Alle reviews van eddy

  • Review over: Buy Way

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    Buy Way Mastercard

    Online aanvraag verliep vlotjes, tot de ondertekening. Voor ondersteuning klantendienst gebeld: 1,5 uur in de wachtrij... Medewerker neemt op en zegt dan doodleuk dat je voor online aanvragen enkel tussen 16u en 17u mag bellen. Om 16u opnieuw geprobeerd, maar onmogelijk om binnen te geraken. Contactformulier ingevuld: geen respons. Na drie dagen opnieuw klantendienst proberen te bellen: nu pas na 2 uur binnen geraakt. Opnieuw zelfde antwoord dat ik pas om 16u mag bellen: geantwoord dat het geen zin heeft als je telkens meer dan 1 uur aan de lijn hangt. Na aandringen heb ik dan email-adres gekregen. Mail verstuurd, en na drie dagen antwoord dat ik hen telefonisch moet contacteren... Ik geef het op. DAarna bij Cofidis aanvraag verstuurd en binnen enkele uren alles ok daar.


  • Review over: LightInTheBox

  • Bestellen

    Service

    Prijs

    Levering

    Zou hier weer kopen
    Totaal

    motorfietshendel

    Zeer slechte ervaring. Ik bestel een artikel, en ze leveren iets gelijkaardigs, maar toch anders. Als het nu enkel de kleur was, had ik hier nog mee kunnen leven. Maar functioneel was het ook niet goed, dus heb ik nu een artikel dat ik helemaal niet kan gebruiken. Ik check mijn bestelling en het verschil is zeer duidelijk. LITB geeft aan dat ze me het juiste zullen leveren als ik het 'slechte' artikel terugstuur. Dan verwacht je een retourlabel te krijgen, maar neen. JIJ moet zelf een transport naar China regelen en betalen. Als het dan binnen enkele weken in China aankomt betalen zij de retourkost terug, en verzenden ze het (hopelijk) juiste artikel. Dat vind ik teveel van het goede. Het risico ligt volledig bij de koper, terwijl de verkoper de fout heeft gemaakt. Als ik een retour wil omdat iets mij niet aanstaat vind ik dat misschien enigszins begrijpelijk. Maar in deze is de leverancier 100% verkeerd. Ik heb zeer veel spijt dat ik de vele negatieve reviews over Light In The Box niet eerder heb gelezen. Had me geld en vooral ergernis bespaard. Ik ben geleerd en zal nooit meer bij deze firma bestellen.

    bestelling geplaatst op 3 nov en betaald tevens priority line 4 tot9 werkdagen reeds 2 maal klacht gestuurd naar klantendienst geen antwoord op mijn vragen enkel : goed nieuws uw bestelling is onderweg . 1 week later terug mail naar klantendienst antwoord : goed nieuws uw bestelling is onderweg maar geen datum van levering blijkbaar is de zending vertrokken in het sorteercentrum op 20 nov vandaag 27 november nog steeds niets geleverd denk dat hun koeriersdienst met de fiets onderweg is. Heb nu mail met klacht verstuurd naar ombudsdienst ; fod economie Europa en hun dataprotection officier (dure naam voor slechte service )
    zoveel mogelijk op alle sites op google review achterlaten om mensen te verwittigen
    BESTELLING NUMMER: 2011031240458787
    BESTELDATUM: November 03, 2020
    VERZONDEN NAAR: N+++++ R++++(plein 1 bus2 K++++++++ Belgium)
    Mobiele telefoonnummer: 32-0478++++++
    VERZENDMETHODE: Priority Line (4 - 9 Werkdagen levering)
    GEFACTUREERD AAN:
    Mobiele telefoonnummer:

    Beste Eddy , heb hetzelfde aan de hand , extra betaald voor prioriteitslevering nog altijd niets gezien van de bestelling , zouden de kosten terugbetalen , dan weer bij de volgende bestelling ????? ik heb het opgegeven om nog verder te reageren :-(

    Spijt dat ik bij lightinthebox heb besteld.
    Alles betaald...maar niks ontvangen..enkel berichten dat het pakkrt onderweg is.
    ONBETROUWBAAR BEDRIJF