Alle reviews van Dominique Haelewyn

  • Review over: Decathlon

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Hometrainer

    Hometrainer besteld begin januari. Bij montage bleek dat één pedaal een mankement vertoonde en niet goed gemonteerd kon worden. Onmiddellijk klantendienst verwittigd, die ons doorverwees naar de leverancier. Pas na 2 weken gecontacteerd geweest door de leverancier – geen enkele tussenkomst van klantendienst Decathlon om ons te helpen, wij werden aan ons lot overgelaten. Na ongeveer een maand is er dan uiteindelijk een technieker langs gekomen om de pedaal te vermaken. Na 1 maand konden wij de hometrainer dus voor het eerst beginnen gebruiken. De derde keer dat we erop trainen, begin hij ineens een ratelend geluid te maken. Opnieuw onmiddellijk gemeld aan de klantendienst. Opnieuw werden wij aan het lijntje gehouden, moesten wij herhaaldelijk rappelleren om antwoord te krijgen.

    Uiteindelijk werd ons gevraagd een video te bezorgen van het geluid. Enige tijd later krijgen wij de melding dat de hometrainer opgehaald zal worden, maar dat wij zelf een doos moesten voorzien om die in te pakken. De originele doos konden wij niet meer gebruiken, gezien de leverancier de hometrainer bij levering in de regen op onze oprit had gezet (terwijl nochtans afgesproken was dat die op ons overdekt terras geplaatst kon worden…). Van Decathlon zelf opnieuw geen enkele hulp gekregen, wij werden opnieuw aan ons lot overgelaten. Uiteindelijk een oplossing gevonden en opnieuw na verschillende rappels en na aandringen een datum kunnen afspreken om de hometrainer te komen ophalen, dit was op 12 april.

    Sindsdien geen nieuws van leverancier noch van Decathlon, opnieuw zelf verschillende keren contact moeten opnemen om te vragen wanneer wij de terugbetaling konden verwachten. Opnieuw geen enkele spontante communicatie, opvolging of hulp van Decathlon. Uiteindelijk hebben wij ons geld teruggekregen op 11 mei! Meer dan 4 maanden na de aankoop van een toestel dat van bij levering defect was, hebben wij terugbetaling ontvangen. Compleet waardeloze klantendienst en geen enkele service. Klanten worden van het kastje naar de muur gestuurd onder het excuus dat alles rechtstreeks met de leverancier geregeld moet worden, maar als die leverancier in gebreke blijft om het nodige te doen, neemt Decathlon geen enkele verantwoordelijkheid op om hun klanten te helpen. Voor kledij al goed en wel, maar koop nooit elektrische toestellen of zaken waarvoor je herstelling/service nodig hebt!