Alle reviews van Dorien
Review over: Proximus
Proximus
Proximus besteld, de technieker komt langs om alles te installeren en merkt dat er geen Proximus kabel is getrokken, nieuwe afspraak moeten maken en 2 weken later komen ze de kabel trekken.... hier komen heel wat graafwerken aan te pas waardoor een deel van onze oprit is ingezakt.. ook door het boren van de kabel hebben ze een elektriciteitskabel geraakt. Deze zelfde techniekers konden enkel maar de kabel trekken dus voor het installeren van de modem moet weer een andere technieker langskomen, deze zou komen tussen 13u en 16u na lang wachten en vele telefoons is hij pas om 21u gekomen en heeft alles aangesloten. De dag nadien deden onze diensten het al niet geen WiFi geen tv.. na weeral vele telefoons eindelijk iemand aan de lijn gekregen die opnieuw een technieker ging langssturen. Deze heeft dan opgemerkt dat de installatie alles behalve correct is verlopen. Nu eindelijk werkt de tv en het internet krijgen ze mijn gsm nummer niet overgedragen van de andere provider. We zijn 2 maanden verder en zijn nog niet in orde met alles, wel al een factuur ontvangen en dan rekenen ze u van alles en nog wat aan wat er eigenlijk niet bijhoort. Zeker geen aanrader super onvriendelijke klantendienst min punten waren ook nog beter geweest als we deze konden toewijzen. Ik zou nu 2 facturen moeten betalen 1 van Proximus en 1 van Telenet omdat zij het niet in orde krijgen.