Alle reviews van jeroen
Review over: HelloFresh
maaltijdbox
Helloo Fresh is een DRAMA !
De klantendienst/klachtendienst is amper te bereiken en doet niet wat er beloofd is. Ik wordt al maanden onterecht gestalkt met aanmaningen. Telefonisch wordt me steeds beloofd dat het geregeld is, maar nadien blijf ik mails en brieven krijgen met aanmaningen. Echt een zeer slecht georganiseerd bedrijf dat als hoofddoel heeft om zijn klanten te bedriegen. SCHANDE !Review over: Takeaway
Eten
Eenmaal het foutloopt, mag je fluiten achter compensatie.
Takeaway distantieert zich hiervan en biedt u max. een korting van 10% aan bij volgende aankoop, wat ronduit belachelijk is als je net 2u hebt gewacht op een maaltijd van 15€ die er 45' later had moeten zijn.
Ook hun fooiensysteem is maffioos, ze nemen daar zelf nog eens een mooi procent op.
Best rechtstreeks met de handelaars samenwerken en directe fooi geven aan de koeriers.
Vermijden!!!Review over: Krefel
online
Zondag, uit noodzaak wegens defecte gsm, nieuwe moeten bestellen. Zou dinsdag geleverd worden. Tot op heden nog geen GSM gezien, ook nog geen bewijs van verzending (panzerglass werd wel dinsdag geleverd, gsm???). Gisteren via messenger na lang aandringen bericht gekregen dat hij niet voorradig was. Waarom lichten ze klant niet zelf in? Telefonisch niet bereikbaar (wordt steeds afgeduwd na 6-10minuten wachten), mails worden niet beantwoord en ondertussen geblokkeerd via messenger. SERVICE?????
Review over: Europ assistance
Flex tickets
Don’t get involved with this organization. They will collet the fee and if you want to make use of the service they will make it as hard as possible. It’s a Kafkaesque nightmare.
I totally agree!!! Read my review !!
Never sign a contract with Europ Assistance!Review over: Licentie2GO
Top
ik had een beetje argwaan, omdat de licentie bijna 30 euro goedkoper was dan bij de microsoft zelf.
Even alle recensies over Licentie2GO gelezen en toch geprobeerd, helemaal goed gegaan en binnen een paar minuten mijn licentie van Office365 weer zeer voordelig voor een jaar verlengd !!
Ik ga de volgende keer weer eerst even op deze site checken voor andere aankopen.Beste,
Op 7 augustus 2020 schreef ik € 57,50 over voor de verlenging van mijn office 365 pakket; ik kan voor het moment geen gebruik maken van het pakket omdat aangegeven wordt dat mijn abonnement verlopen is. Graag een snelle reactie en een openen van mijn pakket a.u.b.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Vriendelijke groet,
Raoul Gillemotvan mij geen bestellingen meer hier .Bedankt
Zelfde ervaring met de klantendienst. Telefonisch bereikbaar: men hangt telkens terug op na enkele minuten, Mailtje sturen? Geen reactie! Via messenger: gelieve een mailtje te sturen....
Men stuurt me met andere woorden van het kastje naar de muur.
Dit was mijn eerste en meteen ook mijn laatste aankoop bij Krëfel.