Alle reviews van E. Deprez

  • Review over: Outathome

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Zwembad, tuinmeubelen

    Onlangs heb ik een zwembad en wat tuinmeubelen gekocht bij Outathome en ik ben echt tevreden met mijn aankoop. De website was duidelijk en makkelijk te gebruiken, dus ik vond snel wat ik zocht. De kwaliteit van de producten is top en ze voldoen helemaal aan mijn verwachtingen. Ook de klantenservice was heel behulpzaam toen ik vragen had over mijn bestelling. Kortom, ik ben echt blij met mijn ervaring bij Outathome en zal zeker in de toekomst terug bij hen bestellen voor al mijn outdoorspullen.


  • Review over: Livengo

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Bed met snelle levering

    Ik kreeg super snel antwoord op mijn vragen, de communicatie na mijn bestelling verliep vlot en mijn aankoop werd zeer snel geleverd. Het bed was makkelijk in elkaar te zetten en ik was aangenaam verrast door de goede kwaliteit ervan. Echt top zaak!


  • Review over: Obé

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Jaarabonnement

    Dit is echt schandalig! Ik betaalde voor een jaar, maar genoot er helemaal niet van en wilde annuleren. Ik heb herhaaldelijk gebeld naar het nummer dat op hun website stond (de enige manier om te annuleren, zelfs als je in Californië woont en online annuleringsopties nodig hebt). Het telefoonnummer werd nooit beantwoord, zelfs niet tijdens de aangegeven uren. Ik ben niet de enige met dit probleem, velen hebben dit ervaren. Toen mijn kaart verliep, dacht ik dat ze niet opnieuw konden factureren en dat het over was. Maar mijn accounttoegang werd beperkt op de abonnementsdatum omdat ze niet konden factureren. Ik heb ze een e-mail gestuurd met al mijn problemen en ze zeiden dat mijn account zou worden geannuleerd. Sindsdien blijf ik e-mails ontvangen waarin staat dat ik een "achterstallig saldo" moet betalen, wat onmogelijk is omdat ik geen toegang had tot de service. Dit heb ik gemeld bij de FTC en staatsinstanties. Het bedrijf zei dat ze me zouden blijven proberen te factureren of me zouden melden bij incassobureaus als ik ze geen 200 dollar gaf. Dit terwijl ik geen toegang had tot mijn account sinds het einde van mijn vorige abonnement. Dit soort praktijken zijn gewoon afschuwelijk en schandelijk. Geen enkel fatsoenlijk bedrijf zou op deze manier met mensen moeten omgaan. Dit is erger dan sportscholen of kabelbedrijven in persoon. Ik raad niemand aan om zich aan te melden bij dit bedrijf dat mensen zo behandelt.