelen!
Lees mijn review maar ....Review over: Europ assistance
Bijstand
Sinds jaren klant bij Europ Assistance voor reisbijstand van de hele familie.
Wij waren ook jaar en dag klant bij Europ Assistance. Sinds 2009 en dachten dat we goed verzekerd waren. Vergis u niet!! Lees mijn review maar !!! Denk maar goed na of je bij deze maatschappij verzekerd wil blijven !!!
Review over: Europ assistance
Altijd op zak
Zonder Europ Assistance vertrek ik niet
Zie mij review over Europ Assistance!! Gewoon schandalig hoe je als klant daar behandeld wordt!!!
Review over: Europ assistance
Annulatieverzekering en Reisverzekering
Sinds 2009 reeds aangesloten bij Europ Assistance.
In november 2019 een reis geboekt van Amsterdam naar San Francisco via Edreams (vertrek 1 juli). Omwille van een medisch probleem (vastgesteld omwille van Corona in juni 2020 omdat medische onderzoeken toen niet konden doorgaan) konden we niet naar Amerika vertrekken. Alle medische papieren en vragen werden netjes ingevuld en aangeleverd. Na 2 maanden vroeg Europ Assistance plotseling een "no show" document. Aangezien Edreams niet te bereiken was en nog altijd niet te bereiken is, hebben we met 30 bewijsstukken aangetoond dat we begin juli 2020 in België waren en niet in Amerika (ziekenhuisafspraken, verkeersovertredingen, betalingen via bankcontact etc...). Nog was het niet genoeg. Sinds begin december 2020 (na 6 maanden) vragen ze nu het bewijs van het bedrag van de luchthaventaxen. Blijkbaar worden die door de luchtvaartmaatschappij terugbetaald in geval van een annulatie van een vlucht. Noch Edreams, noch Air France noch KLM kunnen dergelijk document leveren. Edreams heeft ons een factuur opgestuurd zonder opgave van de luchthaventaxen, Air France en KLM kunnen het niet aanleveren omdat het initieel een ticket is dat uitgegeven is door Edreams. Via telefonisch contact met Air France hebben we wel kunnen achterhalen dat het over een bedrag van max. 400 EUR gaat (4 tickets). Europ Assistance weigert nu telefonisch contact op te nemen met Air France om bevestiging te krijgen van dit bedrag en weigert tot betaling over te gaan (8.200 EUR min 400 EUR) zolang er geen schriftelijke factuur geleverd wordt. Na 7 maanden wachten zijn we het nu beu en zullen we een advocaat moeten aanstellen om dit op te lossen. Gewoon SCHANDALIG!!!
Mensen ga nooit met dit bedrijf in zee. En Centerparcs jullie moeten je ogen uit je kop schamen dat je met dit bedrijf zaken doet, maar daar zullen jullie wel wat voor terug krijgen. Heb nu zo vaak geschreven... alles tot het bot toe uitgelegd... totaal geen menselijk gedrag. Uiteindelijk mijn dochter ziek, opname ziekenhuis twee weken. Nul, nul centen terug. Europ Assitance als je echt van je centen af wilt, dan deze inschakelen. Mensen neem nooit een verzekering daar, Ze doen er alles aan om niet te betalen. En Centerparcs ik kwam graag bij jullie, maar ik wil niets meer met jullie te maken hebben, schaam je. Nog niet eens een reactie terug. Het slechtste bedrijf ever. Ennn,,,, ik ben nog niet klaar.